קייטי סאקהוף תיהיה החתולה השחורה בסרטי ספידרמן ?


הייתם רוצים לקבל את קייטי סאקהוף בתור החתולה השחורה ?

כשמדברים על קייטי סאקהוף אי אפשר להזכיר את תפקיד חייה בסדרת הטלוויזיה המושלמת בטלסטאר גלקטיקה (Battlestar Galactica). מי מאיתנו לא התאהב בדמותה הקשוחה והפרוע של סטארבאק אותה סאקהוף גילמה במהלך ריצת הסדרה. מאז ירידתה של בטלסטאר גלקטיקה נראה שסאקהוף דיי איבדה את הכיוון מבחינת הקריירה שלה. היא תרמה את קולה לכל מיני פרויקטים מאויירים ונכון להיום היא מופיע בסדרה השולית לונגמייר (Longmire). ב 2013 סאקהוף נתנה הופעה מצוינת בסרט רידיק שהיה אמור להקפיץ את הקריירה שלה למקום שבו היא ראוייה להמצא אבל משום מה זה לא קרה. השנה היא הופיע בגרסה האלימה של הפאוור רינג'רס של אדי שנקר שייצר באזז עצום באינטרנט אבל שום דבר מעבר לזה.
לפני שליהקו את מרגו רובי לתפקיד הארלי קווין סאקהוף נתנה כמה ראיונות בהם היא ציינה שחלומה הוא לגלם את הדמות המופרעת של הארלי קווין אבל לצערי ולצערם של הרבה מאוד מעריצי סאקהוף זה לא קרה והתפקיד הלך לרובי. אחרי שהמערכה של הארלי קווין נחלה כישלון וסרט של קפטן מארוול הוכרז. כל קהילת הגיק דחפה את את סאקהוף לתפקיד הנכסף של להוליך סרט סולו ראשון של גיבורת על באולפני מארוול. נכון להיום הבאזז הזה דיי נקבר ולמרות שמארוול עדיין לא בחרו את השחקנית שתגלם את גיבורת הסרט נראה שמארוול לא ממש מחזיקים מסאקהוף והיא כנראה לא תקבל את התפקיד. אז אם צמד הטיטנים בדמות אולפני מארוול והאחים וורנר פסלו את סאקהוף על הסף ישנה אפשרות שלישית.
במהלך ראיון אותו סאקהוף נתנה לפלייבוי היא נשאלה האם תהיה מעוניינת לגלם את דמותה של החתולה השחורה (Black Cat) של מארוול השייכת לאולפני סוני, תגובתה הייתה:
100% הייתי מסכימה, אני אוהבת לגלם דמויות רב ממדיות שיש להן אלמנט אפל. מה שהופך אותן ליותר מציאותיות וכייפיות.
משהו נוסף שגילינו הוא שבאחד מאותם פרויקטים בהן סאקהוף תרמה את קולה, היא גילמה את החתולה השחורה במשחק המחשב  Spider-Man: Edge of Time

אבל גם כאן אנחנו לא נראה בשורה. הפרש הגילאים בין טום הולנד (יליד 1996) לבין סאקהוף (ילידת 1980) הופך את האפשרות שסאקהוף תקבל את התפקיד לנמוכה ביותר. הולנד יופיע בקפטן אמריקה הקרוב ב 2016 ושנה מאוחר יותר בסרט ספידרמן חדש. בגלל שישנה מערכת יחסים רומנטית בין ספידרמן לחתולה השחורה בקומיקס, לא נראה שמארוול וסוני ייקחו על עצמם את הסיכון המיותר. למה שהם ירצו תאר מערכת יחסים בה הדמות הנשית מבוגרת ב 16 שנה מהספידרמן החדש בו היא שתנסה לפתות את גיבורינו מה שיראה לא טוב על המסך. הולנד נראה כאילו הוא לא סיים בית ספר, וכל התקשרות שלו לסאקהוף תזכיר לנו את הפרשיות ההזויות אותן שומעים מידי פעם מבתי ספר בארה"ב. 

נראה שסאקהוף תקבל תשובה שלילית בפעם השלישית לתפקיד בסרט קומיקס מה שמשאיר לה את המפלט האחרון וזה אולפני פוקס ותפקיד בסרט אקס מן כלשהו. לקראת יציאת הסרטים החדשים של אקס מן נראה שהקודקודים של פוקס החליטו להחליף את מרבית צוות השחקנים במחליפיהם הצעירים. רוג של אנה פאקווין לא הוחלפה באופן רשמי והיא צעירה מסאקהוף בשנתיים אבל בעולם האוטופי בו אני חיי (כשלא מציקים לי), קייטי סאקהוף יכלה להיות רוג מושלמת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א