כך היה אמור להראות צוות אקס פורס


סרט אקס פורס יכול להיות סרט ייחודי

אי שם בשנת 2013 ג'ף וודלו כותב התסריט והבמאי של סרט קיק אס 2 נבחר ע״י פוקס על מנת לכתוב את התסריט לסרט אקס פורס אותו הוא אמור היה לביים גם כן. באותה תקופה וודלו ציין שהאקס פורס שלו יכלול חמישה גיבורים. הוא אף פעם לא ציין מי הם יהיו אבל הוא הזכיר את הדמויות האהובות עליו ביותר מהקומיקס: דדפול, וולברין, קייבל, פסיילוק, דומינו וקולוסוס.
באותה תקופה יוצר הקומיקס רוב לייפלד התרשם עמוקות מהתסריט כאשר קרא לו "מרשים ביותר". לייפלד ציין שמה שהרשים אותו מכל היא החברות בין חברי הצוות, איך שהם לומדים לבטוח אחד בשני ולהתמודד אחד עם השני. לייפלד חשף שדדפול וקייבל היו אמורים להיות חלק מהצוות בתסריט של וודלו.
כולם חשבו שפוקס יתחילו להתכונן לקראת ההפקה של סרט אקס פורס אחרי יציאת אקס מן העתיד שהיה לאקרנים. אבל ברגע האחרון רגע לפני האישור הרשמי מכיוונה של פוקס הכול נכנס להקפאה ברגע שאותו קטע קצר של הסרטון של דדפול דלף ושבר את הרשת. לפוקס לא נותרה ברירה והיא הייתה חייבת להגיב בהתאם לבאזז החיובי העצום אותו קיבל דדפול. הם היו חייבים להכות בברזל ברגע שהוא היה חם, ובזכות זה אנחנו נקבל את סרט דדפול ב 2016. עד עכשיו מכל מה שידוע לנו, דדפול נראה מדהים. החיסרון היחיד במקרה זה הוא שפוקס החליטו להקריב את אקס פורס על מנת לקבל את דדפול. וזהו מחיר כבד בהחלט.

נכון להיום נחשפת תמונה של האומן גרגורי סמקו שעבד בצמוד לחברו ג׳ף וודלו על הקונספט לאותו סרט של אקס פורס. תסריט אותו סמקו תיאר כ  Freaking Badass. אם מתבוננים על התמונה אותה סמקו יצר בשלבים היותר מאוחרים עבור הפרויקט (כאשר סרט אקס פורס היה עדיין אפשרות ריאלית). ניתן לראות בברור את כייבל בנו של ציקלופ כדמות הכי דומיננטית בתמונה לכן נסיק שהוא היה אמור להיות מנהיג של הקבוצה. כמו כן מימינו של כייבל לא קשה לזהות את הצלפית ומומחית אומנויות הלחימה - דומינו. מי שראה את העתיד שהיה יצא לו לעשות היכרות קלילה עם וורפאט בעל חושים מחודדים וחוזק על טבעי (כמו כן בקומיקס הוא הדמות שיוצר את האקס פורס). אחת הדמויות הפחות מוכרות היא קאנונבול בעל יכולת הינע סילוני ושליטה ויצירה של שדות כוח (הוא נראה ברקע). כאשר הדמות החמישית היא סוג של תעלומה.

הדמות הנשית שנמצאת בצד שמאל יכולה להיות אחת מהשלושה:

  1. רוג – פס השיער האפור שמייחד כל כך את הדמות מרמז על רוג, בו זמנית הכפפות שגם הן סימן היכר ידוע מרמזות על הדמות אותה גילמה אנה פאקווין בסרטים הקודמים. אך העובדה שהכפפות אלה לא מכסות את אצבעותיה של הדמות דיי פוסלות את רוג.
  2. פסיילוק – בקומיקס אנחנו יודעים שפסיילוק היא חלק מאותו צוות אקס פורס מפורסם, צבעה הסגול של התלבושת מרמז על פסיילוק. אבל דיי קשה להתבסס רק על זה.
  3. הופ סאמרס – הופ היא אפשרות מעוניינת גם כן, הרי לאן שכייבל הולך הופ בד"כ נמצאת לא הרחק מאחור.

מי אתם חושבים שנמצאת בתמונה? ואת מי אתם הייתם מעוניינים לראות בסרט אקס פורס שיכול היה להפוך למציאות?

תאריכי יציאה לסרטי קומיקס הקרובים של פוקס

דדפול - 12 לפברואר 2016
אקס מן אפוקליפס - 27 למאי 2016
גמביט - 7 לאוקטובר 2016
וולברין 3 - 3 למרץ 2017
סרט אקס מן לא ידוע - 13 ליולי 2018 (היה יכול להיות אקס פורס כנראה יהיה דדפול 2)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א