טריילר רשמי לסרט וורקראפט


וורקראפט הולך להיות סרט מרתק

אם מתמקדים בסרטים שהתבססו על משחקי מחשב פופולאריים אי אפשר שלא להיכנס לדיכאון מרשימת הכישלונות הארוכה של משחקים גדולים אבל סרטים בינוניים מינוס. סרט וורקראפט הוא אחד הסרטים המצופים של שנת 2016. ובגלל זה כולנו מחזיקים אצבעות שהסרט הקרוב יצליח ויביא איתו סרטי המשך ראויים בגלל שלמותג הזה יש פוטנציאל גדול מאוד. בנוסף לעבודת CGI הרבה שהושקעה על מנת ליצור את העולם המדהים של וורקראפט ( World of Warcraft ) יש גם שחקנים בשר ודם שינסו לנווט את הספינה הזאות לחוף מבטחים. בן פוסטר, פאולה פאטון וטראוויס פימל הם האנשים בקדמת הבמה שינסו להפוך את הסרט להצלחה קולנועית. טראוויס פימל השאיר רושם חיובי על צופי הויקינגים ונראה שהחברה של בליזארד בונים עליו שהוא יוליך אותם לעמק השווה.

ממבט ראשון על העולם של וורקראפט אותו יצרו בסרט. הדבר היחיד שניתן לומר זה ... וואו. האנימציה הממוחשבת של העולם, המראה של הדמויות המרכזיות וכמובן האפקטים של הקרבות משאירות אותך פעור-פה. אבל את האלמנט החשוב ביותר שירים את הסרט לגבהים חדשים או שירסק את הסרט לרצפה תהיה העלילה, ועליה אנו לא יודעים דבר. ליתר דיוק אנחנו גם לא נדע דבר עד שבאמת נראה את הסרט באורך המלא. נקווה שדאנקן ג'ונס הבמאי של הסרט למד מהיסטוריה הבעייתית של סרטים מסוגו של וורקראפט והתכונן בהתאם.

ממה שניתן לראות בטריילר הרשמי זה הדומיננטיות של טראוויס פימל וניתן לראות לשניה גם את ריאן רובינס שהופיע בהרבה סדרות טלוויזיה לאחרונה. כמו כן אנו נחשפים לעלילה המרכזית של הסרט אבל מתקשים להבין מי הוא האוייב שמאחד את בני האדם עם האורכים. נצטרך להמתין ליוני כדי להתרשם מהתוצר הסופי.

סרט וורקראפט יגיע למסכי הקולנוע ב 2 ליוני 2016

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א