ריבוט לסרט העורב נתקל בקשיים



ריבוט לסרט העורב

נראה שהפקת הריבוט לסרט העורב ( The Crow ) הקלאסי משנת 1994 נתקלה בכל קושי אפשרי עם שורה אינסופית של שחקנים ובמאים שהיו מקושרים לפרויקט אבל בסופו של דבר ויתרו על התענוג כדי לעסוק בדברים אחרים. ג'יימס אובאר יוצר הקומיקס עליו התבסס סרטו האחרון של ברנדון לי בשנות ה 90 אמר שעד כה נשפכו כ 20 מיליון דולרים על הפקת הסרט החדש, ולמרות זאת אין שום התקדמות קונקרטית לכיוון תחילת צילומי הסרט.
brandon lee as the crow in his last role
ברנדון לי בתפקידו האחרון בסרט העורב משנת 1994
הידיעה ש THR מפרסמים לגבי מצבה הפיננסי של רלטיביטי מדיה (Relativity Media) שמחזיקה בזכויות על העורב מאיר אור על הבעיות בהפקה. בימים אלה חברת רלטיביטי מדיה מגישה טפסים לפשיטת רגל בעקבות חובות בסדר גודל של מאות מיליונים. כמו כן חמישית מעובדי החברה פוטרו בסופ"ש האחרון מה שיקשה על החברה בפרויקטים הבאים שלה, אם בכלל יהיו כאלה. העורב לא יוצא דופן ומצבה הפיננסי של רלטיביטי מדיה מסביר במידה מסוימת את הסחבת האינסופית בהפקת הסרט שלא הצליח להמריא מהשלב שנכנס לשלבי הפקה. כיום אנחנו יכולים להסיק שבעיית המזומנים של החברה היא הסיבה המרכזית למקלות בגלגלי הסרט שלא מצליח להתרומם מהקרקע. נכון להיום החברה מכינה טיוטה ובה יוכרז מצבו הנוכחי של הסרט, עד אז אנחנו יכולים רק לנחש.

the crow dvd cover
הדי.וי.די של העורב משנת 1994
נכון להיום הבמאי שאמור לביים את העורב המחודש הוא קורין הארדי. צילומי הסרט אמורים להתחיל בסתיו השנה בקארדיף (אם בכלל). רשימת השחקנים שהיו מקושרים לפרוייקט במידה זו או אחרת כוללת את : מארק וולברג, בראדלי קופר, טום הידלסטון, אלכסנדר סקארסגרד, לוק אוונס וג'ייק היוסטון. באמצע יוני התבשרנו שג'ייק היוסטון גם כן פרס מהפרויקט בגלל לוחות זמנים. אותם בעיות של לוחות זמנים בגללם יוסטון פרש מהסרט נבעו בגלל העיכובים האינסופיים בהפקה. לוק אוונס שלוהק לתפקיד בתחילת 2015 והיה אמור לגלם את העורב התרגש מאוד לקראת הפרויקט ובמילים שלו "לא יכול היה לחכות לתחילת הצילומים". אבל בזמן שרלטיביטי נתקלו בקושי אחר קושי גם אוונס כמו יוסטון הבין שמשהו חורק בממלכת רלטיביטי מדיה ובסופו של דבר פרש מהפרוייקט.

הבעיות הפיננסיות של החברה מסבירות היטב את מצבו הבעייתי של סרט העורב. כפי שזה נראה אין כאן אור בקצה המנהרה ותחילת הצילומים שמתוכננים לסתיו 2015 כנראה ידחו ובמקרה הגרוע הרבה יותר יבוטלו כליל.

למי שמעוניין בקומיקס של העורב של אובאר מוזמן לבדוק את הקישור שמצורף מאמזון:
Photo credit: lizma_2106 / Foter / CC BY

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א