קייט בקינסייל ותיאו ג'יימס חוזרים לסרט מלחמת האופל 5


חדשות מלחמת האופל 5 

אם אתם חובבי ז׳אנר הערפדים ואנשי זאב יש לנו חדשות מצויינות בשבילכם. הכוכבת הראשית של סדרת סרטי מלחמת האופל ( Underworld ) חוזרת לסרט החמישי בסדרה. ידיעה זו מגיע מכיוון THR וכהפתעה גמורה לכל מי שחשב שדמותה של סלין (קייט בקינסייל) סיימה את דרכה בסדרת הסרטים האפלה.

למי שלא מכיר את סדרת הסרטים המוצלחת ביותר של ז'אנר הערפדים נגד אנשי הזאב: הסיפור מתמקד בערפדית ממוצעת שתפקידה בכוח הוא לחסל אנשי זאב. הכול משתנה כאשר הגיבורה חוצה את הקווים ומתאהבת בהיבריד שהוא חצי זאב וחצי ערפד. צמד הסרטים הראשונים מלחמת האופל משנת 2003 ומלחמת האופל אבולוציה משנת 2006 מתמקדים במאבקם של צמד הנאהבים בערפדים שרודפים אותם. הסרט השלישי מלחמת האופל: עליית אנשי הזאב היה סרט פריקוויל ללא בקינסייל בו ראינו איך התחילה המלחמה העקובה מדם בין הזאבים לערפדים כשהפעם התמקדנו במנהיג הזאבים - לושיאן. הסרט הרביעי היה מלחמת האופל התעוררות בו ראינו את סלין מתעוררת אחרי עשור לעולם בו הכוח עבר לזאבים והערפדים הם הגזע הנחות שמנסה לשרוד.

תחילה דובר שהאולפנים יעשו מה שהם מאוד אוהבים לעשות כשמשהו לא הולך להם וזה לאתחל מחדש את סדרת הסרטים בעקבות הנפילה אותה הם חוו עם מלחמת האופל התעוררות. ברוב המקרים כשמדברים על אתחול מחדש מחליפים את כל צוות השחקנים, עם הידיעה שבקינסייל חוזרת מרמזת שאנחנו נקבל המשכיות לסרט התעוררות אם נרצה את זה או לא. בסרט הנוכחי מלחמת האופל 5 לצד בקינסייל יופיע תיאו ג׳יימס מסאגת מפוצלים ( Divergent ) אותו ג'יימס שהיה סגור כבר מזמן כמו שדיווחנו באוקטובר שנה שעברה בפוסט הבא - מלחמת האופל 5 - קייט בקינסייל חוזרת לסיבוב נוסף ? יוצרי מלחמת האופל לא יכולים להתעלם מהתעוררות בגלל שההופעה היחידה של תיאו ג׳יימס 

בסדרת הסרטים הייתה באותו סרט כושל. בפוסט באוקטובר הצגנו 3 אפשרויות איתם יוצרי הסדרה יכלו להתקדם :
תחילה דובר על סרט ספינוף בודד של ג'יימס כערפד דייויד אותו ראינו בהתעוררות. אפשרות שנייה הייתה להמשיך לתת את המושכות לביקנסייל עם מלחמת האופל 5 ואחרי זה לתת לג'יימס את הספינוף שלו. האפשרות השלישית ונראה כאפשרות אותה האולפנים בחרו היא לשים את כל הביצים בסל אחד וזה להכניס גם את בקינסייל וגם את תיאו ג'יימס במלחמת האופל 5. ולקוות שהבאזז החיובי אותו ג'יימס מקבל כיום בגלל ההופעה בטרילוגיית מפוצלים יעזור לבקינסייל להוציא את מותג מלחמת האופל מהקבר.

בינתיים בלי לשים לב העבודה מאחורי הקלעים של מלחמת האופל 5 מתקדמת בכל הכוח הבמאית אנה פורסטר (Anna Foerster) היא זאת שתנסה לנווט את הספינה השוקעת לאי מבטחים. פורסטר היא לא טירונית ובעבר עבדה עם רונלד אמריך על וושינגטון על הכוונת והיום שאחרי מחר. 
צילומי הסרט יתחילו בסתיו 2015 ואת הסרט בקולנוע נקבל רוב הסיכויים במהלך 2016.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א