פרנק גרילו יחזור לסרט הטיהור 3



גרילו חוזר לסרט טיהור נוסף

נראה שפרנק גרילו יחזור לגלם את הדמות של הסמל ליאו אותה הוא גילם בטיהור 2 או הטיהור: לשרוד את הלילה (The Purge Anarchy) בסרט שמופק ע"י יוניברסל, בלומהאוס ופלאטינום דיונס. גרילו שמוכר לרוב בזכות הופעות בקפטן אמריקה: חייל החורף ולוחם אמור להופיע בשנה הבאה בקפטן אמריקה 3 - מלחמת האזרחים לצד כריס אוונס וכל שאר הנוקמים. הטיהור: לשרוד את הלילה 2014 הוא סרט המשך לטיהור משנת 2013 בכיכובם של איתן הוק ולנה היידי. הוק והיידי לא הופיעו בסרט השני אך בזכות גרילו אי אפשר היה להרגיש בחסרונם.

למי שלא מכיר את עלילת הסרטים, הסיפור מתרכז בעתיד הלא ממש רחוק בו אנו רואים חברה עם אחוזי פשיעה נמוכים מהרגיל והכול בזכות יום אחד בשנה בו המשטרה, מכבי אש ובתי החולים לוקחים הפסקה ל .12 שעות מה שמותיר לאזרחי ארה"ב לעשות כל העולה על רוחם ולפרוק את תסכולם אחד על השני בלי להיענש על כך. המדיניות של אותו עולם היא שהממשלה מעודדת את אזרחי ארה"ב לבצע כמה שיותר רציחות. המודל העסקי הוא ברור, העשירים שיכולים להרשות לעצמם חסינים ולרוב הם אלה שמבצעים את הטבח בזמן שהאוכלוסיות היותר חלשות וחסרי הבית במיוחד נשחטים כאילו אין מחר.


בסרט השני דמותו של גרילו הייתה בדרכה להרוג את האדם שהרג את בנו לפני כשנה בזמן שנהג תחת השפעת אלכוהול. העניינים מסתבכים כאשר גרילו מחוסר ברירה מציל כמה אזרחים שנקלעו למצב לא נעים. משם המסע להישרדותה של החבורה נהיה מרתק כאשר פרנק גרילו מצליח למשוך את כל הסרט על הכתפיים ומפתיע רבים בתוצר הסופי שיועד לכישלון במיוחד לאור חסרונם של איתן הוק ולנה היידי.

יוצר סדרת הסרטים של הטיהור ג'יימס דה מונקו כותב את התסריט לסרט הטיהור 3 כאשר הוא גם אמור לביים אותו. תחילה היו ספקולציות לעובדה שהטיהור 3 יהיה סרט פריקוויל כאשר קיבל את הכותר The Purge: Origins. כיום עם חזרתו של פרנק גרילו לסרט השלישי השמועה על פריקוויל נותרת כסימן שאלה גדול.

הסרט השלישי בטרילוגיית הטיהור אמור להגיע לקולנוע בארה"ב ב 1 ליולי 2016

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א