האם ג'ניפר לורנס תחזור לסרטי אקס מן אחרי אפוקליפסה ?



מה קורה עם ג'ניפר לורנס ופוקס ?

הפאנל של סרטי פוקס בקומיקון כנראה היה המרשים ביותר מבין כל הגופים שהגיעו לאירוע. זה התחיל עם החשיפה של הטריילר של דדפול, המשיך עם אקס מן אפוקליפסה ואפילו ארבעת המופלאים לא הצליחו להרוס את המסיבה. 
אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר היא מה יקרה עם כוכבי הדור השני של סרטי אקס מן, אחרי אקס מן אפוקליפסה, הכוונה היא כמובן ל: מייקל פאסבנדר, ג'ניפר לורנס וג'יימס מקאבוי. במהלך ראיון אותו השלושה נתנו ליאהו השלושה לא ממש לקחו את השאלה ברצינות כשנשאלו מה יקרה איתם אחרי אפוקליפסה:

לורנס "אמרתי לפוקס לא לשאול אותי"  ופאסבנדר התערב "כי את רוצה לשמור לעצמך את האפשרות לסרב להם" ולורנס הגיבה עם "אני דיי רוצה לפתות אותם עם הודעה ואז כשהם יתקשרו להגיד להם אל תתקשרו אלי ולנתק. אני לא יודעת אני נהנית לעשות את הסרטים האלה". אחרי שהשלושה נרגעו לורנס ציינה שהיא תשקול את ההצעה כשהיא תגיע. אם זה ירגיש לה נכון באותו רגע היא תסכים, כאשר גם הצעה כספית אטרקטיבית תשנה את הכף לחיוב.

עם נשים את כל ההתייפייפות בצד לא נראה שהשלושה יחזרו לסרטים נוספים שיגיעו אחרי אפוקליפסה. בועידת קומיקון לשלושה לא היה את האומץ להגיד לחובבי האקס מן בברור שהם לא חוזרים (למרות שבהזדמנויות אחרות לורנס ציינה שהיא לא תחזור, כמו שהיא ציינה כאן - ג'ניפר לורנס סיימה עם סרטי אקס מן). 

כאן פוקס בהחלט פישלו, בניגוד למארוול שם כל הכוכבים הוחתמו על חוזים ארוכי טווח. בפוקס לא התעשתו בזמן והשלושה כנראה הולכים לברוח להם מהידיים. מצד שני הצוות החדש והאלמוני של פוקס בראשות סופי טרנר כנראה הוחתם מראש על מספר רב של סרטים כדי להימנע מהמצב הלא נעים בכלל בו פוקס יצטרכו לרדת על הברכיים ולשלם ללורנס ופאסבנדר סכומים לא מציאותיים רק כדי שהם ישקלו את האופציה ובסופה ישפילו את פוקס ויגידו להם לא תודה.

תאריכי שחרור לסרטי פוקס:

ארבעת המופלאים 7 לאוגוסט 2015
דדפול 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפסה 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 – 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 – 14 ליולי 2017
סרט אקס מן לא ידוע (אקס פורס) 13 יולי 2018

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א