האם סדרת סופרגירל של CBS מצאה בית חדש ברשת CW ?


סופרגירל מגיעה הביתה

לפני מספר שבועות רשת CBS הבטיחה לחדש לעונה שנייה את סדרת סופרגירל. מאז קרו המון שינויים ונראה שסדרת סופרגירל בצרות. CBS חוו שנה דיי טובה עם רוב הסדרות שלהם והבטיחו לחדש את כל הסדרות החדשות שהפציעו העונה. בפועל הם הכריזו על מספר חידושים למספר סדרות. אך סופרגירל נמצאת בסוג של ערפל.

בדומה למה שקרה עם סדרת קונסטנטין (שלא שרדה להגיע לעונה שנייה), CBS משלמת "דמי ניהול" לאולפני האחים וורנר על השימוש בדמות של די סי קומיקס. ונראה שזה ממש כואב בכיס של הרשת. האמת שאפשר להבין אותם, אם מחשיבים את העובדה שסופרגירל הייתה אחת מהסדרות היקרות של רשת CBS העונה ונוסיף לזה את אותם "דמי ניהול" של האחים וורנר נראה ש CBS עשו חושבים ועשו אחורה פנה, או לפחות הם מחשבים הכול מחדש.
supergirl flying image art
סופרגירל
Credit - SimonPenter
אם מסתכלים על הסדרות שיש לרשת CBS להציע אי אפשר ליפול מהרגליים. סופרגירל היא לא סדרה גדולה (האמת שהיא רחוקה שנות אור מהתואר) אבל עדיין סופרגירל היא סדרה שמכוונת לגיל 18-35, האופטימאלי ביותר מבחינת המשווקים. וב CBS לא רוצים להיפרד כל כך מהר מהנכס היקר מבחינתם. נכון להיום הרשת מנהלת משא ומתן מול האחים וורנר על מנת להוריד את דמי הרישיון של השימוש בדמות של הקומיקס הפופולארי כדי להמשיך קדימה ולהפיק עונה שנייה לסופרגירל. קחו בחשבון של CBS יש פחות משבועיים על מנת לסגור את כל הפינות מול האחים וורנר. בגלל שב 18 למאי הרשת משחררת את לוח זמנים הרשמי שלה לקראת עונת הסתיו של 2016. במקרה הגרוע ביותר (מבחינת CBS) אם CBS והאחים וורנר לא יגיעו להסכמה ישנה סבירות גבוהה מאוד שסופרגירל תחליף רשת ותגיע למקומה הטבעי ברשת CW (לפי הדיווח של TheWrap).

עכשיו כאשר אפשרות של CW צצה לה פתאום זה יכול להיות שדרוג משמעותי עבור כל הנוגעים בדבר: סופרגירל, האחים וורנר, די סי קומיקס ו- CW כמובן. אפילו CBS יכולה לצאת מהמהלך בלי להישרף יותר מידי (חיסכון הוצאות על סדרה יקרה יחסית). נכון להיום צילומי סופרגירל של CBS מתקיימים בלוס אנג'לס. אם הסדרה תעבור לידיים של CW צילומי הסדרה יעשו את המעבר לוונקובר, שם מצולמות שאר סדרות ה Flarrowverse (החץ, הפלאש ואגדות המחר). המעבר לוונקובר יקל באופן משמעותי על הוצאות הרשת שירכז את הצילומים במקום 1 באותו הזמן. מה שיפנה תקציב לדברים שלא היינו רואים מהסדרה במקרה אחר. אפילו קליסטה פלוקהארט הביעה עניין במעבר לוונקובר ונתנה הסכמה בזה שלה לא תהיה בעיה לעשות את המעבר מהנוחות של לוס אנג'לס עבור מרחב תמרון יותר רחב של וונקובר.
אחד הפרקים המבדרים ביותר של סופרגירל העונה היה אותו שתוף פעולה עם הפלאש של גרנט גאסטין. אם סופרגירל תחצה את הקווים ותצטרף לרשת CW היא תתחבר רשמית ליקום ה Flarrowverse . 

במהלך העונה הסדירה של סדרות CW שתופי הפעולה ביניהן מספקים חוויה לצופה. עם הצטרפותה של סופרגירל לרשת אנו נזכה לראות את אותו שתוף הפעולה עולה מדרגה, משהו ממנו כולם ירוויחו. 
מה אתם אומרים הייתם רוצים לראות את סופרגירל מצטרפת באופן רשמי ל Flarrowverse ברשת CW ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א