מרגו רובי הופכת להיות שחקנית הבית באולפני האחים וורנר


מרגו רובי הופכת להיות חלק משמעותי באולפני האחים וורנר

אם נתמקד לרגע במרגו רובי אז הקריירה של השחקנית הצעירה הזאות התרוממה תוך מספר שנים לגבהים בלתי רגילים . כיום רובי היא אחת משחקניות הגדולות של הוליווד. ההופעה שלה ביחידת המתאבדים השנה רק הוכיחה את מה שציינו. בעקבות ההצלחה המסחררת בקופות של יחידת המתאבדים ורובי בפרט, בוורנר החליטו שהם לא מוותרים על הרובי שלהם ומחתימים אותה על חוזה ארוך טווח.

כבר לפני שנה רובי והאחים וורנר הגיעו להסכמות בנוגע לחוזה המשופר שהשחקנית הייתה אמורה לקבל אבל הקטילה חסרת הפשרות שהסרטים של וורנר חטפו השנה (באטמן נגד סופרמן) מצד המבקרים הכניסו את המערכת לסחרור. האחים וורנר לקחו צעד אחורה על מנת לעשות חישוב מסלול מחדש. בראיונות שרובי נתנה באותה תקופה היא לא אישרה סרט סולו של הארלי קווין למרות שזה היה בתכנון אבל בגלל שבאותה תקופה בוורנר היו בפאניקה והקפיאו את הכול הבא ליד כולל סרט סולו של הארלי קווין כמו גם החוזה של רובי היא לא יכלה לפרט יותר מזה.
השבוע כשהתבשרנו שיחידת המתאבדים עברה את קפטן אמריקה מבחינת ההכנסות, בוורנר התעשתו על עצמם והציעו לרובי את החוזה המיוחל. אנחנו כבר יודעים שבוורנר מתכננים סרט סולו של הארלי קווין בו רובי תככב אבל חוץ מזה אין שום דבר קונקרטי לגבי דמותה של הארלי קווין לקראת הבאות. אולי חוץ מהשמועות האלה עליהן פירטנו לפני מספר שבועות

בהוליווד רפורטר מדווחים שהמשא ומתן לגבי ההחתמה של רובי לא התמקד בעתידה של הארלי קווין והופעותיה בסרטים הבאים של ה DCEU אלה פרויקטים נוספים שרובי התעקשה עליהם. על פי החוזה החדש רובי תשתתף ותפיק מספר סרטים עבור וורנר בשנים הקרובות. אחד מהתנאים של רובי לחתימה היה הופעה והפקת סרט Queen of the Air. עם סרטים נוספים בהם השחקנית תשתתף ותפיק עבור וורנר מהלך זה יהפוך אותה לחלק בלתי נפרד מהאולפנים ושחקנית הבית של וורנר בשנים הקרובות.

זה אולי לא התפרסם אבל מהחתימה של רובי על החוזה ניתן להסיק שאנחנו נראה הרבה את הארלי קווין ביקום הסינמטי של די סי DCEU. לרובי כנראה תהיה שליטה הרבה יותר גדולה על הדמות והיא תוכל לנתב אותה לכיוונים שהיא תרצה. המהלך הטבעי עבור הארלי הוא שיתוף פעולה עם הג'וקר בהמשך הדרך אבל בגלל שג'ארד לטו לא ממש מרוצה ממה שקרה עם יחידת המתאבדים. לטו נמצא באוויר ולא ממש ידוע מה יקרה עם הג'וקר בהמשך הדרך ב DCEU. אני אולי אהיה במיעוט אבל הג'וקר של לטו ממש לא עשה עלי רושם ולא משנה מה יקרה בהמשך הדרך עם לטו והאחים וורנר, יהיה נחמד לראות את הארלי קווין של רובי מתקדמת למקומות חדשים כדמות סולו ולא הסייד קיק של הג'וקר הממש לא מרשים של לטו.

תאריכי הקרנה של סרטי האחים וורנר מהיקום של DCEU

יחידת המתאבדים - מוקרן כיום בקולנוע
וונדר וומן יגיע ב 2 ליוני 2017
ליגת הצדק יגיע ב 17 לנובמבר 2017
אקוומן יוקרן החל מ 27 ליולי 2018
סרט די סי לא ידוע 5 לאוקטובר 2018
שאזאם יגיע ב 5 לאפריל 2019
ליגת הצדק 2 תגיע ב 14 ליוני 2019
סרט די סי לא ידוע 1 לנובמבר 2019
סייבורג מגיע ב 3 לאפריל 2020
חייל הפקחים הירוקים יגיעו ב 24 ליולי 2020
הפלאש ללא תאריך רשמי 
באטמן ללא תאריך רשמי
איש הפלדה 2 ללא תאריך רשמי
ליגת הצדק האפל ללא תאריך רשמי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א