מה אנחנו נקבל ב 24: Legacy ?


נראה שבשנים האחרונות לרוב רשתות המיינסטרים הטלוויזיוניות בארה"ב אין יותר מידי כוח להשקיע בתכנים מקוריים. מה שקורה במציאות הוא מיחזור של סרטים / סדרות מצליחים / מצליחות שמחודשים בטלוויזיה בתור סדרות חדשות, לרוב אלה הן סדרות כושלות כמו דוח מיוחד ושעת שיא למרות שיש גם הצלחות כמו 12 קופים שפגעה בול. בסתיו הקרוב נקבל עוד הרבה מיחזורים כאלה עליהם נדבר בפוסט נפרד, כאן רצינו להתמקד בסדרת 24: Legacy שהיא סוג של ספינוף אבל בתכלס היא סוג של ריבוט או במילים אחרות היא גוויה טלוויזיונית שהחזירו לחיים בפעם השנייה.

24 המקורית בכיכובו של קיפר סאת'רלנד רצה במהלך 2001-2010 ברשת פוקס. לרוב בהצלחה מרובה אבל בגלל עייפות החומר ורצונו של סאת'רלנד לנסות משהו שונה הסדרה הסתיימה ב 2010. ב 2014 קיפר סאת'רלנד חזר לתחייה המחודשת של הסדרה 24: לחיות עוד יום אחד (24 : Live Another Day) שהגיע במתכונת מצומצמת של 12 פרקים (במקום ה 24 פרקים להם התרגלנו בעונות הקודמות). תחילה נראה שמטרת הסדרה היתה להשתמש בסאת'רלנד על מנת להכשיר את הדמויות החדשות אותן ראינו בלחיות עוד יום אחד על מנת שבהמשך הדרך הן ימשיכו לסדרת ספינוף או המשך של 24 המקורית בלי ג'ק באואר. האמת שהם בנו היטב את קייט מורגן אותה גילמה איבון סטראחובסקי לקראת המשך הדרך אבל משום מה פוקס סירבו להשתמש בגרסה הנשית של ג'ק באואר בהמשך.

פוקס עם עוד אחת מההברקות שלהם החליטו לזרוק לפח את כל מה שנעשה ב 24 לחיות עוד יום אחד וללכת לכיוון שונה לחלוטין ב 24 : Legacy. בסדרה החדשה הם החליטו למחוק הכול לחלוטין, ללהק שחקנים חדשים שיגלמו דמויות חדשות. אז אם לא היה לנו את 24 לחיות עוד יום אחד היינו מקבלים את זה אבל זה לא המקרה, מה הייתה המטרה מאחורי החזרתה של 24 ב 2014? אפשר היה להתחיל כבר אז עם 24 : Legacy. בכל מקרה לא ננסה לפענח את דרך החשיבה של ראשי פוקס (זה כל כך רנדומאלי ולא צפוי שעדיף כבר לחסוך באנרגיה ועצבים).

Trailer - 24: LEGACY

24 חוזרת, הפעם בלי קיפר סאת'רלנד ובמתכונת שונה
הסדרה החדשה תתמקד בגיבור מלחמה שחוזר הביתה אחרי תקופה ארוכה ונאלץ לרדוף אחר טרוריסטים כדי למנוע מתקפת טרור בארה"ב. כמו בסדרה המקורית גם כאן רוב האירועים קורים בזמן אמת והצופה יחווה את החוויה כמו שגיבורי הסדרה יציגו אותה על המסך, הכל בזמן אמת (או לפחות הרוב בגלל שיש רק 12 פרקים לעונה החדשה).
לאחרונה בדדליין שאלו את קיפר סאת'רלנד אם הוא הולך לחזור במתכונת כלשהי להופעה ב 24 : Legacy תשובתו הנחרצת הייתה :
"אין לי שום תוכניות למהלך זה"
אפשר להבין את תשובתו של סאת'רלנד, לשחקן יש סדרה חדשה שתגיע לרשת ABC הסתיו - Designated Survivor ונראה שלא ממש יהיה לא זמן להופיע ב 24 החדשה. סאת'רלנד אולי לא יגלם את ג'ק באואר בעונה הקרובה של 24 : Legacy אבל הוא עדיין יהיה אחד המפיקים בפועל של הסדרה והוא עדיין יהיה בעניינים, מה שיאפשר לו לחזור לתפקיד אורח בעונות הבאות של הסדרה (בתנאי שהסדרה תצליח ותחודש לעונות נוספות)

יש לנו הרגשה ש 24 : Legacy הולכת להיות פלופ של פוקס העונה וזה לא בגלל כל מה שפירטנו עד עכשיו. מהטריילר נראה שקורי הוקינס השחקן שיגלם את הדמות הראשית חסר כל קריזמה מה שיקשה עליו רבות למשוך סדרה בסדר גודל של 24 על הכתפיים. העובדה שנראה את מירנדה אוטו וג'ימי סמיתס בעונה הראשונה לא תשפיע על הרבה. ממה שרואים בטריילר הוקינס נראה מקובע ואף קפוא לחלוטין. הוא לא סאת'רלנד ולא סטראחובסקי כשלכל אחד מהם יש את האמינות של דמויות שיכולות לשלוט על המצב. בטריילר הוקינס נראה נגרר ולא מחובר. בסדרה כמו 24 בניגוד לסדרות אחרות הגיבור חייב להיות האלמט הדומיננטי ביותר בסדרה, כאן זה ממש לא המקרה. אנחנו מקווים שאנחנו טועים ו - 24 : Legacy תצליח לחדש משהו בנוף הטלוויזיוני אבל לצערנו הסדרה כמו שהיא נראית מהטריילר לא מבטיחה רבות.

מה אתם חושבים, האם 24 : Legacy תהפוך להצלחה או שתמשיך את מסורת של הריבוטים האחרונים ותדשדש כמו הרוב ? 

העונה הראשונה של 24 : Legacy תגיע לרשת פוקס ב 5 לפברואר 2017

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א