קיאנו ריבס חושף פרטים חדשים לסרט ג'ון וויק 2


מה נראה בחדש של ריבס ג'ון וויק 2

נראה שלא לקח יותר מידי זמן על מנת שאחד מסרטי האקשן היותר טובים של שנת 2014 יקבל סרט המשך. קיאנו ריבס חוזר לגלם את המתנקש האולטימטיבי בג'ון וויק 2 כאשר גם הבמאי המקורי של הסרט הראשון צ'אד סטאהלסקי חוזר לסיבוב נוסף. אחרי הסיומת החד משמעית של הסרט הראשון חזרתו של קיאנו ריבס לסרט השני היתה מוטלת בספק. 

טריילר: ג'ון וויק קיאנו ריבס מפרק כל מה שזז בסרט ג'ון וויק
בראיון שריבס נתן לקולידר במהלך קידום מכירות של סרטו החדש Knock Knock, ריבס שיתף אותנו בכמה פרטים מעניינים הקשורים לג'ון ויק 2.
"אני חושב שיש לנו הנחת יסוד ממש טובה, וזה דיי אורגני. זה בעצם הולך כך - יש לנו את ג'ון וויק ואז יש את ג'ון. אתה יודע, ג'ון הוא הבחור הנשוי שאשתו מתה. ויש את ג'ון וויק, המתנקש המיתולוגי.כאן עברו של ג'ון וויק מגיע וחודר לחייו של ג'ון ובמידה מסוימת ג'ון וויק צריך להילחם על ג'ון.
למה לספר את הסיפור? למה אנחנו צריכים לעשות את זה שוב? איך אנחנו עושים את זה בלי לעשות כלב אחר? אז אנחנו מדברים על ג'ון וויק, הפרק הבא, והקריסה הרגשית שלו. אז אני חושב שיש לנו רעיון טוב לכך"
ריבס ממשיך ומציין שהבמאי צ'אד סטאהלסקי והכותב דרק קולסטד התמקדו בפידבק אותו קיבל מהסרט הראשון כדי להבין מה עבד היטב ומה פחות. מכאן הם המשיכו לבנייתו של ג'ון וויק 2, שיחקור יותר לעומק את העולם של המתקשים עם הרבה אקשן איכותי.
"אנחנו הולכים לעשות את אותו הדבר במובן של - מה הם העקרונות המנחים? אז אתה כבר יודע איפה אתה נמצא, מי עושה מה. ולאחר מכן נלך לרמות אחרות של לחמה עם אקדחים (Gun-Fu), נדע באיזה תרגילי ג'יו ג'יטסו, ג'ודו ובסגנונות שונים של אימוני נשק אנחנו נשתמש. אז אנחנו כבר התחלנו, אני כבר לומד כמה כלים אחרים וסגנונות שונים של שיטות לחימה, ומנסה לפתח עוד קצת טכניקות במונחים של ג'ודו וג'יו ג'יטסו ולהביא אותם למסך. ואז יש לנו כמה דברים אחרים שיראו קצת שונה ... אבל זה הכול אורגני. זה לא שג'ון וויק פתאום פיתח כוחות על. זה חייב להיות מחובר לאופי"
אחרי הצלחת הסרט הראשון ובגלל שאנחנו נמצאים בתקופה של יצירת יקומים קולנועים. הרבה אנשים תהו האם ג'ון וויק יכול להכיל ייקום קולנועי משלו. ריבס מציין שלפני הכול חייבת להיות הצלחה קולנועית רחבה שתתן את הגב הראוי ליקום כזה להתקיים. בנוסף ומשהו שאסור להתעלם ממנו: כדי ליצור סרט ג'ון וויק חדשכל פעם חייבת להיות סיבה מספקת על מנת להחזיר את ג'ון וויק למסך הגדול. כי בלי האלמנט האחרון זה לא יהיה שווה את זה.

התסריט כבר מוכן והצילומים צריכים להתחיל אוטוטו אבל ריבס מתעקש שהקושי הגדול ביותר של הסרט יהיה להשתוות לסרט הראשון מבחינת התפתחות הדמות הראשית מהבחינת השאלה האם הקהל יצליח להתחבר אליה רגשית פעם נוספת. המוות של האישה והרצח הברוטאלי של הכלב הם ממריצים חזקים ויעילים לנקמה. איך ממשיכים מהנקודה בה הדמות הראשית כבר נקמה את נקמתה? שלא נדבר על איך עושים זאת בפעם השלישית או הרביעית ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א