וינסנט קאסל מצטרף לקאסט של בורן 5


תראו מי מצטרף לבורן 5

הסרט הרביעי בסדרת סרטי בורן נתן סיום יפה לסדרה כולה, אבל מאט דיימון בכל זאת יחזור לגלם את דמותו של ג'ייסון בורן בפעם הרביעית (אחרי שויתר על הופעה בסרט בורן 4 - זהות גנובה). דובר רבות על האפשרות שג'ייסון בורן יאחד כוחות עם ארון קרוס (ג'רמי רנר) בסרט החמישי בסדרה אבל נראה שזה לא הולך לקרות (לפחות לא בסרט הקרוב).

The Bourne Ultimatum Official Trailer #2 - David Strathairn Movie (2007) HD

The Bourne Ultimatum
למרות שלא נראה את ג'רמי רנר בסרט בורן 5, אנחנו נראה כמה פרצופים מוכרים לצד מאט דיימון. ביניהם ניתן למצוא את טומי לי ג'ונס ואליסיה ויקנדר (אקס מאכינה), כמו כן נראה גם את ג'וליה סטיילס (שהופיעה בסרטים הראשונים) חוזרת לסרט החמישי בסדרה. אבל הסיבה בגללה התכנסנו כאן היא בגלל שהיום אנחנו יודעים מי יהיה הנבל של הסרט.

וראייטי מדווחים שוינסנט קאסל יגלם את הנבל בסרט בורן הקרוב. קאסל יגלם מתנקש שנמצא במצוד אחר ג'ייסון בורן. נראה שקאסל עקף בסיבוב את ויגו מורטנסן שגם כן היה מועמד לתפקיד. להזכירכם קאסל ודיימון שיתפו פעולה בסרטי אושן (12 ו-13) במהלך שנות ה 2000 וזה יהיה סוג של איחוד מחודש לצמד השחקנים.

רוב חובבי הקולנוע לא ממש מכירים את וינסנט קאסל אבל לשחקן יש רזומה מרשים של תפקידים מעניינים עוד משנות ה 80 בהם התחיל להופיע בצרפת. לרוב אלה היו סרטים צרפתים אבל הוא גם הספיק להופיע בכמה סרטי הוליווד גדולים ביניהם סרטי אושן ומטריקס. בצמד העשורים האחרונים קאסל עבר להתמקד בתפקידי נבלים עם מאפיינים אפלים ולזכותו חייבים לציין שהוא מצליח בהם היטב. הדמות אותו הוא יגלם בסרט בורן הקרוב מתאימה לקאסל כמו כפפה ליד והוא יצטרף לרשימה מאוד מכובדת של שחקנים שניסו לצוד את ג'ייסון בורן בעבר כמו קלייב אוון וקארל אורבן.

נכון להיום אנחנו לא ממש יודעים הרבה על העלילה של הסרט. מה שאנחנו כן יודעים זה העובדה שמאט דיימון שיתף פעולה בכתיבת התסריט יחד עם פול גרינגראס (אותו גרינגראס שגם יביים את הסרט הנוכחי) והסרט ישמור על המסורת של הסרטים הקודמים בסדרה עם קונספירציות פוליטיות. תחילת ההפקה אמורה להתחיל בקרוב באירופה וביוניברסל כבר שריינו תאריך בקיץ 2016 לבורן 5. 3 הסרטים הקודמים בטרילוגיית ג'ייסון בורן (עם מאט דיימון) גרפו קרוב למיליארד דולר והעובדה שדיימון חוזר לשתף פעולה עם גרינגראס מחוזקים בוינסנט קאסל, נראה שסרט בורן 5 הולך להיות אחד מהסרטים היותר מעניינים של קיץ 2016.

בורן 5 יגיע למסכי קולנוע בארה"ב ב 29 ליולי 2016.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א