רשת SYFY השיקה סדרה חדשה The Expanse



תומאס ג'יין מגיע לטלוויזיה עם סדרה חדשה - The Expanse

נראה שרשת SYFY מתחילה להתבגר ועל הדרך לדבר באותה השפה אל הקהל שלה. לרוב קהילת הגיק והמדע בדיוני משויכת לבני נוער טיפוסיים, ב 2 העשורים האחרונים הקהילה הזאות גדלה מעבר לסטיגמה הרגילה ומכילה בתוכה קהל בוגר שנהנה מתכנים הרבה יותר איכותיים מבעבר.

אחרי סדרות כמו דומיניון, 12 קופים ומיני סדרת נסיקה (Ascension) נראה שרשת SYFY מנסה לחזור ולשחזר את ההצלחה של תקופת בטלסטאר גלקטיקה. הסדרה החדשה שהרשת השיקה בנובמבר היא סדרת The Expanse והיא זאות שתצטרך לעמוד במבחן התוצאה.

The Expanse היא סדרת מדע בדיוני חדשה המתארת את העולם העתידני (המאה ה 23) בו בני האדם מתחלקים ל 3 קבוצות ומתפרשים על שלוש מערכות כוכבים עיקריות: כדור הארץ שנשלט ע"י האו"ם, מאדים שנמצא תחת משטר צבאי. כל שאר תושבי הגלקסיה מתפרשים על פני כוכבים קטנים יותר התלויים יותר מכל בממצאים של הכורים בחגורת האסטרואידים. אנחנו נתמקד באותם כורים שעובדים וחיים בחלל ומייצרים את צמד המצרכים החשובים ביותר עבור תושבי החגורה - מים ואוויר. במהלך השנים האחרונות נושבות רוחות מלחמה והמתח בין תושבי הגלקסיה בשיאו. הסדרה מתפקסת בתושבי החגורה למרות שישנם גיחות לכדור הארץ. הדמות המרכזית היא איש החוק של תחנת החלל.
רשת SYFY הצליחה לשכנעה את תומס ג'יין (המעניש הקולנועי המצויין מ 2004) להצטרף לפרויקט המרתק וכמו שג'יין עצמו ציין הסדרה הזאות היא בהחלט עליית מדרגה מבחינתה של רשת SYFY. אם זה בתקציב הגדול יחסית כמו גם העומק העלילתי שאמור להיות מוצג בסדרה. היסודות עליהן בנויה הסדרה מזכירים רבות את בטלסטאר גלקטיקה, השאלה היא האם העלילה של הסדרה החדשה תצליח לעמוד בציפיות. מפרק אחד ויחיד ששוחרר עד עתה קשה לשפוט את הסדרה אבל היא בהחלט נראית כמו משהו מספיק מסקרן כדי להמשיך לצפות בו.
https://www.youtube.com/watch?v=kQuTAPWJxNo

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א