צ'אד סטהלסקי מפרט על התקדמות של אתחול איש הנצח


מה בדיוק אנחנו נקבל מהאתחול של איש הנצח

סרט ג'ון וויק משנת 2014 פתח הרבה דלתות מעניינות ליוצריו דיוויד ליטץ' וצ'אד סטהלסקי. סרט ההמשך ג'ון וויק 2 (שאמור להגיע לקולנוע בפברואר) היה הסנונית הראשונה. אחריו ליטץ' קיבל הזדמנות לעבוד על דדפול 2 בזמן שסטהלסקי נבחר לאיש שינווט לחוף מבטחים פרויקט מסקרן נוסף בדמות האתחול של איש הנצח. 


אנחנו מדברים על אותו סרט איש הנצח שהגיע למסכי הקולנוע אי שם באמצע שנות השמונים עם קריסטופר למברט בתפקיד הראשי. העלילה של איש הנצח התמקדה בעולם פנטזיה בו בין בני האדם הסתובבו להם בני אלמוות שהדרך היחידה בה הם יכלו למות היא ברגע שהראש שלהם היה מתנתק מהגוף. מה שהוביל לאינסוף קרבות בינם לבין עצמם, אלו היו קרבות בהם בני האלמוות השתמשו בחרבות אם זה בהווה של זמננו ואם זה בפלאשבקים שעקבו אחרי גיבורי אותו היקום לכל אורך ההיסטוריה האנושית. אותו סרט משנת 1986 זכה להצלחה מפתיע, הוביל ל 4 סרטי המשך מוצלחים פחות ו 2 סדרות טלוויזיה כאשר המוצלחת מבניהן חקרה את היקום של בני האלמוות לעומק והגיע לרזולוציות אליהן הסרטים לא היו מסוגלים להגיע.

סטהלסקי חשף את מה שהוא רוצה לראות מהיקום של איש הנצח ופירט שבמהלך השיחות עם ליונסגייט הם החליטו שהם רוצים ליצור יקום של 3 סרטים. בהוליווד זה כבר הפך לאופנה ליצור ריבוטים והפיכתם לטרילוגיית. לכן התכנון של סטהלסקי לא מגיע כסוג של הפתעה. זהו הציטוט אותו סטהלסקי נתן לקולידר –

"אני חושב סדרת הטלוויזיה העלתה כמה נושאים חשובים, אם זה ה Watchers וכל הסוגים השונים של בני האלמוות. איך אנחנו מיישמים את זה לפני שאנחנו מתדרדרים לכיוון הטלוויזיה ? ובכן, בואו נבנה מחדש את זה בחלקים, בואו נסתכל על זה כאילו זו תהיה סדרת טלוויזיה, בואו נסתכל על זה כאילו זו טרילוגיה מחולקת ל - 3 חלקים. כיצד אנו מספרים את הסיפור של ה - Quickenings, ובני האלמוות. איך אנחנו באמת רוצים לבנות את העולם הזה אפילו יותר מאשר איך שזה סופר בסרט המקורי. זה מה שאנחנו מנסים ליצור עכשיו. אני לוקח את כל הדברים הטובים שנבנו לפני שהייתי מעורב בפרויקט. החל מהתסריט; שיפורו ע"י יצירה של שלושה פרקים והרחבת אותו העולם.
החזון שאנחנו מנסים להעביר ומה שאנחנו מנסים לפתח, דומה מאוד למבנה המודל של מלחמת הכוכבים. הראשון יצר עבורנו סוף מספק מאוד אבל גם השאיר את הדלת פתוחה, וזה מה שאני רואה לעשות עם איש הנצח. אני רוצה להרחיב אותו על פני שלוש סרטים. אני רואה את Gathering שקורה על פני שלוש סרטים. שלא תבין אותי לא נכון, זה מורכב בגלל זה אנחנו עדיין בשלב של פיתוח. אנחנו רוצים להגיע למצב של להיות מסוגלים לספר שלושה סיפורים שלמים שמתחברים ביחד. אני חושב טרילוגיית מלחמת הכוכבים, לפחות עד האימפריה מכה שנית, היא דוגמא טובה של איך אנחנו רוצים לעבד את איש הנצח."
המותג של איש הנצח הוא כנראה בין היחיד מכל מותגי הקולנוע ששילב בסרטיו היותר מאוחרים את כל הנושאים שעלו בגזרת הטלוויזיה של המותג. אז יגידו שצמד הסרטים האחרונים היו דיי נחותים וברמת סרטי טלוויזיה. זה נכון אבל ההצלחה של סדרת הטלוויזיה משנות ה 90 גרמה גם לסטהלסקי לחשוב על כמה דברים ואולי ליישם את חלקם באתחול המצופה של איש הנצח. עד היום הניסיון האחרון של אתחול טרילוגיה נחל כישלון מהדהד בדמות שליחות קטלנית: בראשית לכן ההצהרה של סטהלסקי היא דיי מסוכנת. מנגד העובדה שג'ון וויק 2 הוא אחד הסרטים המצופים ביותר של עונת סרטי החורף של 2017 נראה שליונסגייט סטהלסקי יודעים מה הם עושים ולא היו מסתכנים ללא סיבה רק כדי לספק כותרת. הסיבה בגללה סטהלסקי קיבל את המושכות היא ג'ון וויק ועם זה מגיע אחריות נכבדה מבחינת יצירתיות הכוריאוגרפיה של סצנות הפעולה כמו גם החלטה לגבי דירוג הסרט שישפיע רבות על אופיו. 

בגדול לייונסגייט ירצו שסטהלסקי ימציא מחדש סגנון לחימה סטייל ה Gun-Fu אותו הוא ייצר עבור ג'ון וויק רק הפעם בלי האקדחים ועם החרבות. 
אז מה אתם חושבים על הכיוון היצירתי של איש הנצח החדש? האם הוא יצליח לשחזר את הצלחת הסרט המקורי משנות ה 80 ? ואולי הוא אפילו יתעלה עליו בשילוב נכון של האלמנטים מסדרת הטלוויזיה של אדריאן פול ?
אם אתם לא מכירים את מותג איש הנצח, אתם מוזמנים לדפדף בין קישורי אמזון (מטה) שיפנו אתכם לסדרת הסרטים, סדרות, קומיקס והסדרה המצוירת, הכל על איש הנצח.

טריילר - איש הנצח 1986

סיפורו של קונור מקלאוד

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א