האם רוחות החורף של ג'ורג' מרטין יצא ב 2017 ?



מה הייתם נותנים כדי להבטיח שרוחות החורף יצא ב 2017 ?


רובכם מכירים את משחקי הכס של רשת HBO. הסדרה שסחפה את כל העולם אחריה עם הפקה מרשימה, נופים מרהיבים, משחק מצוין ויותר מכל עלילה מרתקת ופיתוח דמויות שאין כמותו. הקיץ אנחנו נקבל עונה מקוצרת של משחקי הכס (רק 7 פרקים) והסיבה לכך היא חוסר חומר מקור עליו הסדרה התבססה כל השנים.

אז נכון שלרשת HBO יש תכנוני ספינוף שיתבססו על עולם של משחקי הכס בדמות סיפור המרד של רוברט באראתיאון כ 15 שנה לפני עלילת הסדרה עצמה. כמו כן HBO יכולה לבחור באופציה נוספת של יצירת סדרה שתתבסס על סדרת הסיפורים הקצרים של האביר משבע הממלכות (סיפורי דאנק ואג, הביקורות לשלושת הסיפורים כאן, כאן וכאן), סיפור שמתרכז באביר כ 100 שנה לפני עלילת הסדרה. כמו כן ישנה אפשרות נוספת של התרכזות בנובלה נוספת מאותו העולם ותיאור מלחמת האזרחים המדממת (200 שנה לפני אירועי הסדרה) שסופרה בנסיך הפוחז והנסיכה והמלכה. לא משנה באיזה אופציה מפיקי משחקי הכס יבחרו כולנו נמשיך ליהנות (אני מהמר על המרד של רוברט).
חלק קטן ממכם מודע לעובדה שסדרת המופת של HBO מבוססת על סדרת ספרים מרשימה עוד יותר של שיר של אש ושל קרח מאת ג'ורג' מרטין. מרטין עדיין לא סיים לכתוב את הספרים ובגלל סיבה זאת סדרת הטלוויזיה המשיכה עם כיוון עלילתי שונה לגמרי ממה שקוראי הספרים ציפו. 

מרטין פרסם את הספר הראשון בסדרה ב 1996 ( משחקי הכס ) לארוך השנים מרטין שיחרר את ארבעת הספרים הנותרים לאורך השנים. הבעיה היא שלאורך 20 שנה האחרונות מרווחי הזמן בין כל ספר גדלו. לדוגמה :

  • מרווח הזמן בין משחקי הכס לעימות המלכים היה שנתיים (עימות המלכים שוחרר ב 1998)
  • מרווח הזמן בין עימות המלכים לסופת החרבות כבר היה שלוש שנים (סופת החרבות שוחרר ב 2001)
  • מרווח הזמן בין סופת החרבות למשתה לעורבים היה ארבע שנים (משתה לעורבים שוחרר ב 2005)
  • מרווח הזמן בין משתה לעורבים לריקוד עם דרקונים היה שש שנים (ריקוד עם דרקונים שוחרר ב 2011)
אנחנו נמצאים כבר בשנת 2017 ואם מתבוננים בקצב כתיבה של מרטין כמו גם שחרור הספרים הקודמים בסדרה, אם אתם קוראי הספרים אז זה ממש לא מנחם. לפי התבנית מרטין אמור לשחרר את רוחות החורף - הספר השישי בסדרת הספרים של שיר של אש ושל קרח רק בשנה הבאה (2018).

נראה שמרטין עסוק בכל דבר חוץ מלסיים את הסדרה ואחרי הבטחות חוזרות ונשנות שהוא יגביר את הקצב לא נראה שמשהו זז באופן משמעותי, לפחות עד עכשיו. השבוע מרטין הגיב לאחת התגובות בבלוג הפרטי שלו לגבי התקדמותו בכתיבה של הספר הקרוב. זה מה שהוא רשם:
"לא סיימתי עדיין, אני התקדמתי. אבל לא כמו שקיוויתי לפני שנה, כשחשבתי שאני כבר אסיים. אני חושב שזה יצא השנה. (אבל היי, חשבתי את אותו הדבר בשנה שעברה)."
אז נכון שכמו שמרטין עצמו ציין בתגובה הבטחות לחוד ומציאות לחוד. חלק גדול מקוראי הספרים לא יאמינו לדבר עד שלא יחזיקו את הספר בידיים ויתחילו לקרוא. מנגד חלק גדול אחר של קוראי הספרים יצרו הייפ מדומה לקראת יציאת הספר הקרוב כי הם קיבלו בוסט רציני בזכות התגובה של מרטין. בנוסף לרוחות החורף למרטין יש ספר נוסף שיסגור את סדרת הספרים של שיר של אש ושל קרח – חלום האביב.  לפי קצב ההתקדמות של מרטין קוראי הספרים ימשיכו לסבול עוד הרבה מאוד שנים עד שיקבלו את החותמת הסופית שתסיים את הסדרה האהובה.

מי שעדיין לא נחשף לסדרת הספרים של מרטין, מוזמן לעשות היכרות ראשונית דרך קישורי אמזון לספרים שמוצגים מטה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א