מלחמת האופל 5 - טוביאס מנזיס מצטרף



מלחמת האופל 5

אם במהלך העשור האחרון עקבתם אחרי סדרת הסרטים של מלחמת האופל כנראה ששמתם לב לקבוע אחד ויחיד שמחזיק את כל סדרת הסרטים הזאות. קייט בקינסייל שמגלמת את הערפדית סלין סוחבת את כל סדרת הסרטים על כתפיה כמעט לבדה. בעליית אנשי הזאב הדמות הנשית / הראשית הוחלפה ע״י רונה מיטרה (שלדעתי עשתה עבודה נהדרת באותו סרט) אבל לצערנו הסרט לא הצליח לעלות על הציפיות. חוץ מאותה הבלחה חד פעמית בקינסייל הופיעה בשלושה מתוך ארבעת סרטי מלחמת האופל שהופקו עד היום. 
בניגוד לבקינסייל דמויות הגברים בסדרת הסרטים לא מצליחות לתקוע יתד ומתחלפות ללא הרף. סקוט ספידמן הופיעה בצמד הסרטים הראשון לצד בקינסייל ולא הצליח להרשים או לפחות להשתדרג לרמה של בקינסייל. מייקל שין היה מצוין בסרט הראשון מ 2003 אבל לא הצליח לסחוב לבדו את עליית אנשי הזאב (הסרט השלישי בסדרה). תיאו ג׳יימס הופיעה לצד בקינסייל בסרט הרביעי בסדרת הסרטים - מלחמת האופל התעוררות אבל בגלל התקציב הדל וכישלונו המוחלט של אותו סרט קשה להאשים את ג׳יימס בכל מה שקרה שם. וכמובן שמנגד היה לנו את ביל נייהי המצוין שהצליח למשוך כנבל הראשי של סדרת הסרטים ככל שיכל אבל בגלל מותו בסרט הראשון השימוש בדמותו היה מאוד מוגבל בהמשך. חסרונו של נייהי הורגש קשות בסרט הרביעי - התעוררות ובהחלט נוצר ואקום עוד יותר גדול ממה שהיה קודם. נכון להיום אנו מוצאים את עצמינו ללא דמות גברית משמעותית שהשאירה חותם בסרטים הקודמים וגם חסרונו של דמות הנבל הראשי הביאה את יוצרי הסרט לבעיה משמעותית.

טריילר מלחמת האופל 5 - מלחמות הדמים

קייט בקינסייל חוזרת בפעם הרביעית לסדרת סרטי מלחמת האופל הפעם מחוזקת בטוביאס מנזיס וצ'ארלס דאנס על מנת להחיות את מותג הסרטים של מלחמת האופל הפעם עם סרט מלחמות הדמים
בדדליין מדווחים שטוביאס מנזיס לוהק לתפקיד של מאריוס, המנהיג המסתורי והחדש של אנשי הזאב. מונזיס הוא שחקן טלוויזיה וותיק ויציב כאשר ברפרטואר שלו יש הופעות בסדרות כמו רומא, משחקי הכס ונוכריה. מונזיס לא לוהק במקרה וכנראה היה הבחירה הראשונה של במאית הסרט אנה פרוסטר איתה הוא כבר הספיק לשתף פעולה בסדרה נוכריה של רשת סטארז. פורסטר היא בעלת ניסיון עשיר בטלווזיה עם סדרות כמו מחשבות פליליות וסדרת נוכריה כמו שכבר ציינו, ויהיה מעניין איך הבמאית תצליח לעשות את המעבר לקולנוע.

לא נחשפו פרטים מעניינים חדשים לגבי הסרט החמישי של מלחמת האופל. לכן נסכם את מה שידוע לנו עד כה. אז כבר דיווחנו בעבר שקייט בקינסייל חוזרת בפעם הרביעית. תיאו ג'יימס שלא כל כך הרשים במלחמת האופל 4 – התעוררות חוזר לסרט החמישי רק שהפעם הוא רוכב על גל הצלחת סרטי מפוצלים לכן הבחירה להשאיר אותו בתפקיד הערפד דייויד הייתה נכונה. לבקינסייל וג'יימס מצטרף טוביאס מנזיס כנראה בתור הנבל שיוביל את אנשי הזאב נגד דייויד וסלין. אני בספק אם טוביאס מנזיס יצליח להכנס לנעליים הגדולות מאוד של ביל נייהי בתור הנבל הראשי של הסרט, מצד שני מנזיס אפילו לא ינסה לעשות את זה אלה ייצור משהו חדש וטרי עבור חובבי מלחמת האופל. ברור שאחרי דמותו הקטסטרופלית של סטיבן ריאה בהתעוררות, ההפקה חיפשה נואשות אחר שחקן איכותי שגם יתאים לתפקיד על מנת שיגלם את הנבל הראשי בסרט הקרוב. מנזיס הוא אחד השחקנים היותר טובים בשנים האחרונות בטלוויזיה ואין לי שום צל של ספק שדמותו: מאריוס תהיה קונטרה מצוינת לדמותה של סלין במלחמת האופל 5
צירופו של מנזיס מוכיח את השאיפה של בעלי הזכויות של המותג על הרצון העז שלהם לתת אמינות מסוימת למותג שהתדרדר עם האכזבה הקופתית של עליית אנשי הזאב וההתרסקות המוחלטת של מלחמת האופל התעוררות. הבאתו של שחקן ברמה של מנזיס תנסה לחפות במידה מסוימת על חסרונם של ביל נייהי וגם של מייקל שין. 
האם טוביאס מנזיס יצליח לעזור לבקינסייל להחזיר את המותג המדממם לדרך הנכונה כדי שבעתיד הקרוב סדרת הסרטים של מלחמת האופל תתפתח ליקום שלם כמו שדובר בזמנו על קרוס עם אני פרנקנשטיין.

מלחמת האופל 5 יגיע לקולנוע ב 21 לאוקטובר 2016

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א