המלצה לסדרה - Dark Matter של רשת SYFY



חומר אפל

עונת המעבר של הקיץ הנוכחי בטלוויזיה האמריקאית מאופיינת ביובש מפתיע, לפחות בכל מה שקשור לסדרות טלוויזיה שניתן להתרווח וליהנות מהן. נכון להיום הסדרות היחידות שנמצאות ברשימת הצפייה שלנו הן משחקי הכס (שאמורה לשדר את פרק האחרון שלה לעונה החמישית היום) ופני דרדפול שמשום מה הצליחה להמאיס את עצמה עלינו בעונתה הראשונה וקשה להכריח את עצמך להמשיך ולצפות בעונה השנייה של הסדרה.

השבוע רשת SYFY התחילה בשידורי סדרות הקיץ שלה. אחת מהסדרות מדע בדיוני שחזרה לעונה השלישית שלה הייתה התנגדות (Defiance). למי שיש הכרות עם הסדרה יודע שהרבה דברים ניתן להגיד עליה אבל כל מה שקשור לאיכות לא שייך ללקסיקון הסדרה. קשה להאמין איך הסדרה הצליחה לגרור רגליים ולהגיע לעונה שלישית עם צוות שחקנים מרשים יחסית אבל עם משחק,בימוי וכל מה שקשור לאפקטים כל כך טעון שיפור. אם אפשר להגיד משהו חיובי על התנגדות היא שהיא מביאה משהו שונה לצופה, אם זה אין סוף גזעי חוצנים שנראים מצוין ויזואלית וג'יימי מוריי אחת.

בנוסף להתנגדות שחזרה לרשת ,SYFY עלתה סדרת מדע בדיוני נוספת Dark Matter (תסלחו לנו אבל עדיין לא עברתו את שם הסדרה). מהצפייה בפרק הפיילוט ניתן לראות שממבט ראשון הסדרה נראית כעשויה היטב ואם משווים אותה להתנגדות היא עולה עליה בכל פרמטר. העלילה מתרכזת ב 6 בני אדם שמתעוררים ממצב של שינה על חללית מסתורית ובפרק הבכורה גיבורינו מנסים לגלות את זהותם שמשום מה נמחקה. כל אחת מהדמויות נראית כמרתקת בפני עצמה. והמסע לתשובה אותה ששת הדמויות מחפשות תפתיע את הצופה. מפרק אחד אי אפשר להגיד ש Dark Matter היא בטלסטאר גלקטיקה המופתית אבל ניתן לשים אותה באותה קטגוריה של סדרות סטארגייט לגילגוליהן ופיירפלי. מי שמת על סדרות מדע בדיוני רצוי שגם ייתן ניסיון ל -Dark Matter אחרי הכול כמו שציינתי בפתיח עונת הקיץ הנוכחית היא יבשה לחלוטין וסדרה כמו Dark Matter יכולה להנעים לכם את הזמן הקיץ.


Dark Matter - Trailer

המלצה על סדרת חומר אפל

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א