רשימת 10 סדרות חדשות המתחילות בעונת חורף 2017


סדרות חדשות שעושות את דרכן לכיווננו בחורף 2017

אחרי היובש העונתי הרגיל של תקופת החגים והמעבר בין סוף השנה לתחילת השנה החדשה בטלוויזיה האמריקאית, מגיע עונת החורף עם כל סדרות הסתיו שחוזרות להמשיך את עונותיהן הרגילות. לא התאספנו כאן בשביל הסדרות המומלצות הרגילות שחוזרות אלינו אלה הגענו על מנת לעשות היכרות עם כל הסדרות החדשות שיעשו את הספתח שלהן החורף הזה בטלוויזיה האמריקאית. קבלו אותן, אלה הן הסדרות החדשות והמבטיחות ביותר של חורף 2017.

הרשימה השחורה: גאולה - The Blacklist: Redemption

הרשימה השחורה עד כה הצליחה לייצר סטטוס קוו של סדרה מצליחה, למרות שהעונה הנוכחית (הרביעית במספר) לא ממש מצליחה להתרומם. יוצרי הסדרה ורשת NBC החליטו למנף את הצלחתה היחסית של הסדרה עם סדרת בת בדמות - The Blacklist – Redemption (או בשפתנו הרשימה השחורה - גאולה). בסדרת הבת אנחנו נראה את טום קין (ראין אגולד) וסוזן הארגרייב (פמקה ג'נסן) שיובילו את הסדרה החדשה שתתבסס על היסודות של הרשימה השחורה. בגדול רק בשביל פמקה ג'נסן שווה לבדוק אם הסדרה החדשה תצליח לשחזר את הצלחתה של סדרת האם (לפחות בעונותיה הראשונות).
הרשימה השחורה – גאולה תגיע לרשת NBC ב 23 לפברואר

הרשימה השחורה: גאולה

הרשימה השחורה: גאולה

עיר הברקת - Emerald City

עיר הברקת בתרגום חופשי יגולל את הסיפור המפורסם של הקוסם מארץ עוץ, הגרסה למבוגרים. גיבורת הסדרה מוצאת את עצמה בארץ הפלא אחרי טורנדו קטלני שסוחף אותה אל הלא נודע. ההפקה מאוד מרשימה כמו כן ישנו צוות בכיר של שחקני טלוויזיה שמופיעים כאן במגוון תפקידי משנה (וינסנט דונפוריו וג'ואלי ריצ'רדסון). עיר הברקת היא כנראה הסדרה המסקרנת ביותר שיש לנו כאן ברשימה הנוכחית, וממש לא כדאי לפספס אותה.
עיר הברקת מגיעה ב 6 לינוארלרשת NBC

עיר הברקת

עיר הברקת

חטופה - Taken

מיחזור נוסף של סדרת סרטי קולנוע מוצלחת במיוחד של ליאם ניסן. חטופה תגיע לטלוויזיה עם קלייב סטנדן מהויקינגים שמקבל את ההזדמנות להיכנס לנעליו של בריאן מילס בסדרה החדשה של NBC. הגרסה הטלוויזיונית של חטופה תעקוב אחרי הגרסה הצעירה של מילס, ותפרט מהי הסיבה שגרמה לו להפוך לסוכן הקטלני אותו ראינו בגרסה הקולנועית. הסדרה תבנה את דמותו ותעצב אותו לגרסה המבוגרת שראינו בסרטים. בואו נקווה שסיפור המסגרת אותו קלייב סטנדן יקבל יהיה סביר, רק כדי להפוך את הסדרה להצלחה.
חטופה מגיע לרשת NBC ב 27 לפברואר 2017

חטופה

חטופה

יום אימונים מסוכן - Training Day

נראה שבכל רשימת המלצות לסדרות טלוויזיה אנחנו נתקלים בסדרת מיחזור. הסדרה הנוכחית תנסה לשחזר את ההצלחה של אותו סרט קלאסי בכיכובם של איתן הוק ודנזל וושינגטון. קצת קשה להבין איך אפשר להפוך את אותו סרט פשע לסדרה של לפחות 10 פרקים? אנחנו נהנינו מאוד מאותו הסרט ונשמח לראות את סיפור השחיתויות של שוטרי לוס אנג'לס מגיעה למסך הקטן. במיוחד כשביל פקסטון מופיע כאן בתפקיד הראשי.
יום אימונים מסוכן תגיע לרשת CBS ב 2 לפברואר

Powerless

בשנים האחרונות אנחנו רואים השתלטות מוחלטת של גיבורי העל על הקולנוע והטלוויזיה. בסדרה הנוכחית רשת NBC לוקחת את היקום של די סי ותציג אותו דרך עיניהם של האנשים הרגילים של אותו היקום – חסרי הכוחות. נקודת מבט על העולם היא דרך עיניהם של עובדי חברת ביטוח המתמחה בתאונות הקשורות לגיבורי העל. הרעיון הוא בהחלט מרענן ולכל אורך הסדרה אנחנו נקבל כאן רמיזות לגיבוריה הגדולים ביותר של די סי.
פאוורלס מגיע ב 2 לפברואר לרשת NBC

