המסור 8 / המסור מורשת בדרך לקולנוע


המסור 8 של ליונסגייט נכנס לשלבי הפקה

אי שם ב 2004 ליונסגייט שיחררה את סרט האימה הקטן, הסרט הזה היה המסור. ההצלחה המטאורית של אותו סרט אימה קטן תפס את ליינסגייט בהפתעה גמורה. כאשר מתקציב של קצת מעל למיליון דולרים הסרט הצליח לגרוף סכום עתק (יחסית להשקעה) של 100 מיליון דולרים.כאשר על הדרך בזכות אותו הסרט עשינו היכרות עם הבמאי המצוין ג'יימס וואן.

ההצלחה הפנומנאלית של המסור הביאה אינספור סרטי המשך וייצרה סביב המותג באזז עצום מחובבי ז'אנר האימה. ככל שיצאו סרטים נוספים בסדרת המסור האיכות דעכה אך אותם סרטים עדיין הצליחו באופן יחסי בקופות. הסרט האחרון בסדרה (השביעי במספר) יצא ב 2010 "המסור הפרק האחרון" הוא עשה קופה נחמדה אבל הביקורות ותגובות הצופים קרעו אותו לגזרים. מה שבסופו של דבר סיים את ריצת הסדרה של המותג.
במהלך השנים צצו המון שמועות על סרט שמיני שניסה להתרומם מעל הקרקע אבל אלה היו שמועות שנפסלו על המקום ע"י ליונסגייט. השנה ליונסגייט שכרה את שרותיהם של ג'וש סטולברג ופיט גולדפינגר (פיראנה 3D) כדי שיכתבו תסריט לסרט מספר 8 בסדרת סרטי המסור שיקרא המסור מורשת (Saw Legacy ) וזה עוד בלי שהזכרנו שהצוות מהסרט המקורי ג'יימס וואן ולי וואנל אמורים לחזור לסרט החדש בתפקיד המפיקים בפועל.

היום אנחנו מגלים פרטים חדשים על הסרט החדש בדמות תאריכי תחילת צילומים בזכות הרישומים של ההפקה באתר תעשיית הקולנוע של וונקובר IATSE873. הרישומים מציינים שהצילומים למסור מורשת אמורים להתחיל 12 לספטמבר ולהסתיים ב 21 לאוקטובר.

קצת יותר מחודש לתחילת ההפקה על הסרט זה לא הרבה זמן בכלל אבל זו תופעה דיי אופיינית לסרטי אינדי עם תקציב מצומצם. הבעיה המרכזית של ההפקה נכון לעכשיו היא העובדה שאין במאי לסרט. כך שליונסגייט יצטרכו לתת פוש משמעותי כדי למצוא מישהו שיהיה פנוי ואחד שיצליח להחזיר את סדרת סרטי המסור לגדולה.

אם מסתכלים על שבעת הסרטים הקודמים קשה לקשר את הסרט השמיני והחדש לסדרה של העשור הקודם. איך המסור מורשת יצליח להמשיך את קו העלילה של הסדרה כולה? אחרי הכול לא נראה שמישהו באמת תכנן להמשיך את הסדרה מעבר לסרט השביעי ובגלל זה השם "המסור - הפרק האחרון". ג'ון ג'יגסו קרמר הנבל המקורי מת בסרט ה - 3 וצץ מידי פעם בסרטים הבאים בתור פלאשבק. מי שהמשיך את עבודת הקודש היה הבלש הפסיכופט מארק הופמן (קוסטס מנדילור) שמידי פעם התעלה בעינוי הקורבנות שלו על פני ג'יגסו המקורי. לקראת סוף הסרט האחרון בסדרה ראינו את הופמן גוסס בדומה למה שחווינו עם לורנס גורדון בסרט המקורי. אותו גורדון חזר לסדרה ואם הוא חזר אז כנראה שאפשר לעשות משהו דומה עם דמותו של קוסטס מנדילור. גם אם יוצרי הסרט לא יבחרו להחיות את מארק הופמן תמיד אפשר להמציא דמות פסיכוטית חדשה שתאמץ את האידיאולוגיה של ג'יגסו ותפרוס בפנינו סיפור מסגרת חדש שיתנתק מכל מה שראינו בסרטים הקודמים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א