ווילה הולנד (טיה מסדרת החץ) נכנסת חזיתית בראשי האחים וורנר


ווילה הולנד נגד האחים וורנר

עם סיומה של העונה הסדירה בטלוויזיה האמריקאית גם העונה הרביעית של החץ הגיע לסיומה. כמו שכבר ציינו החץ סיפקה את העונה הגרוע ביותר עד כה ונקווה שנראה שיפור משמעותי בסתיו הקרוב כשהסדרה תחזור עם עונתה החמישית.

כל עניין סדרות הטלוויזיה נפל על די סי כרעם ביום בהיר ותחילה הם לא ממש ידעו איך לאכול את ההצלחה של החץ. כשהם החליטו ליצור את היקום הקולנועי שלהם היקום הטלוויזיוני שהתרחב כיום מהחץ אל הפלאש, אגדות המחר וכעת גם סופרגירל הוא סוג של עצם בגרון עבור האחים וורנר ממנו הם לא ממש יודעים איך להפטר. דיאן נילסן שהיא הנשיאה של די סי יצאה בהצהרה בומבסטית והכריזה על הפרדה מוחלטת בין היקום הקולנועי לטלוויזיוני לפני מספר שנים (בניגוד מוחלט למה שמארוול עושה בהצלחה יחסית). אבל אותה הפרדה בין היקומים לא פתרה את הבעיה עבור די סי, גלישות העלילה והשימוש בחלק מהדמויות של היקום המורחב של די סי המשיך על המסך הקטן.
ההצהרה של נילסן הייתה סוג של מסך עשן ורמזה על זה שיקום אחד לא יפריע לשני אבל אם תשימו לב בפועל זה לא מה שקורה. עוד לפני אותה הצהרה מכיוונם של די סי היו תקוות אצל חובבי הסדרות של CW  על ההופעה של שחקני הסדרות ביקום הקולנועי. אחרי הכול הם דיי התבססו בטלוויזיה ותג המחיר שלהם נמוך משמעותית מכל מי שהאחים וורנר היו מוצאים במקומם. לסטיבן אמל תחילה היו תקוות והוא ממש ניסה לדחוף על מנת לגרד לעצמו מקום בבאטמן נגד סופרמן (דמותו האפלה היא המתאימה ביותר מכל היקום הטלוויזיוני ביקום הקולנעי לפי הטון של אותו היקום). אבל בדי סי זה לא הלך והם הצליחו לתסכל את השחקן שעשה אחורה פנה אחרי האכזבה מהאחים וורנר והיום ניתן לראות אותו כקייסי ג'ונס בצבי הנינג'ה 2 (כמו גם המשך ההופעה בתור החץ הטלוויזיוני ברשת CW). דמות נוספת אותה המעריצים רצו לדחוף ליקום הקולנועי היא של הפלאש של גרנט גאסטין שכבר הצהיר שלא היה מתנגד לשדרוג ויכול להתנחם בדחיפה של עמיתו לסדרה טום קוואנו (שבדרך גם נכנס בסניידר על ההתעלמות המוחלטת מגאסטין במיוחד אחרי הכישלון של באטמן נגד סופרמן) אבל גם זה לא צלח ו עזרא מילר לוהק לתפקיד הפלאש כעוד בחירה תמוהה ולא מובנת (חלק מיני רבות).

