האם סייברטות' של לייב שרייבר יחזור לסרט וולברין 3 ?



וולברין 3 עדכון לגבי שן חרב

אחרי הכישלון הצורב של ארבעת המופלאים בשנה שעברה נראה שאולפני פוקס התאוששו והם עלו על הגל הנכון לפחות כמו שזה נראה לתחילת 2016. דדפול של אולפני פוקס פתח בסערה את השנה עם שבירה של כמעט כל שיא אפשרי שיש לסרט מסוגו ( R-Rated ) לשבור. הצלחת הסרט עם התקציב הקטן (יחסית) לא עברה מעל ראשי פוקס בלי התייחסות ראויה.
2 סרטים נוספים מהקומיקסים של מארוול (שזכויותיהם שייכים לפוקס) הולכים להגיע בשנים הקרובות (דדפול 2 שכבר אושר וכנראה אקס פורס שחזר לשולחן הדיונים). מנגד סרט גמביט איבד את תאריך ההקרנה המיועד השנה (אבל זה בגלל בעיות הפקה וכנראה נקבל אותו ב 2017). יש לנו את אקס מן אפוקליפס בקנה, אפוקליפס הוא סוג של סימן שאלה בגלל הבעייתיות עם מראהו הויזואלי של אפוקליפס של אייזק. כמו חוסר גיבור מרכזי מנגד שיאגד את האקס מן סביבו (כמו שוולברין עשה בעתיד שהיה) גורם לסרט להראות מדאיג מבחינת התרגשות הקהל לקראת יציאתו.

לוגן המבוגר
Credit - ILYA BROVKIN
בפוסט זה נתמקד בפרוייקט אחר לחלוטין של אולפני פוקס, וזהו סרט וולברין 3. כבר תקופה ארוכה שאנחנו יודעים על ההכנות לקראת וולברין 3 שאמור להגיע לכיווננו ב .2017 מה שהתחדש הוא שישנה סבירות מאוד גבוהה שהסרט יהיה סרט למבוגרים R-Rated (כמו דדפול רק בלי הבדיחות). כמו כן הסרט כנראה יסתמך על הקומיקס של Old Man Logan שיציג בפנינו את שירת הברבור של הוולברין של יו ג'קמן. אם לסיים את הרומן של ג'קמן עם הוולברין אז למה לא להסתמך על אחד חומרי המקור היותר טובים שיש לדמותו של וולברין להציע. 

מה שלא ידענו עד היום היה: האפשרות שסייברטות' (Sabertooth ) של לייב שרייבר יכול לחזור ולהופיע שוב ביקום הקולנועי של אקס מן (אחרי ההופעה המוצלחת בוולברין המקור). במהלך סדרת ראיונות בטקס האוסקר 2016, לייב שרייבר הביע רצון לחזור ולגלם את דמותו של ויקטור קריד  (סייברטות') בפני צוות המראיינים של MTV.
"דיברנו על זה (שרייבר עם יו ג'קמן), אֲנִי לֹא יוֹדֵעַ. הוא הזכיר לי אותו. הסיפור של Old Man Logan  זה מושך. זה משהו שאני יכול לעשות"
אם מתמקדים בסיפורו של Old Man Logan שמציג בפנינו עולם פוסט אפוקליפטי בו נבלי העל השתלטו על העולם. בסיפור המקורי ניתן היה למצוא את הענק הירוק, וונום, הוקאיי ורד סקאל ( Red Skull ). אם אנחנו באמת נקבל סרט וולברין 3 שיסתמך על הקומיקס של Old Man Logan  אנחנו לא נקבל את אף אחד מהדמויות ששייכות למארוול וסוני. סייברטות' עצמו לא מופיע בקומיקס של Old Man Logan  אבל הוא מופיע בסיפור של Secret Wars שמתקשר לנושא. 

סייברטות' של שרייבר לדעת רבים היה מנקודות האור היחידות בוולברין המקור ופוקס כבר פנו בעבר לשחקן על מנת שיחזור לגלם את דמותו של ויקטור קריד. אבל שרייבר סירב כל פעם מחדש בגלל המאמץ הפיזי הכרוך ביצירת סרט מסוגו. הפעם כשוולברין 3 הוא אקורד הסיום של יו ג'קמן בתור הוולברין נראה שחזרתו של סייברטות' הוא משהו מתבקש על מנת לסיים את הטרילוגיה. ואולי שרייבר יסכים לעזור לג'קמן לסיים עם הקרב האולטימטיבי בין צמד הדמויות.

נכון להיום שום דבר לא סגור ופוקס שומרים את כל הקלפים של וולברין 3 קרוב לחזה. אם סייברטות' יחזור לוולברין 3 כולנו נשמח אבל גם אם לא אנחנו בטוחים שמנגולד וג'קמן מכינים לנו סרט בלתי נשכח.

תאריכים לסרטי אקס מן בקולנוע

אקס מן אפוקליפס - 19 למאי 2016
גמביט - אי שם ב 2017
וולברין 3 - 3 למרץ 2017
סרט אקס מן לא ידוע - 13 ליולי 2018
דדפול 2 - תאריך לא ידוע

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א