פמקה ג'נסן מגיעה לסדרת בת של הרשימה השחורה ב NBC


הרשימה השחורה מקבלת סדרת בת

אם מסתכלים על עולם הקולנוע והטלוויזיה לא קשה לגלות שהרבה אולפני קולנוע כמו גם רשתות טלוויזיה מתמקדות יותר מכל ביצירת יקומים קולנועיים וטלוויזיוניים. לא קשה להבין מהיכן זה נובע, הרי בסה"כ לוקחים רעיון שזכה להצלחה על המסך ופשוט ממשיכים לשכפל את אותו הרעיון. המהלך הזה הוא יעיל מכמה בחינות: הרעיון המקורי עבד לכן אם לא עושים יותר מידי שגיאות גסות המוצר יצליח גם כן בגלל שקהל היעד ידוע והוא יתחבר לפרויקט החדש בלי להשקיע מאמץ מיוחד יחסית (מכיוון האולפנים). מבחינה יצירתית לא צריך להמציא משהו חדש, אלה שוב להתבסס על מסגרת שעבדה בעבר. 

אם מסתכלים על המסך הקטן יש אין ספור דוגמאות מצליחות יותר ומצליחות פחות של סדרות שנמצאות באותו היקום עם מסגרת מאוד דומה. לדוגמא: סדרות זירת הפשע (CSI), חוק וסדר וסדרות שיקגו למיניהן (Chicago P.D., Chicago Fire, Chicago Med). הרשימה השחורה שהיא אחת מהסדרות המצליחות ביותר של NBC בשנים האחרונות תזכה לקבל סדרת בת משלה.

בדדליין מדווחים שבפרק הסיום של העונה השלישית של הרשימה השחורה ( The Blacklist ) תוצג בפנינו דמות חדשה סוזן "סקוטי" הלסטייד (Susan “Scottie” Halstead ) השחקנית שתגלם את דמותה של סקוטי היא פמקה ג'נסן הזכורה לטובה כנבלית בגולדנאיי ויותר מכל מהטרילוגיה הראשונה של סרטי אקס מן של שנות ה 2000.

אין יותר מידי פרטים שיכולים לחשוף את עלילת הסדרה החדשה. מה שידוע לנו כיום זה שבדומה לרשימה השחורה ג'נסן תגלם דמות הדומה לריימונד רדינגטון וכדי לאזן את דמותה נראה לצידה את ריאן אגולד (טום קין). כאשר יוצרי הסדרה החדשה ינסו ליצור מערכת יחסים דומה למה שקורה בין אליזבת קין (מייגן בון) לריימונד רדינגטון (ג'יימס ספיידר). בנוסף לאגולד ישנה עוד דמות שעושה את המעבר לסדרת הבת וזוהי דמות אותה גילם אדי גטהאגי, השחקן שקיבל המון זמן מסך בעונה השלישית של הסדרה בתור מר. סולומון. גטהאגי כנראה יגלם את הנבל הראשי של הסדרה החדשה.

אם מתמקדים לרגע בדמותו של טום קין נראה שסדרת הבת היא מהלך מושלם עבורו. להפתעת רבים דמותו של טום זכתה לפופולאריות עצומה ובשנתיים האחרונות נראה שהוא מיצה את עצמו ברשימה השחורה. כמו כן מערכת היחסים של טום עם אליזבת מעיקה על עלילת הרשימה השחורה. אין כאן יותר מידי תמרון שניתן לעשות עם הדמויות. והמעבר לסדרה החדשה תאפשר לקהל הצופים לראות את דמותו מתפתחת הרבה יותר בסדרה משלו מאשר ברשימה השחורה בה הוא סוג של דמות משנה. כמו כן עזיבתו תשחרר את אליזבת להתרכז במה שכל כך הצליח בשלוש השנים האחרונות וזה להתמקד במערכת היחסים עם רד.

במבט ראשון נראה שסדרת הבת הזאות יכולה לזכות להצלחה ולא להראות כמו רוב סדרות שנולדות אחרי הצלחת סדרת האם. הסדרות שנראות כמו עוד דרך עבור הרשת לגרוף שקי מזומנים. ריאן אגולד ביסס את הדמות של טום והדמות נראית כמשמעותית מספיק על מנת למשוך חלק גדול מצופי הרשימה השחורה לסדרה החדשה. לאדי גטהאגי גם כן הייתה השפעה גדולה על העונה השלישית של הסדרה. ואם מוסיפים לכל זה את פמקה ג'נסן שזכורה היטב בזכות סרטי האקס מן נראה שקשה לפספס. צוות השחקנים מבוסס מספיק על מנת למשוך את עיני הצופים לסדרה החדשה אם זה קהל צופי הרשימה השחורה ואם זה קהילת הצופים שעוקבת אחרי פמקה ג'נסן. נראה שהסדרה החדשה היא מבטיחה מספיק כדי שנמשיך לעקוב אחר התפתחויות בעתיד.

פרק סיום העונה השלישית של הרשימה השחורה ישודר ב 5 למאי ברשת NBC

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א