לוק אוונס מדבר על דרקולה ההתחלה ויקום המפלצות של יוניברסל


דרקולה ההתחלה בכיכובו של לוק אוונס משנת 2014 היה הניסיון של אולפני יוניברסל לשכפל את ההצלחה של ה MCU רק עם מפלצות. באותו הזמן זה לא נראה כך אבל זאת הייתה הכוונה של אולפני יוניברסל (אחרי הכול הם צילמו סצנות נוספות רק בשביל זה בהמשך). דרקולה ההתחלה הציג בפנינו סיפור מקור מעניין של הנסיך ולאד.

טריילר דרקולה ההתחלה 2014

דרקולה ההתחלה
התכנון המקורי של יוניברסל לבסס יקום מפלצות שיתבסס על דרקולה ההתחלה של לוק אוונס. הריבוט לסרטי מומיה שצריך לצאת בשנה הבאה בכיכובו של טום קרוז. האיש הבלתי נראה בכיכובו של ג'וני דפ וסרט פרנקנשטיין בכיכובו של חאבייר בארדן. כמו שאתם רואים יש כאן סוללת כוכבים רצינית וזה מה שהיה ללוק אוונס להגיד בראיון שהוא נתן ל LRM כחלק מקידום מכירות לסרטו האחרון The Girl on a Train – 
"היו שיחות. הם (יוניברסל) חושבים על התמונה הגדולה וזה מרגש. יש דיבורים על זה. אני פשוט לא יודע איך כל זה יתבטא. אני חושב שזה יקרה ואני חושב שהם פשוט מנסים להבין איך המפלצות האלה יפגשו בסופו של דבר באותו יקום. אם מארוול יכולים להפגיש את קפטן אמריקה בסצנה עם Iron Man ו Thor. אני חושב שיוניברסל בהחלט יכולים למקם את איש הזאב, האיש הבלתי נראה, המומיה ודרקולה באותו סרט גם כן"
אוונס מכיר בפוטנציאל העצום שיש בידי יוניברסל, אם מתבססים על היקום של מארוול אבל בואו נודה שלשחזר את ההצלחה של מארוול עם המפלצות של יוניברסל יהיה הרבה יותר קשה. אם נסתכל על דרקולה ההתחלה, הסרט שאמור להיות הספתח של היקום כולו. אי אפשר לקרוא לו הצלחה מסחררת, המבקרים לרוב לא אהבו אותו ובזמן שהוא הצליח לכסות את 70 מיליון הדולר שהושקעו בו ולהחזיר מעל 200 מיליון ביוניברסל לא ממש התלהבו מהמספרים. דרקולה ההתחלה יותר קרוב לאיש הפלדה מאשר לאיירון מן (ואני אישית מאוד אהבתי גם את איש הפלדה  וגם את הדרקולה של אוונס). הסיום של דרקולה רמז על סרט המשך אותו גם אוונס עצמו רוצה להוציא לפועל אבל העובדה שיוניברסל לא נתנו אור ירוק למהלך שנתיים אחרי עם יקום שלם אותו הם רוצים להפיק אומר הרבה. נראה שהם לא מאמינים שאוונס יכול למשוך יותר מ 200 מיליון וזה לא מספיק ליוניברסל. אם נסתכל קדימה ונתמקד בסרטים הבאים, נראה שאוונס הוא הכוכב הפחות מוכר מהרביעייה שאמורה להוביל את יקום המפלצות של יוניברסל קדימה. מצד שני לא נראה שטום קרוז וג'וני דפ הם חברה שיודעים לחלוק את הבמה עם כוכבים אחרים.

כל המהלכים של יוניברסל מרמזים על התרחקות מדרקולה ההתחלה מ 2014, סרט ההמשך לא נראה באופק. בסה"כ נראה שיוניברסל בונים מאוד חזק על הריבוט של המומיה בכיכובו של טום קרוז כמו גם על הסרטים הבאים שיגיעו בהמשך עם כמה שחקנים משמעותיים שמקושרים ליקום המפלצות של יוניברסל כמו אנג'לינה ג'ולי ודויין "רוק" ג'ונסון שמצורפים לרשימה של קרוז, דפ ובארדן. אותה רשימה שאוונס לא ממש מוצא בה את מקומו, למרות הופעה דיי טובה בדרקולה ההתחלה.

יישומו של יקום המפלצות של יוניברסל היא לא משימה קלה. האמת שזו נראית כמו משימה בלתי אפשרית. למארוול ודי סי היה חומר מקור עצום עליו הן התבססו. ליוניברסל אין את הפריווילגיה הזאות והם צריכים לחשוב ארוכות איך הם מחברים את כל סרטי המפלצות ביניהם כאשר אין ביניהם שום קשר. נראה שיוניברסל עדיין לא סגורים על מה הם רוצים לעשות עם המפלצות שלהם ולפסול את דרקולה של אוונס בשלב זה יהיה חבל. עם הזמן (לפחות אחרי שמומיה יצא לאקרנים) נוכל לקבל תמונה ברורה יותר למה שמצפה לנו מיקום המפלצות של יוניברסל כי נכון להיום נראה שגם יוניברסל לא ממש יודעים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א