למה לא נראה סרט סולו של הענק הירוק בזמן הקרוב



מארק רופאלו מסביר למה לא נראה את האלק בסרט סולו משלו

אם מסתכלים על רשימת הנוקמים המקורית, שלושה מהגיבורים קיבלו סרטי סולו משלהם: איירון מן, קפטן אמריקה ותור. מנגד הרבה אנשים ממש רצו שייתנו לאלמנה השחורה סרט משלה אבל מארוול בהיותם רומסי זכויות נשים ושלל ירקות מסוג זה לא ממש בקטע של לתת לסקרלט להשתעשע לבד. על הוקאיי אף אחד לא מדבר כלל והסיכוי שלו לקבל סרט משלו שואף לאפס עגול. מה שמשאיר לנו את הענק הירוק שנראה שמארוול בהחלט רוצים לעשות משהו עם הדמות אבל עד כה לא קרה עם זה שום דבר, בפוסט זה נפרט למה.

לפני ההכרזה של השלב השלישי של מארוול אנחנו כמו הרבה מאוד אנשים אחרים גם אנחנו ציפינו וקיווינו שנקבל סרט פלאנט האלק, לצערנו זה לא קרה ובאותו שלב אף אחד לא ידע לאן מועדות פניו של הענק הירוק ביקום הקולנועי של מארוול. לא רק זה, כמו שמארק רופאלו מסביר: לא נראה שאנחנו נקבל סרט סולו כלשהו של הענק הירוק בשנים הקרובות.

הזכויות של הדמות הן אחת התעלומות המוזרות ביותר שיש כיום. עד כה היו 2 סרטים שהופקו ע״י יוניברסל, אחד עם אריק באנה והשני עם אדווארד נורטון . כאשר השני הוגדר כסרט שמשתייך לייקום הקולנועי של מארוול. מאז הזכויות על הדמות חזרו חלקית למארוול והענק הירוק של רופאלו מופיע בסרטים האחרונים של מארוול בדרך קבע. תשימו לב שהוא תמיד מופיע כדמות משנית. ראינו את זה בסרטי הנוקמים ( טריילר לנוקמים עידן אולטרון ) ואנחנו נראה את זה גם בהמשך הדרך כאשר הוא יפציע בתור רגנורק, וזה כל מה שאנחנו נקבל. בזמן שמארוול קיבלה בחזרה חלק מהזכויות על הדמות, היא לא קיבלה את הכל. ויוניברסל היא זאת שנשערה עם הזכויות על סרטי סולו של הדמות (מבולבלים? גם אנחנו).

בראיון שמארק רופאלו נתן ליאהו, זה מה שהיה לו להגיד על הנושא:
"אני חושב שהם עובדים על זה ( מארוול ויוניברסל). זה ידוע לכולם שמארוול ויוניברסל לא ממש מסתדרות, וזה בהחלט עובד נגדנו כאן. אני יודע שכולם עדיין מאמינים שיום אחד אנחנו נצליח לעשות את זה (סרט סולו). המצב הנוכחי במערכת היחסים בין צמד האולפנים מוגדר "כבעייתי". עם הזמן ועם חילופי ההנהגות זה יכול לקרות, נכון להיום זה לא נראה מבטיח"
האנשים שממש רוצים לראות סרט סולו של האלק יכולים להסתכל לכיוון סוני ועל העסקה שהם הצליחו לסגור עם מארוול לגבי ספיידרמן (פירטנו על עסקת מארוול את סוני כאן ).  אחרי הכל סוני הם אלה שמחזיקים בזכויות על סרטי סולו של ספיידרמן ובכל זאות העסקה נסגרה וספיידרמן של סוני יצטרף ליקום הקולנועי של מארוול כאשר בו בזמן ימשיך לככב גם אצל סוני.

אבל חדי ההבחנה מבינינו יסכימו שהמצב הנוכחי שונה לחלוטין. מצבו של ספיידרמן היה כל כך קטסטרופלי אחרי הסרט הפושר של 2012 שזה הוריד את סוני לברכיים, הם לא ידעו מה הם הולכים לעשות עם אחד הנכסים היקרים שלהם. כאשר סוני הגיעו למסע המתן מול מארוול הם הגיעו בעמדת חסרון מובהקת, פשוט לא היה להם שום דבר ביד איתו הם יכלו לנהל מסע ומתן. המצב של מארוול מול יוניברסל ( כמו גם מול פוקס) הוא שונה בתכלית. יוניברסל לא יצרו סרט האלק מאז 2008 ונראה שהם ממש לא לחוצים על יצירת סרט בזמן הקרוב. ומי שמגיע הפעם בעמדת נחיתות למסע ומתן זוהי מארוול.

המצב כיום לא נראה מזהיר, ונצטרך להסתפק במה שמארוול תעשה עם הדמות לפחות בשנים הקרובות. נכון להיום אחרי המלטדאון שגיבורינו חווה אחרי הנוקמים עידן אולטרון הוא ידלג על קפטן אמריקה מלחמת האזרחים על מנת שירגע במקום הרחוק מעיניהם של מעריצי מארוול. זהו מהלך נכון של שמירת הדמות לקראת הבאות. כמו כן אם מסתכלים על חלוקת הגיבורים במלחמת האזרחים הענק הירוק הוא סוג של שובר שוויון ומארוול עשו בשכל שלא צרפו אותו למלחמת האזרחים. כמו שכבר ציינתי אנחנו נראה את הענק הירוק בתור רגנורק, שם הוא יקבל הרבה יותר מרווח תמרון עם עימותים עם גיבורים ונבלים בקליבר שיתאים לרמתו.

תאריכים לסרטי מארוול בשנים הקרובות

קפטן אמריקה 3 – מלחמת האזרחים יגיע ב 6 למאי 2016
דוקטור סטרנדג' - 4 לנובמבר 2016
שומרי הגלקסיה 2 יגיע ב 5 למאי 2017
ספיידרמן (בשיתוף עם סוני) – 28 ליולי 2017
ת'ור 3 – רגנרוק - 3 לנובמבר 2017
הנוקמים – מלחמת האינסוף חלק 1 יגיע ב 4 למאי 2018
אנטמן והוואספ - 6 ליולי 2018
קפטן מארוול תגיע ב 8 למרץ 2019
הנוקמים – מלחמת האינסוף חלק 2 יגיע ב 3 למאי 2019
אינהיומנס (נמצא בסימן שאלה) אמור להגיע ב 12 ליולי 2019

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א