אלטרנטיבה לאתרי סרטים לצפייה ישירה !



סרטים, סדרות, טלוויזיה חייה ... והכל בחינם 

כשלחצתם על הקישור בודאי חשבתם שאתם מגיעים לאתר של צפייה ישירה של סרטים או סדרות. אנחנו ממש מצטערים אבל אנחנו לא בקטע של העלאת תכנים מסוג זה במגדלור. לפני שאתם מוותרים ועוברים לתוצאת חיפוש הבאה היינו רוצים להציג בפניכם את האפשרות של לצפות בסרטים (או סדרות) מבלי להיכנס לאותם אתרים לצפייה ישירה. מה הייתם אומרים אם היינו אומרים לכם שאפשר אחרת.
אפשר להתקין אפליקציה על המחשב האישי שלכם / טלוויזיה חכמה או קופסת הפלא ששולטת על מערכת קולנוע ביתית שלכם בסלון ומשם לראות את כל התכנים אותם חיפשתם באתרי הורדות פיראטיים מבלי לרוץ למחשב האישי. אפליקציית הפלא נקראת קודי KODI (או בשמה הקודם XBMC). התוכנה היא חוקית לחלוטין וניתן להוריד אותה מכאן.
התקנתם כבר? אז בואו נמשיך.
kodi the best way to save money and watch all your favorite movies online for free
קודי - מסך ראשי עם תצוגת קיר סרטים לצפייה ישירה
חייבים להודות שהאפליקציה נראית מרשימה מבחינה ויזואלית, החיסרון היחיד והבולט ביותר שלה הוא שאנשים שהם לא פריקים של טכנולוגיה יתקשו לתפעל אותה באופן מיידי. מה שאומר שצריך לעשות מחקר קליל: לקרוא כמה הסברים ולראות כמה סרטוני הדרכה על מנת ללמוד איך לתפעל אותה כראוי. בפעם השנייה כאשר עשינו היכרות מחודשת עם האפליקציה (ויתרנו תחילה כי היינו עצלנים והמערכת נראתה מורכבת מידי) גילינו עולם ומלואו. 

היתרון של  KODI על פני כול אתרי צפייה ישירה / הורדות הוא ש KODI כולל בתוכו את הכל החל מצפייה בסרטים, סדרות, טלוויזיה חייה, מוזיקה ותמונות וכל הטוב הזה נמצא במקום אחד. קודי יעזור לכם להשתלט על כל המדיה בביתכם.

  1. סרטים וסדרות - לשם זה הגעתם לפוסט. כמו שצוין מעלה אתם יכולים להשיג את כל מה שנמצא ברשת באיזה איכות שאתם צריכים אתם רק צריכים להוריד את התוסף הנכון על מנת להתחיל ולצפות בכל הסרטים והסדרות האהובים עליכם. ספריות ה VOD שנמצאות ברשת הם בעלות תכנים אינסופיים, וכל זה בחינם. עם קצת מאמץ תוכלו למצוא את כל מה שאתם רוצים.
    watch all your favorite tv shows with kodi free of charge
    כל הסדרות החדשות שלכם נמצאות בקודי
  2. טלוויזיה - אם כבר התקנתם קודי כדי לצפות בסרטים וסדרות אתם יכולים גם להפסיק לשלם את ה 300 ש"ח לדואופול הכבלים (שזה ~ 3500 ש"ח בשנה) ולהתחיל לצפות בערוצי הטלוויזיה בקודי שלכם. האפשרויות הם בלתי מוגבלות. ערוצי עידן + נמצאים בפנים כמו גם אינספור ערוצים זרים החל מערוצים רוסיים, צרפתים, רומניים ... הבנתם. שוב הכול עניין של התקנת התוסף הנכון (או גרסת הקודי הנכונה שכוללת את הכל בפנים מלכתחילה - הגרסה של ריין) שיאפשר לכם לצפות בערוצי הטלוויזיה האהובים עליכם.
    kodi live tv watch all your favorite channels for free
    טלוויזיה חייה בקודי
  3. תוכנות / תמונות / מוזיקה - יתנו לכם אפשרויות נוספות של ניהול ספריות המדיה האהובות עליכם ולנגן אותם דרך הקודי.
ישנה קהילה מאוד גדולה של משתמשי האפליקציה ברשת אם זה קבוצות פייסבוק שונות ובלוגים בנושא. כאשר את רוב המידע אפשר למצוא בפורומים מקומיים. אנחנו מצרפים כאן קישור להסבר טכסטואלי ארוך אבל יעיל שנכתב ע"י עופר לאור מפורום Hometheater.
הכי פשוט ומפורט שמצאנו על מנת להקל כמה שיותר על האנשים שרוצים לעשות את המעבר לפלטפורמה של קודי.

מטה תוכלו למצוא את וואריאציות החומרה היעילות ביותר על מנת להריץ את התוכנה עם כמה שפחות בעיות.
מקווים שעזרנו, 
בהצלחה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א