ביקורת פיילוט - דוח מיוחד


קצת על דוח מיוחד

פיילוט נוסף שראיתי השבוע היה של סדרת הטלוויזיה דוח מיוחד. לפני כמה חודשים כשפוקס הכריזו שהם רוצים להביא את דוח מיוחד לטלוויזיה הרגשתי סוג של התלהבות לקראת הסדרה החדשה שהייתה מבטיחה על הנייר. כשהטריילר הראשון שוחרר ההתלהבות הצטננה טיפה וזה כבר לא היה מבטיח. 

אחרי הצפייה בפרק הפיילוט לצערי לא ממש התלהבתי מהסדרה החדשה. הרבה אנשים אוהבים לצחוק על טום קרוז ולרוב זה בצדק אבל אי אפשר לקחת לו את הנוכחות האבסולוטית אותה אנו רואים בכל הסרטים שלו. ונראה שאחד החסרונות הבולטים ביותר של הסדרה באמת היה הפספוס של ... קשה לי לתאר את זה אבל זה החסרון של סוג של סטאר פאוור של הדמות הראשית על המסך הקטן. וזה לא בגלל שסטארק סאנדס (דאש) הוא שחקן אלמוני, אלה בגלל שהוא פשוט חסר כריזמה ולא ממש מצליח לסחוף את הסדרה אחריו.

אני מסכים שלסדרה הייתה מגבלת תקציב משמעותית בגלל האפקטים אותם אי אפשר להביא למסך הקטן אבל גם האלילה הראשית שמתמקדת באחד מהתאומים של הסרט המקורי לא ממש הצליחה לרגש אותי כדי להתלהב מהסדרה.

מייגן גוד שהיא בהחלט סוכריית מסך נחמדה, עדיין לא מצליחה לעזור סטארק סאנדס לסחוף לרגש ובסה"כ לעניין את הצופה. אם נוציא מהמשוואה את המראה המושך של השחקנית, בדיוק כמו דאש, לרה ואגה לא מביאה שום דבר חדש שאנו לא יכולים להמשיך בלעדיו.

אחרי הצפייה בפיילוט נראה שצמד הקשרים היחידים בין אותו סרט קולנוע מרשים ובין הסדרה שלא ממש נראה שתצליח להתרומם הוא השם של הסרט ודאש (שגם השחקן שמגלם אותו לא ממש קשור לסרט המקורי), חוץ מזה אין משהו שמקשר ביניהם וזה לא מה שיעזור לסדרה לסחוף אחריה את ההמונים שנהנו מסרט הקולנוע.

כמו שכבר הבנתם פרק הפיילוט לא השאיר עלי רושם חיובי, לכן אני הולך לוותר על סדרת דוח מיוחד ואשאיר אותה לאנשים אחרים .

דוח מיוחד תשודר ברשת פוקס בסתיו 2015

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א