פמקה ג׳נסן רוצה לחזור לגלם את ג׳ין גריי לצד סופי טרנר



תקוותיה של פמקה ג'נסן עבור ג'ין גריי

אם מדברים על סרטי אקס מן אז לאורך השנים זאת תמיד הייתה אותה קבוצה של דמויות שריכזה את מירב הפוקוס. השינוי המשמעותי באותן דמויות בשנים האחרונות היה שינוי בעלילת הזמן שהציגה בפנינו הטרילוגיה החדשה. המסע בזמן אפשר לנו לחקור לעומק את הדמויות המדהימות של אותו ייקום ואפשר לנו להבין מאיפה כל אחד מהם מגיע והיכן הם מוצעים את עצמם בהווה ובעתיד.
העתיד שהיה פתח אינסוף אפשרויות חדשות עבור הדמויות של ייקום האקס מן של פוקס כאשר באופן עדין הוא פשוט מחק את כל הטרילוגיה המקורית ואפשר לסרטים החדשים להתפתח עם עלילות חדשות כמו גם גרסאות צעירות ורעננות של גיבורינו האהובים.

אחת הדמויות שהספיקה למות ולחזור מספר פעמים בטרילוגיה המקורית היא ג׳ין גריי של פמקה ג׳נסן. כאשר בסופו של דבר הדמות קיבלה סוג של סיומת טובה עבור עצמה כמו גם עבור סקוט סאמרס שגם הוא חזר מהקבר בסופו של העתיד שהיה. עם העתיד האלטרנטיבה אותו וולברין ייצר במסעו אל שנות ה 70.

כזכור ג׳ין גריי הקריבה את עצמה עבור הקבוצה בסופו של אקס מן 2 ( X2 ). ובמפלט האחרון היא חזרה בתור הפניקס חסרת השליטה שעלולה הייתה להשמיד את העולם כולו וגם כאן היא הקריבה את עצמה כאשר ביקשה מוולברין שיהרוג אותה לפני שיקרה אסון.
Famke Janssen as Jean Grey in X-Men: The Last Stand
פמקה ג'נסן בתפקיד ג'ין גריי / הפניקס
(Photo credit: Wikipedia)
אקס מן העתיד שהיה הוא הסרט ששינה את הכול עבור היקום של סרטי אקס מן. לא רק שהוא אתחל לחלוטין את עלילת הסרטים והדמויות, הוא נתן כאן אפשרות לשחקנים מהטרילוגיה המקורית להימצא באותו מרחב עם גרסאותיהן הצעירות כמו שראינו עם דמויותיהן של מגנטו פרופסור אקס ואפילו לשבריר שנייה גם עם מיסטיק (זה היה בכיתה החדשה, אבל הראיון הוא מבריק).

פמקה ג׳נסן מלאת תקוות לקראת העתיד למרות שסופי טרנר לוהקה לגלם את דמותה הצעירה של ג׳ין גריי באקס מן אפוקליפס. ההופעה של ג׳נסן בעתיד שהיה מפיח בה תקוות שזאת לא הפעם האחרונה שנראה את השחקנית בסרטי אקס מן. במהלך ראיון אותו ג׳נסן נתנה לתוכנית רדיו היא הביעה התרגשות לקראת הצפייה באפוקליפס עם סופי טרנר ובאותו זמן לא הייתה מרוצה מהעובדה שעמיתיה לטרילוגיה המקורית קיבלו הזדמנות נוספת לגלם את דמויות האקס מן בזמן שהיא נשארה בחוץ.
"בסדרת הסרטים של האקס מן הם עושים את זה שנים. למרות שעם נשים זה מעניין שהן מוחלפות. בזמן שהגברים מקבלים אפשרויות בכל הגילאים, סקסיזם? אני חושבת שאני צריכה לחזור ביחד עם הגרסה הצעירה שלי כמו שראינו עם מגנטו ופרופסור אקס"

ברור שלא כל הגברים מטופלים כמו שג׳נסן מתארת בראיון .אבל נראה שזה מתסכל מבחינתה ששלושת הדמויות המרכזיות מהטרילוגיה המקורית (מגנטו וולברין ופרופסור אקס) קיבלו הזדמנות נוספת בזמן שהנשים קיבלו פירורים בעתיד שהיה. לזכותם של הגברים, חייבים להכיר בעובדות שדמויותיהם של השלושה הם הרבה יותר משמעותיות מדמותה של ג׳ין גריי.

מה שלוקחים מהסיומת של העתיד שהיה כמו גם מהראיון של ג׳נסן היא שהדלת בפני השחקנית לא סגורה. העובדה שהשחקנית מביעה רצון כה עז לחזור לסדרה יכול לאפשר לסדרת הסרטים להתפתח לכיוונים נוספים עם גיוון בין הגרסאות הבוגרות לצעירות של דמויות המפתח, ומי לא היה רוצה לראות את זה. היה מדהים לראות את זה בעתיד שהיה עם מגנטו ופרופסור אקס, אז למה שג'ין גריי לא תשתתף בחגיגה. פמקה ג׳נסן ציינה שהיא הציע את הרעיון של שילובה של ג׳ין גריי שלה ביחד עם הגרסה של סופי טרנר למפיקי הסרטים אבל נכון לעכשיו אי אפשר לדעת אם רעיונותיה יתקבלו. הבעיה המרכזית של ג׳נסן היא הרצון של סינגר להמשיך עם צוות השחקנים של אפוקליפס בסרטים הבאים על מנת שקהל הצופים יראה אותם מתבגרים לאורך השנים .

לדעתנו סינגר עלה על מכרה זהב בעתיד שהיה עם שילובם של הגרסאות הצעירות והבוגרות באותו הסרט וזאת תהיה טעות לא להמשיך עם הרעיון בשילובן של דמויות נוספות בסרטים הבאים במיוחד במקרה בו שחקנים כמו פמקה ג׳נסן מביאים את הרצון לעשות זאת. 
מה אתם חושבים האם הייתם רוצים לראות את הגרסה הבוגרת של ג׳ין גריי מגולמת ע״י פמקה ג׳נסן לצידה של גרסתה הצעירה של סופי טרנר באותו הסרט ?
שתפו את דעתכם בתגובות.

תאריכים לסרטי פוקס מהיקום של אקס מן (ארה"ב)

אקס מן אפוקליפס יגיע ב 27 למאי 2016
וולברין 3 יגיע ב 3 למרץ 2017
סרט אקס מן לא ידוע (כנראה גמביט) יגיע באוקטובר 6 2017
סרט אקס מן לא ידוע (כנראה דדפול 2) יגיע ב 12 לינואר 2018
המוטנטים החדשים ( The New Mutants ) יגיע ב 13 ליולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א