לוהק הנבל הראשי לסרט וולברין 3


מנרקוס ליקום של אקס מן

יו ג'קמן כבר הכריז שהפעם האחרונה בה נראה אותו מגלם את וולברין יהיה בחלק השלישי בטרילוגיית סרטי וולברין. בחודשים האחרונים נזרקו כל מיני שמועות לאוויר שדיברו על אדפטציה של הקומיקס Old Man Logan. כמו כן אחרי הצלחתו הפנומנאלית של דדפול ישנו דיבור על הפיכתו של הסרט השלישי של וולברין למבוגרים בלבד. ( Rated - R ) נכון להיום הכול בגדר שמועות בלבד והיחידים שבאמת יודעים מה נראה מוולברין 3 הם צוות הפקה של פוקס ויו ג'קמן עצמו שקיבל את התסריט הסופי.

אחד מהנעלמים המשמעותיים בכל מה שנוגע לוולברין 3 זה זהותו של הנבל. בדדליין מדווחים שבויד הולברוק נבחר לגלם את הנבל הראשי לצד ג'קמן בוולברין 3. הולברוק הופיע בתפקיד קטן בנעלמת מ 2014 של דייויד פינצ'ר. לצופי הטלוויזיה הוא זכור הרבה יותר לטובה בזכות הופעתו בסדרת נרקוס של נטפליקס. וולברין 3 הוא ללא ספק שדרוג משמעותי עבור השחקן שמצטרף לפטריק סטיוארט וג'קמן בסרטו האחרון של ג'קמן כוולברין. הדמות אותה הוא יגלם – " איש ביטחון אכזרי ומחושב עבור ארגון גלובלי ". אז נכון שזה ממש לא אומר לנו הרבה ומבטיח אפילו פחות אבל אם נסמוך על דייויד ג'יימס קלי שכתב את התסריט וג'יימס מנגולד הבמאי אנחנו בטוחים שהם יפתיעו אותנו לטובה.
הליהוק הזה מגיע כסוג של הפתעה במיוחד שלפני מספר שבועות לייב שרייבר הביע נכונות לחזור ולגלם את סייברטות' בוולברין 3. ליהוקו של הולברוק כנבל הראשי מפחית את סיכוייו של שרייבר לחזור ליקום של אקס מן ועדיין לא סוגר בפניו את הדלת לחלוטין. שרייבר עדיין יכול להופיע בסרט כשהוא משתף פעולה עם דמותו של הולברוק או עובד עבורו.

תאריכון לסרטי אקס מן של פוקס (ארה"ב)

אקס מן אפוקליפס יגיע ב 27 למאי 2016
וולברין 3 יוקרן ב 3 למרץ 2017
סרט אקס מן לא ידוע (כנראה סרט גמביט) – 6 אוקטובר 2017
סרט אקס מן לא ידוע (כנראה דדפול 2) – 12 לינואר 2018
המוטנטים החדשים יגיע ב 13 ליולי 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א