האם נראה את ראיון עם ערפד עושה את דרכו לטלוויזיה ?



האם לסטאט בדרך למסך הקטן ?

הקוראים האדוקים של האתר יודעים שאחד מהז'אנרים האהובים עלינו הוא ז'אנר האימה שכולל בתוכו את הערפדים. בשנים האחרונות נחשפנו לכמה סרטים מעניינים שניסו להכניס אותנו לעולם האפל של הערפדים. אם זה סרטי בלייד בסוף שנות ה 90 ותחילת שנות האלפיים או סרטי מלחמת האופל ואי אפשר להתעלם מסדרת הסרטים השנויה במחלוקת של דמדומים. לפני כל אלה הסרט שבאמת פרץ את הסכר היה ללא ספק ראיון עם ערפד (Interview with the Vampire ).

ראיון עם ערפד הזכור לרובנו לטובה היה נקודת הפריצה המשמעותית ביותר של בראד פיט שגילם את הערפד לואי הנלחם עם יצרו לכל אורך כל הסרט. בנוסף לפיט נחשפנו לדמותו המרתקת של לסטאט (טום קרוז) הערפד שנתן ללואי את מתנת חיי הנצח וניסה לשמש כאב הרוחני של לואי לכל אורך הסרט ללא הצלחה מרובה. בשנת 2002 יצא סרט (כביכול) המשך לסרט המקורי Queen of the Damned. את לסטאט גילם סטיוארט טאונסנד כאשר הפוקס זז מדמותם של לואי ולסטאט לכיוונה של המלכה אקאשה (אליה) והסרט כצפוי היה כישלון חרוץ מכל בחינה.

ב 2014 יוניברס רכשו את זכויות המותג והכריזו בזמנו על תוכניות ליצור סרט אתחול לראיון עם ערפד. מאז עברו כשנתיים ולא נראה שמשהו זז לכיוון יצירת הסרט. הסרט בכיכובם של בראד פיט וטום קרוז ואליה משנת 1994 ו - 2002 מבוססים על סדרת הספרים Vampire Chronicles של אן רייס (11 ספרים כאשר הספר ה - 12 אמור לצאת לחנויות בדצמבר 2016). ולקראת השקתו של הספר ה - 12 בסדרה רייס החליטה לפרסם בעמוד הפייסבוק שלה שהיא הצליחה לרכוש בחזרה את הזכויות של היקום אותו היא יצרה והיא מתכננת להביא את Vampire Chronicles למסך הקטן.
The theatrical rights to the Vampire Chronicles are once again in my hands, free and clear! I could not be more excited...
Posted by Anne Rice on Saturday, November 26, 2016

רייס מציינת שסדרת Vampire Chronicles תתרכז בדמותו של לסטאט ותגולל את סיפורו של הערפד הוותיק כמו שהיא עשתה בספרה השני בסדרה - The Vampire Lestat. רייס ציינה שהיא עומדת לכתוב את התסריט לפיילוט כאשר היא תיעזר בבנה שדרך אגב גם הוא סופר ידוע. אם הצמד יצליח ליצור פיילוט משכנע הם יעברו לשלב פגישות עם מפיקים על מנת להרים את הסדרה לאוויר כמה שיותר מהר כאשר שניהם אמורים לשמש כמפיקים בפועל של הסדרה.

אם מסתכלים על חומר המקור שמכיל 12 ספרים נראה שהפלטפורמה הטלוויזיונית היא המקום הטוב ביותר עבור רייס וקוראי הסדרה על מנת לספר את הסיפור המורחב. אחרי הכול סרט קולנוע מוגבל ל 90-120 דקות בסה"כ, בזמן שבטלוויזיה ישנו מרווח תמרון הרבה יותר מורחב עם הרבה יותר זמן אוויר שיכול לתת לרייס אפשרות לספר את הסיפור בדיוק כמו שהיא רוצה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א