הסנונית האחרונה שיוצאת נגד היקום הקולנועי היא ווילה הולנד מהחץ הירוק. במהלך ראיון אותו היא נתנה למירור הלונדוני במהלך קומיקון מקומי הולנד מאשימה את בעלי התפקידים של די סי על המגבלות אותם הם יוצרים עבור היקום הטלוויזיוני כדי לשמר את היקום הקולנועי שלא מצליח להתרומם.
"כאשר DC החליטו שהם הולכים לעשות סרט חוליית המתאבדים משלהם נאלצנו לגנוז את כל הדמויות שלנו עוד הרבה לפני שהספקנו להראות איתן משהו. זה היה מעצבן בהתחלה ולאחר מכן כשלסטיבן [אמל] נודע שהולך להיות סרט ליגת הצדק זה רק נראה, ובצדק, שהוא יגלם את החץ הירוק בו כמו גם גרנט [גוסטין] שיגלם את הפלאש. זה פשוט נראה כמו המהלך הנכון לעשות"
במהלך העונה השנייה של החץ חדי ההבחנה מבין צופי הסדרה התחילו לראות את הרמיזות להרכבתה של חוליית המתאבדים הטלוויזיונית. פלויד לאוטון (דדשוט) ביסס לעצמו נוכחות מרשימה בסדרה עם עלילת משנה נחמדה ויריבות מול ג'ון דיגל. ברגע שאמנדה וולר מארגוס הצטרפה לסדרה היא סיפקה דמות משנה מרתקת ופתחה את הדלת לחוליית המתאבדים. לשני אלה אפשר היה לצרף את דסטרוק המצוין של מנו בנט (שפשוט החזיק את הסדרה ביחד עם אמל בעונותיה הראשונות) ומי יכול לשכוח את הרמיזה להארלי קווין בסיומו של אחד הפרקים. הכול נראה מדהים החל מהבניה ועד הפוטנציאל האדיר שגרם לחלק מהאנשים לחלום על סדרת ספינוף. אבל אז הכול קרס ברגע שחוליית המתאבדים הקולנועית התחילה להתקרב לתאריך ההקרנה בדי סי החליטו לפרק את כל הבניה המצוינת מהטלוויזיה עם חיסולם הסתמי של דדשוט ואמנדה וולר והחרמת דמותו של דתסטרוק מהיקום הטלוויזיוני. 
זה מה שהיה להולנד להגיד על המהלך המתסכל:
"ברגע שהם אמרו לא, אתה לא באמת יכול להילחם נגדם על זה, כי הם האנשים אשר נתנו לנו את העבודה מלכתחילה. אתה פשוט צריך לשבת שם על הידיים, ופשוט לקבל את זה!"
הולנד גם ציינה שבמארוול יודעים לשלב את הטלוויזיה והקולנוע ביקום אחד כמו שהם עשו עם סוכני המגן. למרות שלפני כמה שבועות קלואי בנט (קווייק מסוכני המגן) יצאה בדומה להולנד נגד מארוול על ההתעלמות המוחלטת מכיוונו של היקום הקולנועי בזמן שהיקום הטלוויזיוני ממשיך להיות מקושר אליו (כמו שאתם רואים לא הכול מושלם).

בעקבות הכישלון (היחסי) של באטמן נגד סופרמן והסיבה בגללה צוות חוליית המתאבדים הוחזר לשלוש שבועות צילום סצנות חדשות (בגלל איכותו הירודה של חלקו השלישי של הסרט) מרמזת שהיקום הטלוויזיוני שמוקרב כל פעם מחדש עבור הכישלון הקולוסאלי בקולנוע לא ממש שווה את זה. עם כל הכבוד למרגו רובי חוליית המתאבדים הקולנועית אולי מבטיחה הרבה אבל כמה טוב זה כבר יכול להיות אם וויל סמית מגלם את אחת מדמויות המפתח בסרט? חוליית המתאבדים הטלוויזיונית נראתה הרבה יותר מבטיחה, אם זה הדרך בה היא נבנתה ואם זה השחקנים שגילמו את הדמויות באותו יקום. היום כבר מאוחר מידי עבור כל זה, במצב נורמאלי היינו מקווים שהאחים וורנר ילמדו משהו מכל הסיפור אבל הם לא בקטע של ללמוד או לבנות דברים כמו שצריך, כי הם רוצים להמציא את הגלגל מחדש. היום אחרי שסדרות היקום הטלוויזיוני של די סי התרסקו כל כך מבחינת האיכות אף אחד לא יכול לעזור לדי סי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א