קארי אן מוס מצטרפת לסדרת איירון פיסט


קארי אן מוס תופיע בסדרת איירון פיסט

במהלך השנים ראינו את התפתחותו של היקום של מארוול, אם זה בקולנוע ואם זה בטלוויזיה. אחד מהסיבות להצלחתו הפנומנאלית של אותו ייקום היא שתוף חלק גדול מהדמויות במספר פרויקטים שונים, הם אפילו ניצלו את הדמויות הפחות פופולאריות של אותו היקום והעבירו אותן ליקום לטלוויזיה (פיל קולסן בסוכני המגן והסוכנת קרטר בסדרה משלה) ומיקסימו את הצלחת המותג. אין זה מפתיע שהיקום הטלוויזיוני של נטפליקס שהוא חלק מהיקום הגדול של מארוול ישתמש באותה השיטה. כבר ראינו את השימוש של נטפליקס בדמויות השונות של אותו תת ייקום אם זה בסדרת ג'סיקה ג'ונס בה ראינו את לוק קייג', העונה השנייה של דרדוויל בה ראינו את הוגארת' קופצת להופעת אורח או את קלייר טמפל שעושה ביקור בית אצל ג'סיקה ג'ונס. המקרה אליו אנחנו מתייחסים כאן הוא סדרת איירון פיסט שאמורה להגיע בקרוב למסך הקטן.

איירון פיסט בדומה לכל חבורת גיבורי העל של נטפליקס פועל בניו יורק. הוא חוזר אל העיר אחרי תקופה ממושכת שבילה את זמנו מחוצה לה. דני ראנד (איירון פיסט) חוזר לניו יורק אחרי שרכש את מיומנויות הקונג פו הקטלניות כמו גם כח על של אגרוף הברזל.

לפי הפרסום האחרון ממארוול בנוסף לפין ג'ונס (משחקי הכס), ג'סיקה הנוויק וג'סיקה סטרופ נראה שיש שחקנית הרבה יותר מוכרת שמצטרפת לצוות הקבוע של איירון פיסט, זוהי קארי אן מוס שתחזור ותגלם את דמותה של ג'רי הוגארת'. להזכירכם מוס הופיע ברובה של העונה הראשונה של ג'סיקה ג'ונס וגם הספיקה לעשות גיחה קצרה לדרדוויל (כמו שכבר הזכרנו). אם מנתחים את הופעת דמותה של עורכת הדין הריאליסטית ובעלת ההשפעה בניו יורק כולה, אפשר להסיק שבדומה לתפקידה בג'סיקה ג'ונס גם באיירון פיסט היא תספק הגנה לגיבורינו ברגע שפעילות הלילית שלו לא תלך לפי התוכניות והוא יסתבך עם רשויות החוק.

אם מסתכלים על השחקים המשמעותיים של איירון פיסט אי אפשר ליפול מהרגליים. אחרי הכול פין ג'ונס שנבחר לגלם את דני ראנד אחרי שערורייה בה נטפליקס הואשמה על אפליה גזעית (בגלל שבקומיקס הגיבור הוא אסייתי) הוא לא אחד שהשאיר חותם בתעשייה. ג'ונס מוכר בזכות תפקיד שולי אותו הוא מגלם לאורך השנים במשחקי הכס. אבל עם הוספתה של קארי אן מוס (הלא היא טריניטי מסרטי מאטריקס) נראה שהיא מחפה על האנונימיות היחסית של צוות השחקנים של איירון פיסט המצופה.

להזכירכם אנחנו נמצאים בשלב בו כבר ראינו את 2 בעונות הראשונות של דרדוויל כמו גם עונתה הראשונה של ג'סיקה ג'ונס. העונה הראשונה של לוק קייג' אמורה להגיע לנטפליקס ב 30 לספטמבר 2016. תאריכי שחרור של העונה השנייה של ג'סיקה ג'ונס, המעניש, איירון פיסט והמגנים ( The Defenders ) עדיין לא פורסמו ע"י נטפליקס

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א