מה מצפה לנו מסדרת לגיון מבית אקס מן


מה מצפה לנו מסדרת ליגיון של רשת FX

בשנים האחרונות ראינו את אולפני מארוול והיריבה השנואה האחים וורנר (בעלת הזכויות על די סי קומיקס) מתבססות היטב על המסך הקטן. בחזית של מארוול רובכם מכירים את סדרות רשת ABC: סוכני המגן שסיימה עונה מוצלחת והסוכנת קרטר שסיימה את דרכה השנה. כמו גם מיני היקום שנוצר ברשת נתפליקס עם דרדוויל, ג'סיקה גונס. מנגד האחים וורנר חוו עונה בינונית מבחינתם כשסדרות CW : החץ , פלאש ואגדות המחר סיימו עונות דיי פושרות. גותהאם ממשיכה את הבינוניות שלה ברשת פוקס וסדרת סופרגירל חוותה את עונתה הראשונה ברשת CBS אבל לא הצליחה באמת להרשים ותעשה את המעבר ל CW בעונה הבאה. מי שחסרה וחייבת להשלים את הקרב המשולש על קהל חובבי הקומיקס היא אולפני פוקס בעלת הזכויות על מותג האקס מן.


פוקס עדיין לא הצליחה לעלות סדרת טלוויזיה שתתן פייט ל 2 הענקיות אותן כבר הזכרנו אבל כל זה הולך להשתנות בעתיד הקרוב. עם הגעתן של לגיון ( Legion ) והלפייר ( Hellfire ) למסך הקטן.  נכון להיום רשת FX מפתחת עבור פוקס את סדרת לגיון והאיש האחראי על הפרויקט הוא נוח האוולי האיש מאחורי סדרת הטלוויזיה פארגו. האוולי במקור הגיע על מנת לכתוב את התסריט לפיילוט של הסדרה ובהמשך לשמש כמפיק בפועל. כתיבת הפיילוט נותנת לו את הכוח לאפיין ולעצב את הסדרה כולה ע"י קביעת הטון והכיוון אליה לגיון תפנה.

במהלך ראיון אותו נוח האוולי נתן לוואניתי פייר האיש סיפק מה מצפה לנו מהסדרה החדשה ואיך לגיון תבדיל את עצמה מכל מה שראינו עד כה. הכותר החדש יאפשר לצופה להיחשף למשהו חדש ומרענן אותו הוא לא ראה עדיין.
"אני תמיד מרגיש שהמבנה של סיפור צריך לשקף את התוכן של הסיפור. אם הסיפור, כמו במקרה זה, הוא על בחור שהוא סכיזופרן או שיש לו את היכולות הללו, למשל, הוא לא יודע מה אמיתי ומה לא אמיתי, אז הקהל צריך לקבל את אותה החוויה"
האוולי רוצה לחקור יותר לעומק את העולם הרגשי של גיבורי העל, הוא רוצה להיכנס לראשן של הדמויות ולראות מה מתחולל במחשבותיהן הפרועות. בכך הוא רוצה להבדיל את לגיון מהסדרות הנוכחיות.
"איך זה באמת לשמוע קולות או להיות מסוגל להזיז דברים עם המחשבה. אם יש דבר אחד שהטלוויזיה לא מסוגלת לעשות, ומעולם לא באמת עשתה, הוא לספר סיפור סוריאליסטי. הייתי שמח להיות בה בחדר עם מנהלי ABC כשצפו בפיילוט טלוויזיה של מלהולנד דרייב של דיוויד לינץ'. אתה יודע כי הייתה צריכה להיות שם שתיקה ארוכה אחרי שהדבר הזה הסתיים"
נקווה שלגיון לא תחווה את הגורל של מלהולנד דרייב, כי אותה סדרה של לינץ' לא שודרה. לפי הציטוטים של האוולי אנחנו דיי חוששים לגורלה של לגיון כי נראה שהאוולי רוצה ליישם כאן ניסויים דיי משמעותיים על הסדרה הראשונה של פוקס ביקום של האקס מן. זה יכול להתפתח לכל כיוון החל מהצלחה בגלל ייחודה של הסדרה כמו גם לצד השני עם ניתוק מוחלט וחוסר ההתחברות של הקהל לרעיונותיו המשונים של האוולי.

נכון להיום עדיין אין תאריך רשמי לסיום העבודה על הפיילוט של לגיון. בואו נקווה שהאוולי ירסן את עצמו ויציג בפנינו משהו ייחודי אבל באותו הזמן מחובר לקרקע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א