סרט בוסטר גולד נמצא בשלבי תכנון באולפני האחים וורנר


הייתם רוצים לראות את המאיץ הזהוב על המסך הגדול?

האחים וורנר שהם בעלי השליטה על הדמויות של די סי קומיקס השיקו השנה את היקום הסינמטי שלהם בקולנוע עם הסרט באטמן נגד סופרמן על מנת לתת קונטרה ליקום הסינמטי של היריבה השנואה מארוול. אם נתעלם לרגע מאיכות הסרטים של היקום החדש של די סי (באטמן נגד סופרמן ואיש הפלדה), בדומא למארוול לדי סי גם יש תוכנית ארוכת טווח והתוצאות הפושרות של באטמן נגד סופרמן לא השפיעו יותר מידי על אותו יקום. גל גדות סיימה החודש את הצילומים לסרט וונדר וומן כמו כן סרטי אקוומן, הפלאש וחייל הפקחים הירוקים בשלבי תכנון. כמו כן הגיבורים הפחות מוכרים של די סי כמו סייבורג ושאזאם יגיעו בהמשך הדרך. כל זה בלי שהזכרנו את צמד סרטי ליגת הצדק שנמצאים בקנה. ועל תשכחו את הפנינה האמיתית שדי סי מכינה לנו השנה בדמות חוליית המתאבדים שיגיע בעוד מספר חודשים.


booster gold comics amazon image
המאיץ הזהוב
אם מתבוננים מקרוב על ההכרזות של אולפני האחים וורנר ישנם 2 סרטי די סי חסרי שם שעדיין לא ברור איזה דמויות די סי יקחו בהם את מרכז הבמה. אם מסתמכים על הדיווחים האחרונים, אחד מאותם סרטים יכול להיות סרט בוסטר גולד / המאיץ הזהוב ( Booster Gold ). זאק סטנץ, האיש שהיה חלק מצוות הכותבים של אקס מן ההתחלה וסרט ת'ור הראשון אישר שסרט בוסטר גולד נמצא בפיתוח אצל האחים וורנר. במהלך ראיון אותו הוא נתן לסקרין ג'אנקיס ביחד עם קווין סמית הוא דיסקס על העבודה על סדרת הטלוויזיה של הפלאש ושם אישר את הידיעה של המאיץ הזהוב.
"אני קופץ לתוך היקום של די סי עם 2 הרגליים, וזה לפחות עד שהם יפטרו אותי. אני הולך לכתוב את התסריט של בוסטר גולד למסך הגדול עבור כל חברי מצוות הפלאש"
הידיעה של סטנץ לא מגיע במקרה כי לאחרונה פוזרו רמזים גם מכיוונם של האחים וורנר בנוגע לבוסטר גולד. בנוסף האיש שאחראי על היקום הטלוויזיוני של די סי גרג ברלאנטי ציין שגם הוא מקושר לפרוייקט של בוסטר גולד וקיווה לביים את הסרט. נכון להיום אלה הם שלבים מאוד ראשונים של תחילת ההפקה וזהות הבמאי שיביים את הסרט תגיע בהמשך הדרך ולא עכשיו.

לברלאנטי יש היסטוריה ארוכה עם הניסיונות כושלים בהבאת בוסטר גולד לטלוויזיה. עוד ב 2011 הוא קיווה להביא את הדמות למסך הקטן. לאחרונה ברלאנטי היה מקושר לפרויקט שהוא ניסה להוציא לפועל בו היה אמור להיות שתוף פעולה בין המאיץ הזהוב לחיפושית הכחולה, בגלל הרקע של הדמות וקישורה לריפ האנטר היו אנשים שחשבו שהדמות תפציע בסדרת אגדות המחר של רשת CW. נכון להיות זה לא קרה ואם מה שסטנץ אמר הוא נכון אז בוסטר גולד לא יופיע על המסך הקטן (ההפרדה בין היקומים של די סי וכל זה).

האחים וורנר עדיין לא אישרו דבר והכול נראה עדיין כמו ספקולציה. מנגד אם חושבים על כל האש שבאטמן נגד סופרמן חטף ונוסיף לזה את העובדה שחוליית המתאבדים הוחזרה על מנת לצלם סצנות נוספות שיגרמו לסרט להיות פחות אפל ויותר קומי. בוסטר גולד נראה כמו משהו שהאחים וורנר ממש מחפשים (נכון לעכשיו), הדמות היא הרבה יותר קלילה מכל מה שראינו מהיקום של די סי עד כה והיא יכולה להיות משהו שידמה יותר לסרטי מארוול (משהו שלצערנו האחים וורנר ממש רוצים להיות). לא משנה מה הסיבה למהלך נראה שזה יהיה שינוי מרענן עבור צופי המיינסטרים עם הצגה של גיבור שהוא פחות מוכר אבל באותו הזמן יותר מרענן מהטיטאנים הרגילים של די סי (באטמן, סופרמן ...).

מה אתם אומרים הייתם רוצים לעשות היכרות עם המאיץ הזהוב? הייתם רוצים לראות אותו משתף פעולה עם גל גדות ובאפלק בהמשך הדרך? אתם מוזמנים לשתף איתנו בתגובות.

תאריכים לסרטי די. סי קומיקס לשנים 2016-2020 (ארה"ב)

יחידת המתאבדים - 5 באוגוסט 2016
וונדר וומן של גל גדות מגיע ב - 2 ליוני 2017
ליגת הצדק, חלק ראשון - 17 בנובמבר 2017
פלאש - 16 במרץ 2018
אקוומן - 27 ביולי 2018
סרט לא ידוע - 5 לאוקטובר 2018
שאזאם - 5 באפריל 2019
ליגת הצדק, חלק שני - 14 ביוני 2019
סרט לא ידוע - 1 לנובמבר 2019
סייבורג - 3 באפריל 2020
חיל הפקחים הירוקים יגיע ב - 19 ביוני 2020

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א