נבחרה אלקטרה עבור סדרת דרדוויל של נטפליקס


נבחרה אלקטרה עבור סדרת דרדוויל של נטפליקס

סדרת דרדוויל עושה גלים משמעותיים בתקופה האחרונה. זה התחיל עם הניסיון של ליהוקו של ג'ייסון סטיית'ם לתפקיד בולזאיי (Bullseye) המשיך עם חזרתו של המעניש (ג׳ון ברנתל) שיעשה את החזרה שלו בעונה השנייה של דרדוויל וכעת אנחנו מתבשרים שמארוול מצאו את השחקנית שתגלם את אלקטרה בעונה השנייה של דרדוויל. השחקנית הצרפתייה אלודי יאנג (Elodie Yung) היא זאת שנבחרה לגלם את המתנקשת בסדרה. 
Elodie Yung cast as elektra
אלקטרה של מארוול

Credit - J-Skipper
ביקום של מארוול אלקטרה היא חברתו המסתורית של מאט מרדוק מהעבר הרחוק שכל זמן שהיא בסביבה היא מצליחה להוציא את גיבורנו מהפוקוס. כמו כן אלקטרה בזמנה החופשי היא מתנקשת/ נינג׳ה קטלנית שמנסה לנקום על מות אביה. בקומיקס הדמות נהרגה ע"י בולזאיי, ועם הגישושים של מארוול עם ג'ייסון סטיית'ם יכולנו לקבל את אותו קו עלילה בעונה השנייה של דרדוויל (אנחנו עדיין יכולים לקבל את זה, אולי נטפליקס מצאו בולזאיי חדש ולא ספרו לאף אחד). בהמשך אלקטרה חזרה לחיים, ופילסה את דרכה למעמד של גיבורת על בזכות עצמה. 
יאנג תהייה השחקנית השנייה שתגלם את דמותה של המתנקשת האדומה אחרי שג׳ניפר גארנר הופיע בסרט דרדוויל משנת 2003 לצד בן אפלק ומשם המשיכה לסרט סולו משלה מ 2005. יש הטוענים שאותו סרט נכשל כשלון חרוץ עוד יותר מהדרדוויל של אפלק. בעבר יאנג הופיע בסרט השני של כוח המחץ (כוח המחץ: סוגרים חשבון - G.I. Joe: Retaliation) בתפקיד ג'ינקס, למרבה הפלא התלבושת שהיא לבשה בתור ג'ינקס לא תהייה שונה בהרבה מאיך שהיא תראה בתור אלקטרה.
זה מה שהיה ג׳ף לוב (Jeph Loeb) ראש מחלקת הטלוויזיה של מארוול להגיד על יאנג:
"אחרי חיפוש בכל העולם מצאנו באלודי את השחקנית המושלמת שתציג את אלקטרה הן מבחינה פיזיות והן מבחינת מורכבותה הפסיכולוגית של הדמות. ביחד עם צ׳ארלי כמאט מרדוק השניים יביאו את אחת ממערכות היחסים האהובות של הקומיקס בליווי ניצוצות האקשן של הסדרה"
בעונה שעברה האיש החזק (לשעבר) של דרדוויל סטיבן ס. דינייט ציין שיש סיכוי שאלקטרה תופיע בסדרה (זה היה עוד לפני שהסדרה עלתה לאוויר), בחודש שעבר דלפו לרשת סרטוני האודישנים לתפקיד אלקטרה. מה שאומר שמארוול חיפשו את האלקטרה שלהם כבר תקופה ארוכה
עדיין לא ידוע מה יעשו עם אלקטרה בעונה השנייה של דרדוויל אבל עם הגעתו של הנוקם האולטימטיבי שעושה את דרכו הלז קיטשן (Hell's Kitchen) נראה שחזרתה של אלקטרה לחייו של מרדוק הולכת לעלות לגיבורינו בבריאות ובכמה עימותים נוספים עליהם היה מוותר בשמחה .

אם נתייחס לדרדוויל, חדי העין מבינינו יכלו לשים לב לרמז לגבי אלקטרה שהיה לנו בעונה הראשונה בה הדמות הוזכרה כחברתו היווניה של מרדוק מימי לימודי המשפטים.

העונה השנייה של דרדוויל תגיע לרשת נטפליקס במהלך 2016


An old friend is coming to Hell's Kitchen: https://bit.ly/elektram #Daredevil #Elektra
Posted by Marvel's Daredevil on Tuesday, July 7, 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א