ביקורת פיילוט - סופרגירל


ביקורת פיילוט סופרגירל

הפיילוט של הסדרה דלף כבר לפני כמה שבועות לרשת ובכל זאת משהו מנע ממני לצפות בפרק המיועד. מאז שהטריילר לסדרת סופרגירל שוחרר משהו הרגיש לי לא בסדר עם סדרת הקומיקס החדשה וזאת הייתה הסיבה העיקרית לפרק הזמן הארוך שלקח לי לצפות באותו פרק.  בגלל שזה די סי קומיקס ציפיתי לקבל משהו אפל בסגנון של החץ הירוק במציאות קיבלנו משהו קליל ודיי יבש מכיוונה של CBS עם הפיילוט של סופרגירל. 
Supergirl art
סופרגירל
Credit :Me-Illuminated

אחרי צפייה בפרק הראשון נראה שאנחנו הולכים לקבל סדרה שתתמקד יותר בהתפתחותה של קארה מבחינת גיל ההתבגרות למרות שהיא מתוארת כבחורה כבת 20+. היו כאן יותר מידי מלודרמות יחסית לסדרת קומיקס שלא נדבר על אקשן שהיה מועט ולרובו לקוי בחסר. סופרגירל / קארה היא בחורה חסרת ביטחון שמכניסה את עצמה למצבים לא נעימים הן מבחינתה והן מבחינת הצפייה בה. ונראה שהעלילה המרכזית תסתובב סביב מערכת היחסים הממש לא מעניינת בין הגיבורה לאחותה המאמצת ותעקוב מקרוב אחר ההיכרות המחודשת של קארה עם כוחותיה הישנים בהם היא לא השתמשה במשך שנים. ואיך אפשר גם בלי לציין את ג'ימי אולסון שפתאום הפך להיות ענק ושחור. כנראה שב CBS לא ממש קלטו ששטויות כאלה לא ממש עובדות יפה (ראה ערך ארבעת המופלאים גרסת 2015).

אחד הדברים היותר טובים אותם ראינו בפיילוט היא הופעתם של דין קיין והלן סלייטר כהוריה המאמצים של קארה. כמו כן הסיבה למה קארה נשלחה הייתה מרעננת לשם שינוי (לצערנו העובדה שמסבירה למה היא נשארה צעירה מבן דודה הייתה דיי פושרת). סצנת חשיפת הנבל הראשי של העונה כולה בסוף הפרק הייתה מצוינת וזאת כנראה הסיבה העיקרית בגללה אני אתן ניסיון לסדרה ואנסה לצפות בעונתה הראשונה למרות שיש הרבה מאוד בעיות משמעותיות מפרק הפיילוט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א