התרשמות מפרק הבכורה בעונה 2 של סדרת מרקו פולו


פרק הבכורה בעונה 2 של מרקו פולו מתקשה לייצר עניין

השבוע סדרת מרקו פולו של רשת נטפליקס חזרה באיחור אופנתי עם עונתה השנייה. מרקו פולו שלפני כשנה הייתה אמורה להיות התשובה של נטפליקס למשחקי הכס של רשת HBO קצת פספסה את המטרה. חייבים לציין שצירופה של הסדרה לרשימת ההמלצות שלנו הייתה סוג של ברירת מחדל.

גם בעונתה הראשונה הסדרה לא הצליחה להרשים אם זה בגלל כיוון העלילה שהתרכז במונגולים וסינים (2 תרבויות שלא ממש מדברות לקהל הרחב) ואם זה בגלל והתנהגות לא מובנת של הדמות הראשית מרקו פולו (למה הוא נשאר נאמן למונגולים ולא חוזר הביתה). כמו כן חוסר התקדמות עלילתית של מרבית הדמויות שנראה כאילו עמדו במקום במהלך רוב העונה.

טריילר עונה 2 של מרקו פולו מבית נטפליקס

מרקו פולו
גם בעונתה השנייה (לפחות מפרק הבכורה) מרקו פולו לא מצליחה לסחוף אחריה את הצופה. הסדרה משקיע המון באווירה, תלבושות,כוריאוגרפית קרבות ונופים אך כושלת כל פעם מחדש בלייצר סיפור מסגרת שירתק את הצופה. אחרי הכול ראינו את העונה הראשונה לפני כשנה וחצי וכיום עם חזרתה של הסדרה אנחנו מתקשים להיזכר היכן נעצרנו. הסדרה לא ממש עוזרת לנו להיכנס לעניינים ומבין כל הסצנות השונות של הפרק הראשון אנו נאלצים להשקיע המון מאמצים על מנת להיזכר ברוב דמויות המשנה, היכן השארנו אותן בסוף העונה הראשונה ולהבין לאן הן ממשיכות העונה. להגיד שהצלחנו להיכנס בחזרה לעניינים אנחנו נשקר. יכול להיות שבגלל שלא היינו יותר מידי מושקעים בסדרה עוד בעונתה הראשונה, אולי זה הדיכאון אחרי סיומה של העונה השישית של משחקי הכס שהשאירה וואקום גדול מידי עבור סדרה כלשהי למלא בתקופה זו (במיוחד תקופת קיץ שמאופיינת במחסור עצום של סדרות איכות).

לאורך הצפייה בפרק הראשון עלו בפנינו הרהורים למה אנחנו צופים בסדרה הזאות בכלל. אנחנו לא מושקעים בה יותר מידי ומתקשים להיזכר במה בכלל מדובר. ברגע האחרון שהחלטנו שאנחנו כנראה לא נמשיך לצפות בפרקים הבאים הופיע לפתע לוטוס (מישל יו) והצליחה להצית את הדמיון ולגרום לנו (באופן רגעי לפחות) להמשיך עם הסדרה (כל זה כנראה ישתנה בהמשך).
אם גם אתם צפיתם בפרק הבכורה של העונה השנייה של מרקו פולו שתפו איתנו מה חשבתם על הפרק בתגובות. בנתים בואו ננסה לצפות בעוד כמה פרקים על מנת לחזור לענינים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א