טריילר ויקינגים עונה 4


טריילר ויקינגים

ויקינגים היא הסדרה המבוימת הראשונה אי פעם של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי. במהלך 3 העונות הראשונות, הסדרה זכתה להצלחה פנומנאלית אם זה מבחינת איכותה ואם זה הנאמנות להיסטוריה המקורית של הויקינגים באותה תקופה בכלל והעקיבה אחר מעלליו של האיש שהפך למלך הויקינגים ואיחד את מרבית השבטים.

Vikings Season 4 Premieres February 18th 10/9c | History

Vikings Season 4

הסדרה עוקבת אחר רגנאר לוטברוק (Ragnarr Loðbrók) האיש שבמו ידיו איחד את השבטים הפרועים של אנשי הים והפך למלך. הסדרה עוקבת אחר רגנאר אבל גם מתרכזת במעגל הקרוב של בני משפחתו וחבריו הקרובים שעזרו לו לזכות בניצחונות רבים על יריביו. בניגוד לרוב הסובבים אותו, רגנאר היה איש של חזון. הוא תמיד ידע להסתכל על הכול מחוץ לקופסא, לחשב את מהלכיו בהתאם ואף פעם לא התלהם יתר על המידה.וזה מה שהביא לו את ההצלחה ברוב הקרבות אותם הוא ניצח. 

כל מה שקרה עם אחיו של רגנאר - רולו בסיום של העונה השלישית של הויקינגים הזכיר יותר מידי את אירועי סוף העונה הראשונה. זה מאכזב במידה מסיימת ונראה שהפעם התוצאה הסופית של אותם אירועים כנראה תהיה שונה. דמות נוספת שנמצאת בסכנה חיים היא דמותו של בונה הספינות המשוגע פלוקי שנראה שהולך לשלם ביוקר על רצח של אתלסטאן. חוץ מזה אי אפשר להבין הרבה מהטריילר של העונה הרביעית של הויקינגים (ששוחרר השבוע בקומיקון). תתכננו להרבה דם, דם ועוד קצת דם.

העונה הרביעית של הויקינגים תחל במהלך 2016 בערוץ ההיסטוריה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א