שליטי היקום מתבייטים על שחקן לתפקיד הי-מן


אם מסתכלים על כל מה שקורה בהוליווד בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מטרנד הרימייקיים הכוללים החזרה לחיים של פרויקטים מהעבר. הטרנד הזה נוגע לרוב תחומי הבידור, החל מסרטים מצליחים, משחקי מחשב מוצלחים וכמובן סרטים מצוירים שהשאירו חותם משמעותי על הדור שצפה בהם.
he-man masters of the universe art
הימן משליטי היקום
Credit - Theis Møller Jakobsen
סרט המצוייר של שליטי היקום זכה בשנות ה 80 להצלחה פנומנאלית עד כדי כך שגם סדרת ספינוף מצוירת בדמות שי-רה הגיע למסך הקטן ובהמשך גם סרט קולנוע בכיכובו של דולף לונדגרן וקורטני קוקס עשה את דרכו לקולנוע. 30 שנה אחרי סוני רוצים לחזור ולהחיות את המותג שמעלה אבק מאז שנות ה 80 העליזות. בשביל להביא את שליטי היקום לקולנוע ולנסות ולשכפל את ההצלחה הקופתית של הרובוטריקים MCG  נבחר לביים את הסרט המתקמבק (המלאכיות של צ'ארלי, שליחות קטלנית התעוררות). 

במהלך ראיון אותו MCG נתן ל IGN הוא התייחס לתהליך ההתקדמות לקראת הסרט הקרב ופירט על אפשרויות הליהוקים של שחקנים לקראת הסרט, ביניהם קלן לוץ מסרטי דמדומים לתפקיד הנסיך אדם, האיש שבהמשך הופך להי-מן:
"אנחנו עדיין לא ליהקנו לתפקיד, אבל אני אוהב קלן. ברור, אנחנו צריכים שחקן מוכשר, אבל אנחנו גם צריכים מבנה פיזי מסוים. הוא יילקח בחשבון. לא התחלנו את תהליך הליהוק עדיין. קלן בחור טוב, והיה לנו מפגש נהדר, והוא נלהב לקראת התפקיד, הוא מתלהב מדמותו של אדם. הוא באמת יודע הרבה על זה. הוקסמתי מהמיקוד והעוצמה שלו. אנחנו ניקח אותו בחשבון. אנחנו פשוט לא שם עדיין. אנחנו חייבים להרים את הסרט הזה על הרגליים, ואז נצטרך להתחיל ללהק"
skeleton from masters of the universe movie
סקלטון - שליטי היקום
Credit - Neil Billings
המותג נוצר ע"י Mattel על מנת ליצור סדרת צעצועים שהייתה אמורה ליצור כמה סוגים שונים של דמויות תחת כותר אחד. במהרה מותג שליטי היקום התרחב מעבר לדמות חיקוי של קונאן הברברי ביקום הפנטזיה הפנימי שלו וזלג לתחומים אחרים בהצגת דמויות של דינוזאורים, חייזרים, רובוטים ואפילו חלליות. אם מסתכלים על העבר ולז'אנרים דומים לשליטי היקום ישנם הצלחות וישנם נפילות אבל MCG נראה בטוח שהוא יצליח להרים את המותג ולגרום לו להיות הדבר החם הבא.
"אני חושב שאנחנו רוצים לכבד את בסיס המעריצים, בראש ובראשונה. אנחנו גם צריכים להיות מודעים הצלחה המדהימה של מה קווין פייגי עושה עם מארוול. שזה גם אמין, רגשי ומביא סיפור המסע של הגיבור. זהו השינוי של הי-מן,. אנחנו נפעיל את כל הצילינדרים בעניין זה. אנחנו לא הולכים להפסיק עד שנעשה את זה נכון. תשמע, אני אוהב את זה סרט עם פרנק [לנגלה] ודולף [לונדגרן]. אני צופה בו, וזה תענוג עצום בשבילי לראות את זה. אני גדלתי על הצעצועים, ואני מבקר ב  Mattel כל הזמן. אנחנו פשוט ממש מפוקסים בלעשות את זה כמו שצריך. אני רוצה שזה יהיה בידור המכבד את בסיס המעריצים, שיהיה יותר רגשי ממה שאתה יכול לדמיין, טרי ומקורי. כולנו מודעים מה קורה עם משחקי הכס. זה מדהים. אנחנו מודעים מה קורה שומרי הגלקסיה. ג'יימס גאן עושה עבודה נהדרת. אנחנו הולכים לנסות לתת קונטרה לזה ולקחת את המותג גבוה. איך זה נשמע לך?"

הפתיח של הסדרה המצויירת הי-מן ושליטי היקום

הי-מן ושליטי היקום
MCG הוא לא אחד הבמאים המבריקים שיש בהוליווד ואם נסתכל על מה שהוא עשה עד היום אפשר לראות שסרטים אלה לא השאירו חותם משמעותי בתעשייה. מה שאי אפשר לקחת ל MCG זה הויזואליות הבהירה שניתן לראות ברוב סרטיו. ואם משלבים את האלמנט הזה עם שליטי היקום זה יכול להראות דיי נחמד. כמו כן כשקוראים את התשובות שלו בראיון אי אפשר להתעלם מהתלהבותו של הבמאי לקראת הפרויקט וזה עוד פלוס שחייבים לתת לו, נראה שהוא ממש מושקע בתוך הפרויקט שמאוד קרוב לליבו, והוא יעשה הכול על מנת להפוך אותו להצלחה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א