המשכון לסרט קונג פיורי נמצא מעבר לפינה


לפני שנה בדיוק עלה לרשת אחד הפרויקטים המרעננים ביותר שנראו על מסכי המחשב / טלוויזיה - קונג פיורי. הסרט בין ה 30 דקות הושפע קשות מאווירת שנות ה 80 העליזות בהן סרטי שוטרים קיטשיים וסרטי אומנויות לחימה ששלטו ביד רמה באותן שנים. התוצר הסופי כמו שהוא שוחרר אחרי קמפיין המונים בלתי רגיל בו דוויד סנדברג ניסה לגייס כ 200,000 $ על מנת ליצור את סרט חלומותיו, בפועל הוא הצליח לגייס סכום הגדול פי 3 ממה שהוא התכוון תחילה ( 630,019 $ ). הסרט שרובו המוחלט צולם במרתפו של הבמאי על רקע ירוק בסופו של דבר הצליח לפרוץ לבמה המרכזית עם 24 מיליון צפיות ביוטיוב, הקרנה בנטפליקס ואפילו הגיע לפסטיבל קאן. התקציב העצום אותו סנדברג הצליח לגייס אפשר לו להשכיר את שרותיו של דייויד הסלהוף שהופיע בתפקיד מינורי בסרט, שר את שיר הנוסף וקידם את הסרט הקצר במידת הצורך.

A photo posted by David Sandberg (@laserunicorns) on
היום לייזר יוניקורנס, החברה של סנדברג שאחראית על הסרט פרסמה תמונה מעניינת המרמזת על סרט המשך של קונג פיורי. עם צילומו של תסריט הסרט המוכן וסרט האדום שהוא סימן ההיכר של גיבור הסרט. אם נהניתם מהמאשאפ האדיר של ויקינגים, דינוזאורים, רובוטי ארקייד, נאצים וגיבור קונג פו שהוא גם שוטר של שנות השמונים. אם אהבתם את קונג פיורי הראשון מחכה לכם הפתעה נעימה בדמות המשך מעלליו של קונג פיורי בסרט ההמשך.

כיום אנחנו עדיין לא יודעים אם סרט ההמשך של קונג פיורי יהיה פרויקט מימון המונים נוסף. אחרי ההצלחה של הסרט הראשון נראה שלליזר יוניקורנס יש כבר כמה תומכים. נכון להיום סנדברג אישר שהתסריט גמור וכל מה שניתן לעשות כיום זה לחכות לפיסות מידע נוספות שיגיעו מכיוונם של דוויד סנדברג וליזר יוניקורנס.

בינתיים אתם מוזמנים לצפות בהזיה ושמה קונג פיורי בסרטון הבא:

הסרט המלא של קונג פיורי

הסרט המלא של קונג פיורי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א