מייקל ציקליס מצטרף לעונה השניה של גות'אם


תראו מי מצטרף לגותהאם


אחרי ירידתה של המגן מהמסך הקטן נראה שמייקל צ'יקליס (Michael Chiklis) לא הצליח למצוא את מקומו בטלוויזיה. זה התחיל עם הסרטים הלא ממש מוצלחים של ארבעת המופלאים, המשיך עם כמה סדרות טלוויזיה טובות יותר (אימה אמריקאית: פריק שואו) וטובות פחות (וגאס, הבלתי רגילים) אבל כאלה שלא ממש הצליחו למשוך מעבר לעונת הבכורה שלהם או שצ'יקליס בעצמו לא המשיך עם הסדרות הלאה. מה שהפך את צ'יקליס לחסר עבודה בזמן האחרון, כל זה משתנה ונראה שצ'יקליס לוהק לעונתה השנייה של גותהאם. בה הוא יגלם את דמותו של מפקד תחנת המשטרה של גותהאם קפטן בארנס (Captain Barns).

ככל הידוע לנו על התנהלותו של בארנס הוא שהבן אדם ישר כמו סרגל. בארנס עושה את עבודתו נאמנה. הוא שוטר שרוכש אויבים במהירות האור מכל כיוון אפשרי לכן אפשר להבין למה גורדון יראה בו כסוג של מורה דרך בנטל של ניקוי רחובות גותהאם בסדרה. בתחילת הדרך בארנס הוא אחד משותפיו היותר נאמנים של גורדון בגלל אותה השקפת עולם ששניהם שותפים לה. אבל באותה מידה בהמשך הדרך משהו נסדק ובארנס יהפוך לאחד האויבים המרים של גורדון.
צ'יקליס התפרסם לרוב בזכות תפקידי משטרה במהלך הקריירה המרשימה של השחקן ( המגן ואיש משטרה). אבל בזמן שבמגן ראינו דמות דורסת כל מה שעומד בדרכה על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. בגותהאם הסיפור יהיה שונה כי דמותו של בארנס היא מנוגדת לחלוטין לדמותו של ויק מאקי מהמגן. ונראה גרסה עוצמתית יותר של גורדון שמתרסקת ככל שיעברו הפרקים.

גותהאם חוזרת לרשת פוקס עם עונתה השנייה ב 25 לספטמבר 2015

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א