ג'יימס קמרון מחזיר את שליחות קטלנית מהקבר


ג'יימס קמרון וטים מילר מתכננים את שליחות קטלנית 6

צמד הסרטים הראשונים בסדרת סרטי שליחות קטלנית הם לא פחות מיצירות מופת. סרטים אותם ביים במאי אלמוני (ג'יימס קמרון) לאותה תקופה. קמרון זכה לביקורות חיוביות מכל הכיוונים ובו זמנית הצליח להפוך אותם להצלחה קופתית. אם נזיז שניה את קמרון הצידה, סדרת סרטי שליחות קטלנית תמיד תהיה מקושרת לאיש שהפך לכוכב על בזכותם – ארנולד שוורצנגר.

טריילר - שליחות קטלנית: יום הדין 1991



יום הדין
הסרט הראשון שיצא בשנת 1984 בעיני רבים נחשב לפורץ דרך, סרט שלא נראה כמותו בקולנוע. ב 1991 יצא סרט ההמשך שליחות קטלנית: יום הדין ( Terminator 2: Judgment Day ), סרט שהצליח להתעלות על הסרט הראשון. ובעיני רבים נחשב לסרט הפעולה הטוב ביותר בכל הזמנים.  
כל מה שהגיע בהמשך נראה פחות טוב עבור המותג של שליחות קטלנית. ג'יימס קמרון לא היה שותף בשלושת הפרויקטים שנוצרו בשנים האחרונות החל משליחות קטלנית: עליית המכונות ( Terminator 3: Rise of the Machines ) מ 2003 שלא הצליח לשחזר את הצלחת הסרטים הקודמים. הסרט משנת 2009 שליחות קטלנית: התעוררות ( Terminator Salvation ) עם כריסטיאן בייל, שהיה סוג של אתחול לסדרה כולה תוך התמקדות באירועים שהביאו לשליחת המחסלים על העבר. קיבל תגובות מעורבות ולא זכה לקונצנזוס לו זכו צמד הסרטים הראשונים. הסרט האחרון אותו ראינו על מסכי הקולנוע שליחות קטלנית: בראשית 2015 ( Terminator Genisys ), היה כישלון בארה"ב. הצליחו לשכנע את ארנולד לחזור לסיבוב נוסף אך שוב הסרט נכשל במבחן התוצאה. מה שהביא להקפאתם של כל סרטי ההמשך שהיו מתוכננים אחרי בראשית.

אם מתבוננים מהצד לא קשה לראות שסרטי שליחות קטלנית עם מעורבות של קמרון הפכו לסרטי קאלט. מנגד סרטים שנוצרו בלעדיו לא הצליחו לשחזר את ההצלחה. 
נכון להיום לפי דיווח של דדליין נראה שזכויות המותג שליחות קטלנית חזרו לג'יימס קמרון. וקמרון רוצה לשתף פעולה עם במאי דדפול טים מילר על מנת להחזיר את הכבוד הראוי לסדרת סרטי שליחות קטלנית.

נכון להיום קשה לדעת מה מילר וקמרון מתכננים עבור המותג. ישנה אפשרות שהם יתעלמו לחלוטין משלושת הסרטים האחרונים וייצרו סרט שיהיה המשך ישיר לצמד הסרטים הראשונים בסדרה. מנגד ישנה אפשרות שהם יחליטו לעשות אתחול לסדרה כולה בלי קשר לסרטי 1984 ויום הדין.

אם מילר וקמרון יחליטו להמשיך את עלילת הסרטים החל מיום הדין, נשאלת השאלה מה יעלה בגורל ליהוק דמויות המפתח לסרט. לינדה המילטון נמצאת בסוג של פרישה ממשחק והיא סירבה בזמנו להופיע בעליית המכונות. ארנולד כנראה ישמח לחזור אם יקבל פנייה אבל ישנו מצב שזה כלל לא יגיע לשלב זה. 

הכתם שהסרטים האחרונים השאירו בקולנוע הוא משמעותי וישנה סבירות שמילר וקמרון יחליטו להתנתק מארנולד לקראת הסרט הבא, אחרי הכול גם הוא היה שותף לכישלון של עליית המכונות ובראשית. גם בלי קשר לכישלונות עבר ופרישות מאולצות ממשחק. גילם המתקדם של המילטון ושוורצנגר יכול מאוד שישחק תפקיד משמעותי בהחלטה של ליהוק צוות שחקנים חדש וצעיר יותר על מנת להרים את שליחות קטלנית מהקרשים.

מה אתם אומרים הייתם רוצים לראות את ג'יימס קמרון וארנולד שוורצנגר משתפים פעולה בסרט החדש ?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א