פוקס יצטרכו לחפש מחליף לרופרט וויאט שלא יביים את גמביט


הבעיות של סרט גמביט

נראה שסרט גמביט של אולפני פוקס נתקל בקשיים נוספים. אחרי הסיפור המוזר עם צ'אנינג טאטום לפני מספר שבועות מגיעה הפעם מכה אמיתית לסרט סולו הבא בסדרת סרטי אקס מן. הבמאי המיועד של הסרט רופרט וויאט (כוכב הקופים: המרד) עוזב את הפרויקט. בזמנו כשהבמאי הצטרף לסרט נראה שסרט גמביט עמד להיות אחד הסרטים המבטיחים של השנה, היום אחרי עזיבתו הכול נראה קודר.
דדליין שדיווחו על הידיעה ראשונים מציינים שוויאט לא עוזב בגלל חילוקי דעות על תקציב הסרט, תסריט או דרישות מיוחדות מצדו כלפי האולפנים. היו גם שציינו בגלל התקציב האסטרונומי עבור דמות שתמיד נחשבה כשולית / משנית ביקום של אקס מן במאים היו חושבים פעמיים האם להיכנס לעסק בגלל הציפיות הגבוהות והקושי היחסי להגיע לתוצאות במיוחד אחרי הכישלון של ארבעת המופלאים 2015. הסיבה האמיתית לעזיבתו של וויאט היא דחיית תאריך תחילת ההפקה מנובמבר 2015 למרץ 2016. וויאט נפרד מהפרויקט בגלל לוחות זמנים צפופים וזה מה שהיה לו להגיד:
"ציפיתי מאוד לעבוד עם חברי צ'אנינג טאטום וצוות של פוקס אבל לצערי הזזת תאריך תחילת העבודה מתנגשים פרויקט אחר עליו אני עובדו אני יודע שגמביט יהיה סרט נהדר"
וויאט אף פעם לא נחשב לגדולי הבמאים והידיעה לא מטלטלת את קהילת הקומיקס העולמית אבל זה מציב בפני פוקס בעיה רצינית. הם צריכים למצוא במאי ומהר, בנוסף עם התקציב העצום שמרחף מעל הסרט פוקס חייבים למצוא מישהו ייחודי שיצליח להביא את חזונו הייחודי על מנת לגרום לגמביט לצאת מהבינוניות הקומיקס ולהצליח במקום בו ארבעת המופלאים נכשלו.

זוהי נקודת זמן קריטית מבחינת פוקס בגלל הרצון העז של האולפנים להרחיב את ייקום גיבורי על שלהם והם נואשים ליצור סידרת הצלחות קולנועיות על מנת לתת קרב ראוי ליקום מארוול שכבר מבוסס וליקום די סי שקורם עור וגידים . נכון להיום נראה שאפוקליפסה ודדפול נמצאים בכיוון הנכון, וולברין 3 שיהיה סרטו האחרון של יו ג'קמן בתפקיד וולברין כנראה לא יאכזב גם כן. אבל אחרי הכישלון של ארבעת המופלאים וסימן השאלה הגדול שמרחף סביב ארבעת המופלאים 2 פוקס לא יכולים להרשות לעצמם להיכשל עם גמביט. סיפור המקור של גמביט אמור להיות שונה מכל מה שראינו מסרטי קומיקס עד היום. בזמן שדדפול פונה לכיווני הומור מבוגרים מובהק, גמביט אמור להציג לנו סיפור מקור הרבה יותר אפל ואפילו מיסטי במידה מסוימת אבל כל זה תלוי בבמאי שיגיע על מנת לקחת את המושכות מרופרט וויאט.

תאריכי יציאה לסרטי קומיקס הקרובים של פוקס

דדפול - 12 לפברואר 2016
אקסמן אפוקליפסה - 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 - 3 למרץ 2017
ארבעת המופלאים 2 - 9 ליוני 2017
סרט אקס מן לא ידוע - 13 ליולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א