צעקה (הסדרה) של MTV חודשה לעונה 2


הצעקה

העונה הראשונה של סדרת הצעקה (Scream) ממשיכה בכל הכוח וכנראה שהרבה מאוד בני נוער החליטו להפוך את הצעקה המחודשת לצרף לרשימת הסדרות הנצפות שלהן. חייבים להודות שהסדרה לא ממש מתקרבת לסרטי הקאלט של העשור הקודם אלה מנסה למחזר את אותו הרעיון בצירוף דמויות דיי שטחיות שמנסות לעניין את קהל הצופים עם בעיותיהן הממש לא חשובות של הדמויות הראשיות. יותר מכל נראה שיוצרי הסדרה השקיעו מאמץ נרחב בללהק את כל השחקנים עם הפרצופים היפים ביותר אותם הם יכלו להרשות מבחינת תקציב, אם זה השחקנים שנראים כמו בני נוער ואם זה צוות השחקנים המבוגר שבעברם היו צעירים ויפים. כמו כן חייבים לציין שצוות האיפור שעובד על הסדרה עושה כאן שעות נוספות בגלל שיותר מכל כולם נראים כמו אלילים יווניים.


עם כל הדברים השליליים אותם תיארתי בפסקה הקודמת חייבים לתת את הקרדית לסדרת הצעקה. מאז ומעולם סדרות אימה נכשלו אחת אחרי השנייה בטלוויזיה האמריקאית. אי אפשר להזכיר סדרת אימה משמעותית שהצליחה לשרוד מעבר לעונתה הראשונה אם מוציאים מהכלל את באפי ציידת הערפדים. רשת MTV הצליחה לבסס סדרה אחרת מהז'אנר זאב צעיר (Teen Wolf) אבל עם צעקה זה הרבה יותר קשה בגלל שהסרט האחרון שיצא לקולנוע היה בסה"כ ב 2011.
מאז יוני הסדרה הצליחה להביא מספרים מרשימים (21 מיליון צופים) וכל זה רק עם חצי מפרקי העונה ששודרו עד כה. פרק סיום העונה הראשונה אמור להיות משודר ב 1 לספטמבר ומשם כמו שהתבשרנו היום צעקה תחודש לעונתה השנייה.

אם אתם עוקבים אחרי הסדרה אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה אנחנו נראה בעונה השנייה? כמו שזה נראה עד שנגיע לראשון לספטמבר אנחנו נצטרך להגיד שלום לחלק גדול מהדמויות הראשיות. עד כה רשת MTV לא פרסמה את חוזיהם של השחקנים מהעונה הנוכחית לכן קשה לנבא מי ישרוד ומי לא ימשיך איתנו לעונה השנייה.

ישנם 3 אפשרויות של תסריט לקראת העונה השניה של צעקה:

1. אנחנו נמשוך את המסתורין של העונה הנוכחית עם חלק מהדמויות (שישרדו) מהעונה הראשונה אליהם יצטרפו דמויות חדשות שישחטו במהלך העונה השנייה (בדיוק כמו שהיה בסרטים).

2. אנחנו נקבל סיפור חדש לגמרי לעיירה אחרת עם דמויות אחרות ונשמור על אותו הפורמאט בדיוק.

3. במקרה העלילתי הספציפי של העונה הראשונה אנחנו יכולים לקפוץ אחורה בזמן כדי לראות את אירועי הרצח והזוועות אליהם מתבססת העונה הנוכחית של סדרת הצעקה (לדעתי זאת האופציה המעניינת מבין השלוש).

העובדה שרשת MTV חידשה את הסדרה בשלב כל כך מוקדם בעונתה הראשונה מוכיח את העובדה שהקודקודים של MTV מרוצים מהתוצאות עד כה ומאמינים במוצר. לקראת העונה השנייה נקווה שהסדרה לא תהיה כל כך שטחית.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א