טריילר חוליית המתאבדים


הזייה ושמה חוליית המתאבדים

בזמן שמארוול עושים חיים עם שוברי הקופות שלהם. אצל היריבה המרה די סי קומיקס מתכוננים לקראת העתיד על מנת שיהיה לאחים וורנר משהו ביד שייתן פייט ראוי לאולפני מארוול. כולם בדי סי מתרגשים לקראת באטמן נגד סופרמן שחר הצדק אבל הסרט המסקרן של 2016 (לדעתנו) יהיה חוליית המתאבדים (Suicide Squad) של דיויד אייר.

בדי סי החליטו להעביר הילוך עם באטמן נגד סופרמן, ליגת הצדק וסרטים נוספים על פי אותה תבנית ידוע של סרטי גיבורי העל. אבל הסרט הבאמת מבטיח מכיוונה של די סי קומיקס / האחים וורנר הוא ללא ספק חוליית המתאבדים (Suicide Squad) של דיויד אייר.

https://www.youtube.com/watch?v=MZwsbcW-d-E

משהו משתנה לאחרונה בתפיסה של אולפני קולנוע שמחזיקים בזכויות של דמויות קומיקס פופולאריות. רואים את זה בשינוי התפיסה המינורי של מארוול עם קפטן אמריקה ומלחמת האזרחים. בסרט דדפול של פוקס ראינו עליית מדרגה נוספת של השינוי. וכאן בחוליית המתאבדים זה משהו שונה לחלוטין. הטריילר האחרון (והרשמי) ששוחרר מציג לנו משהו שעדיין לא ראינו מסרטי קומיקס. הסרט מתמקד אך ורק בנבלים והמערכת מנסה להוציא מהם תועלת בשליחה של הנבלים האלה למשימות התאבדות.

הטריילר הנוכחי הוא פשוט הזייה רצופה (במובן החיובי של המילה) שמציגה בפנינו חבורת דמויות מרתקות (הדמויות:  אדם ביץ׳ - סליפנוט, ג׳יי קורטני - בומרנג, קרן פוקוהרה - קטאנה, קארה דלווין - אנצ׳אנטרס, ג'ואל קינמן - ריק פלאג, מרגו רובי - הארלי קווין, וויל סמית דדשוט, אדוואלה אקינויה אגבג'ה - קילר קרוק וג׳יי הרננדז - אל דיאבלו) שהתאספו על המרקע על מנת לבדר אותנו עם אקשן משובח, דינמיקה מרתקת בין הדמויות המשונות ומעל הכול רפסודיה בוהמית שמנוגנת ברקע הטריילר והופכת את הטריילר לחוויה מנותקת לגמרי מהמציאות. מה שהופך את הסרט עצמו של חוליית המתאבדים לחוויית צפייה עליה פשוט אסור לוותר.

רשימת הסרטים של די סי קומיקס / האחים וורנר (תאריכי ארה"ב)

25 מרץ 2016 - באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק
5 אוגוסט 2016 - חוליית המתאבדים
23 יוני 2016 - וונדר וומן
17 נובמבר 2017 - ליגת הצדק
23 מרץ 2018 - פלאש- The Flash
27 יולי 2018 - אקוומן
5 אפריל 2019 - שאזאם
14 יוני 2019 - ליגת הצדק 2
3 אפריל 2020 - סייבורג
19 יוני 2020 - חייל הפקחים הירוקים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א