סדרת הספרים של מחזור כישור הזמן עושה את דרכה לטלוויזיה

סדרת הספרים של מחזור כישור הזמן עושה את דרכה לטלוויזיה

המון אנשים מחשיבים את סדרת הספרים של מחזור כישור הזמן  של רוברט ג׳ורדן כסוג של אלטרנטיבה בתחום של ספרי הפנטזיה לשיר של אש ושל קרח של ג׳ורג מרטין. 

לי אישית כמישהו שקרא את כל החומר הכתוב שיש כיום שקשור באופן ישיר (חמשת הספרים ששוחררו עד היום, סיפורי דאנק ואג, הנסיך הנוכל, הנסיכה והמלכה) ובאופן עקיף (העולם של אש ושל קרח). לשיר של אש ושל קרח וכמו גם ארבעת הספרים הראשונים של מחזור כישור הזמן  ( מצטער,פרשתי באמצע). אני מתקשה לראות את הקשר וקווי הדמיון בין השניים.
בזמן שבספרי מחזור כישור הזמן  ישנה הפרדה ברורה בין הדמויות החיוביות לבין כל שחקני המפתח שמתקשרים לצד האפל בשיר של אש ושל קרח ההפך הוא הנכון. בשיר של אש ושל קרח אין טובים ורעים, כולם דמויות מגוונות שלאורך הסדרה משתנות ואיתן משנות את הפרספקטיבה של קהל הקוראים כלפיהן.

לפני כשנה שוחרר פיילוט של דרקון החורף שמתבסס על סדרת קישורי הזמן אבל מאז הפרויקט נתקע בגלל עניין זכויות יוצרים של האנשים שיצרו את הפיילוט והעלמנה של רוברט ג׳ורדן שלא ידעה כלל על הפיילוט. אתמול הארייט מקדוגל (העלמה) יצאה בהצהרה שעניין זכויות היוצרים נפתר וגוף אחר רכש את זכויות היוצרים על סדרת הספרים.
עם ההצלחה הפנומנאלית של משחקי הכס נראה שזה וודאי שנקבל סדרת פנטזיה שתציג בפנינו את הסיפור שיתבסס על קישורי הזמן בזמן הקרוב.

סרטון - https://www.youtube.com/watch?v=7ZOCCEuROPk

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א