מתי נקבל את איש הפלדה 2 של הנרי קאוויל



האם סופרמן 2 נמצא בתכנון בדי סי ?

באטמן נגד סופרמן שחר הצדק הוא יריית הפתיחה של די סי והאחים וורנר ליצירת היקום הקולנועי שלהם.  הדעות על הסרט הם חלוקות ונראה שרוב המבקרים לא אהבו את מה שהם ראו על המסך. מנגד חלק גדול מהצופים נהנו מהמוצר הסופי, מה שגרם לסרט להפוך להצלחה קופתית בשבוע הראשון להקרנתו. ולסלול את הדרך עבור סרטים נוספים עליהם די סי בונים בשנים הקרובות.
אם נתעלם לרגע מבאטמן נגד סופרמן אי שם ב 2013 היה לנו את איש הפלדה. סרט סולו של סופרמן שהוא אבן היסוד של היקום הקולנועי של די סי. הסרט הראשון של אותו ייקום עוד לפני שהיה לאחים וורנר יקום. בדומה לבאטמן נגד סופרמן גם על איש הפלדה הדעות חלוקות. בזמן יציאתו לאקרנים לא היה ברור מה יקרה בעתיד עם סרטי המשך. ואז משום מקום האחים וורנר יצאו בהצהרה ופרסו בפנינו את היקום החדש שלהם עם סרטי ליגת הצדק, אקוומן, וונדר וומן ואחרים שאמורים להגיע לקולנוע בשנים הקרובות.

רשימת סרטי די. סי קומיקס לשנים 2016-2020

יחידת המתאבדים - 5 באוגוסט 2016
וונדר וומן של גל גדות מגיע ב - 2 ליוני 2017
ליגת הצדק, חלק ראשון - 17 בנובמבר 2017
פלאש - 16 במרץ 2018
אקוומן - 27 ביולי 2018
סרט לא ידוע - 5 לאוקטובר 2018
שאזאם - 5 באפריל 2019
ליגת הצדק, חלק שני - 14 ביוני 2019
סרט לא ידוע - 1 לנובמבר 2019
סייבורג - 3 באפריל 2020
חיל הפקחים הירוקים יגיע ב - 19 ביוני 2020
סרט באטמן - עדיין בלי תאריך רשמי

מרשימת הסרטים של די סי ניתן לראות שאין כאן סרטי המשך אלה כולם סרטים שאמורים להציג בפנינו את גיבורי די סי של היקום החדש. ב 2015 אחרי שאיש הפלדה סיים את ריצתו היו דיבורים על סרט המשך אבל בגלל שהקהל התחלק ל 2 ולא הייתה הסכמה אבסולוטית לגבי הצלחת הסרט סרט ההמשך של איש הפלדה נכנס בחזרה למגירה על מנת לפנות מקום לסרטי גיבורים אחרים על מנת לבסס את היקום של די סי. ברגע שדי סי יתנו לכל אחד מגיבוריהם המשמעותיים סרט סולו הפרויקט הבא אמור להיות סרטי המשך ובגלל שאיש הפלדה היה הסרט הראשון של היקום הגיוני את איש הפלדה 2 אי שם בהמשך הדרך.

במהלך קידום המכירות של באטמן נגד סופרמן הנרי קאוויל התראיין ל IGN ולשאלת סרט סולו המשך לאיש הפלדה זה מה שהיה לו להגיד:
"אני מאמין שזה תלוי בהצלחת באטמן נגד סופרמן. אם זה ילך טוב, אז נוכל להתחיל לנהל משא ומתן עם האחים וורנר לסרט סופרמן נוסף. אבל יש להם את התוכניות משלהם. צריכים לצאת: ליגות הצדק וסרטים אחרים, אז זה עניין של מציאת הזמן הנכון. זה משהו שאני מאוד ארצה לעשות"
גם זאק סניידר ציין שבתנאי שיהיה להם תסריט ראוי זה יכול לצאת אל הפועל. מפיק של סרטי די סי צ'ארלס רובן ציין:
"אנחנו נמצאים בעיצומו של התהליך של בדיקה (סרט סולו סופרמן), אבל אין לנו את זה על לוח הזמנים כרגע בגלל שאנחנו די עסוקים עם הסרטים שיש לנו בתכנון"
כמו שרובן ציין אם מסתכלים על לוחות הזמנים של די סי נראה שהאופטימיות של קאוויל והכוונות הטובות של סניידר יתקלו בקשיים. אחרי הכול זה לא נראה הגיוני שדי סי ינסו להשחיל את איש הפלדה לפני 2020, מה שאומר שאנחנו נצטרך לחכות לפחות 4 שנים נוספות עד שנקבל את איש הפלדה 2.

כידוע לכם אנחנו לא ממש אהבנו את באטמן נגד סופרמן שחר הצדק (אתם מוזמנים לקרוא למה - כאן) מנגד את איש הפלדה אהבנו מאוד. לכן אנחנו לא נגיד לא לסרט סולו נוסף של סופרמן עם הנרי קאוויל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א