Powerless

Powerless

SIX

וולטן גוגינס נכנס כאן לנעליו של לוחם היחידות המיוחדות של ארה"ב שמעבד את כיוונו בחיים ובסופו של דבר נופל בשבי. בזמן שכוחות אמריקאים מנסים לאתרו אנחנו לומדים כל פעם פרטים נוספים על עברו של הגיבור הראשי והסיבות שהביאו לנפילתו המטאורית. כל סדרה של וולטן גוגינס מחייבת צפייה בגלל שהוא כל כך טוב ואם מתחשבים בעובדה שזאת הסדרה המבוימת השנייה בלבד של ערוץ ההיסטוריה (אחרי הויקינגים) אז אין כאן יותר מידי על מה לחשוב בכלל.
סיקס מגיע לערוץ ההיסטוריה ב 18 לינואר

SIX

SIX

Taboo

סדרה בהפקתו של רידלי סקוט בערוץ BBC הבריטי עם טום הארדי שעושה את הספתח הטלוויזיוני שלו כאן. קשה מאוד להבין על מה בדיוק הסדרה מהטריילרים אבל עם כל כך הרבה אנשים חשובים מהתעשייה מעורבים כאן אז כנראה יש כאן משהו.
טאבו מגיע ב 10 לינואר ל BBC

Taboo

Taboo

לגיון - Legion

היקום של אקס מן סוף כל סוף מתרחב ומגיע לטלוויזיה. סדרת לגיון שמקושרת ישירות ליקום של סרטי אקס מן תגיע לרשת FX ותגולל את סיפורו של מוטנט עוצמתי שסובל מפיצול אישיות (וד"א הוא בנו של פרופסור אקסבייר). עדכננו בזמנו לגבי הסדרה וציינו שהיא לא תשמור את הקו של הסרטים או סדרות האנימציה לגלגוליהם אלה תתמקד באלמנטים דרמתיים ופסיכולוגיים ופחות בלייב אקשן כמו שהתרגלנו בזמנו מכל מה שקשור לאקס מן.
לגיון מגיע ב 8 לפברואר לרשת FX

לגיון

לגיון

Frontier 

ג'ייסון מומואה עושה כאן את הספתח המחודש שלו על המסך הקטן עם סדרת Frontier . מומואה טוב בכמה דברים ואחד מאותם איכויות זה להראות מאיים על המסך. זה עבד היטב עבורו בעונה הראשונה של משחקי הכס וזה עובד מצוין עבורו בטריילר הנוכחי של סדרתו החדשה. הסדרה מגוללת את סיפורו של פורע חוק שהרשויות מתעקשות על חיסולו.
Frontier מגיע לרשת נטפליקס ב 2 לינואר

Frontier

Frontier

24 Legacy

ספינוף של סדרת 24 ללא קיפר סאתרלנד ועם שחקן שנראה שכל הסיפור הזה יותר מידי גדול עליו (קורי הוקינס), 24 מורשת / שושלת (תלוי איך יתרגמו את הכותר) נראית לא כל כך טוב. הכנסנו את הסדרה הזאות לרשימה בגלל העבר המפואר שלה והעילוי הטלוויזיוני שהיא סיפקה בזמנה עם הקונספט שלה. כמו שזה נראה מהטריילר מירנדה אוטו היא זאת שתצטרך לנווט את הסדרה לחוף מבטחים. עם כל הכבוד לאוטו בתפקיד משנה והופעת האורח הקצרה של טוני אלמיידה (קארלוס ברנרד), המותג 24 תמיד סובב סביב הגיבור הראשי ותלוי בו יותר מהכול. עם הוקינס בתפקיד החיקוי של ג'ק באוור זה לא נראה טוב בכלל.
המורשת של 24 תגיע ב 5 לפברואר לרשת פוקס

24 Legacy

24 Legacy

בנוסף לסדרות החדשות אותן הצגנו מעלה, ישנן הרבה סדרות מצויינות שחוזרות מפגרת החגים וממשיכות את עונותיהן הסדירות:
מקגייבר – 6 לינואר
סוכני שילד - 10 לינואר
מושבה – 12 לינואר
גותהאם, לוציפר וטיימלס – 16 לינואר
סופרגירל – 23 לינואר
פלאש ואגדות המחר – 24 לינואר
הדרך והחץ – 25 לינואר
מפרשים שחורים – 29 לינואר
המאה והרקיע - 1 לפברואר
המתים המהלכים – 12 לפברואר

מקווים שנהניתם מרשימת סדרות החורף שמגיעות לכיווננו ב 2017. אם אהבתם את רשימת הסדרות, שתפו את הפוסט עם חברים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א