תמונות חדשות מהעונה השלישית של המאה ( The 100 )


תמונות חדשות מהעונה השלישית של המאה

בשנים האחרונות נראה שרשת CW הצליחה להמציא את עצמה מחדש ובנתה לעצמה רפרטואר של רשת המייצרת סדרות טובות ולא מייצרת תכני טראש עבור מתבגרים חסרי טעם. השינוי המיוחל הגיע בזכות סדרות קומיקס מצוינות שרצות נכון להיום ברשת המתחדשת. בין הפנינים ניתן למצוא את החץ הירוק, פלאש, iZombie  ובינואר 2016 אגדות המחר אמורה להפציע ברשת. אבל רשת CW היא לא רק סדרות קומיקס, אחת הסדרות המפתיעות של השנתיים האחרונות הייתה סדרת המאה ( The 100 ).

העלילה מתמקדת בעתיד פוסט אפוקליפטי בו אנו עושים היכרות עם דמויות המפתח כמאה שנים בעתיד מההווה שלנו. כדור הארץ הוא צ'רנוביל אחד גדול שנפגע בגלל מלחמות גרעיניות שהתרחשו בזמננו. לפחות זה מה ששרידיה של האנושות שנמצאים בחלל חושבים. כעת לאחר שלבני האדם שחיו בחלל אין יותר ברירה והם חייבים לחזור בחזרה לכדור הארץ כדי לשרוד, הם נתקלים בהפתעות לא כל כך נעימות מכיוון שליטיה החדשים של הכוכב אליו הם חזרו זה אתה. בעונה הראשונה ראינו את תושבי תחנת החלל שולחים את ילדיהם הבעייתיים לכדור הארץ על מנת לבדוק את השטח. במהלך ההסתגלות לכוכב החדש נולדה מנהיגה צעירה (קלארק אותה מגלמת אליזה טיילור המדהימה) לקבוצת בני הנוער שבעונה השנייה הפכה להיות גם מנהיגת כלל האוכלוסייה שחזרה מהחלל לכדור הארץ. 

העונה הראשונה התאפיינה בחקירת כדור הארץ והיכרות עם הדמויות. העונה השנייה הציגה לנו שיפור משמעותי בכל מה שנוגע להתפתחות דמויות המפתח, האקשן וגילוי המסתורין של כדור הארץ. כמו גם עשינו היכרות מעמיקה יותר עם מאזן הכוחות בין הפראים לצד השני אותו לא ראינו בעונה הראשונה.

הסדרה מצליחה להתמודד באופן קליל עם בניה של ציביליזציה מחדש, מלחמה והקרבת הפרט עבור הכלל. הסיבה שהסדרה מצליחה לדלג מעל אותם בורות שבד"כ היו יכולים להיות עקב אכילס של סדרות מסוג המאה היא בגלל הדומיננטיות של הכוכבת הראשית של הסדרה (אליזה טיילור). נראה שקהל הצופים מהופנט ע"י הכוכבת הצעירה עד שהוא מצליח להתעלם מרוב האירועים המדממים של המלחמות והמוות שנראים לפעמים כארועים כשוליים.

העונה השלישית כנראה תעביר הילוך ותמשיך לחקור את העולם החדש הפעם בשלוש גזרות שונות. קלארק תמשיך במסע האישי שלה ותכנס עמוק יותר לעולמם של המקומיים. בני האדם שחזרו מהחלל ימשיכו להיאחז בשלום עם הפראים וינסו לבנות את הציביליזציה מחדש. בזמן שג'אהא ומארפי ינסו לפענח את המסתורין במקום מבטחים אליו הם התגלגלו.

רשת CW שיחררה מספר תמונות חדשות מהעונה השלישית המאה, הבאה אלינו לטובה. על מנת שתתרשמו ממה שמצפה לנו ב 2016 מהעונה החדשה של המאה. תיהנו

המאה אמורה לחזור עם עונתה השלישית לרשת CW ב 21 לינואר 2016.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א