טריילר ראשון לסדרת חטופה של NBC


תתחילו להתרגל רולו הוא בריאן מילס


סדרת סרטי חטופה ( Taken ) של ליאם ניסן הייתה אחת מסדרות סרטי האקשן המבדרות ביותר שקיבלנו על המסך הגדול. לכן אם חושבים על זה קצת לעומק, הצעד ההגיוני ביותר של בעלי זכויות המותג למקסם את הרווחים על הפרנצ'ייז. במקרה זה בדמות סדרת טלוויזיה בעלת אותו הכותר.

קלייב סטנדן (רולו מהויקינגים) הוא האיש שנכנס לנעליו של בריאן מילס על מנת להכניס את כל פושעי העולם למתח. אז נכון שסטנדן בלי השיער הארוך נראה כמו דג מחוץ למים. אבל מי שעקב (וממשיך לעקוב) אחרי סטנדן בויקינגים יכול להיות דיי רגוע, השחקן יהיה הבריאן מילס האולטימטיבי, לפחות על המסך הקטן.

מהטריילר ששוחרר זה אתה, הסדרה נראית הרבה פחות גרנדיוזית מאשר הסרטים של ליאם ניסן (וזה דיי מובן). עם איזון נכון היא יכולה לספר את סיפורו של מילס ובאותו הזמן לתת לצופה את סצנות האקשן המתבקשות. הסדרה תעקוב אחרי הגרסה הצעירה יותר של בריאן מילס (לפני שהתחתן) ותפרט איך ולמה בריאן הפך לאחד מהאנשים המסוכנים ביותר בעולם. החל מהעבדה שהוא ספג בתחילת הסדרה ובהמשך לקרב העיקש של גיבורינו בקרטל הסמים שניצב מולו. רק אחרי שידור הטריילר נדע באמת להעריך לאן הרוח נושבת עם הגרסה הנוכחית של סדרת חטופה. אחרי שנים בתפקיד משני בויקינגים וכמה סרטים שוליים נראה שסטנדן ייקח את ההזדמנות של חטופה בשתי הידיים על מנת באמת לפרוץ קדימה עם הובלת סדרה בעצמו ולנסות להפוך את חטופה לסדרה שתמשוך כמה עונות טובות ברשת NBC.
טריילר - https://www.youtube.com/watch?v=tAkKIO2Xpi0

חטופה מגיע לרשת NBC ב 27 לפברואר 2017 עם הפיילוט של הסדרה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א