טריילר לסדרת סופרגירל



טריילר לסדרת סופרגירל 

נכון להיום כולם כבר יודעים שסדרות של די סי קומיקס לרוב הם הצלחה מסחררת (אם נוציא לרגע מהרשימה הזאות את קונסטנטין), זה לא מגיע כהפתעה שרשתות הטלוויזיה התנפלו על הקומיקסים של החברה הוותיקה כדי ליצור התאמות מתאימות למסך הקטן.
evil supergirl
סופרגירל
Credit - SimonPenter

הרבה אנשים הרימו גבה כשסדרת סופרגירל ( Supergirl ) הייתה זאת שנכנסה מהר מאוד לשלבי הפקה. הרבה בזכות העובדה שבדי סי קומיקס משום מה מנסים להפריד בין היקום הקולנועי לטלוויזיוני. בזמן שאיש הפלדה יצא לקולנוע לא מזמן ובשנה הבאה הוא יחזור בסרט באטמן נגד סופרמן שחר הצדק היה מוזר לראות את ההפקה של סופרגירל מתקדמת, היקום הקולנועי הוא מעל הכול עבור האחים וורנר וסופרגירל יכולה להסיט מעט את הפוקוס מהסרט המצופה של השנה הבאה. אבל כל זה היסטוריה בגלל שהפיילוט כבר צולם ו- CBS הזמינה עונה שלמה של סופרגירל כבר די ממזמן. כן שמעתם נכון סופרגירל תשודר ב CBS. רשת שלא ממש דוגלת בסדרות טלוויזיה שהם לא CSI או הישרדות. נראה איך CBS יסתדרו עם משהו שמיועד לקהל שהוא קצת יותר צעיר ממה שהם מכוונים אליו בד"כ.

לפי הטריילר, קצת קשה לקרוא לסרטון של 7 דקות טריילר אבל מי אנחנו שנתלונן. הסרטון כולו נלקח מפרק הפיילוט ונראה ש CBS ממש רוצים ליצור רושם חיובי לקראת עליית הסדרה לאוויר, ולרוב הם מצליחים. מליסה בנויסט מציגה דמות מעניינת העושה את צעדיה הראשונים בעולם של גיבורי העל, קליסטה פלוקהארט ניראת ביטשית כמו שהתפקיד דורש. כמו כן כבר ידוע שנקבל גם מנת נוסטלגיה נחמדה בסדרה הנוכחית עם הופעה של דין קיין (הלא הוא סופרמן בכבודו ובעצמו מלויס וקלארק) וגם הלן סלייטר תופיע בסדרה (למי שלא זוכר הסופרגירל המקורית מסרט הקולנוע הכושל משנת 1984). ורק ג'ימי אולסון עושה טעם לא טוב עם ההתעקשות של יוצרי הסדרה עם סטייה מחומר המקור. משהו נחמד שניתן היה לראות לפי הסרטון הוא שבסופרגירל לא מפחדים להזכיר שהבן דוד היותר מפורסם קיים ביקום הסדרה (למרות שרוב הסיכויים לא נראה אותו).

מאחורי הקלעים האנשים שאחראים על יצירת הסדרה אלה הם בדיוק האנשים מאחורי החץ הירוק והברק. ואוטומטית עולה האפשרות של מעברים של גיבורי העל בין הסדרות והופעות אורח אחד אצל השניבדיוק כמו שהחץ הירוק והברק עשו השנה. סופרגירל תשודר ב CBS בזמן שהברק, החץ הירוק וגם אגדות המחר *(מי שלא שמע על אגדות המחר ישנו סרטון וידיאו ששוחרר היום והוא מצורף בתחתית הפוסט) כולם משודרות (וישודרו ברשת CW), נוצרת כאן בעיה. ממבט ראשון על סרטון ההיכרות של סופרגירל נראה שהיא ממש לא צריכה עזרה מאף אחד. בגלל האורך של הסרטון אפשר להגיד שראינו רבע פרק ולפי מה שניתן לראות סופרגירל של CBS ניראת כמו סדרה יציבה ומאוד מבטיחה, עם או בלי שיתופי פעולה מכיוון הסדרות שמשודרות ברשת CW סופרגירל היא סדרה שאנחנו נחכה לה בקוצר רוח.

סופרגירל תשודר ברשת CBS בסתיו 2015

* מבט ראשון על אגדות המחר - Legends of Tomorrow

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א