האם רידלי סקוט עובד על גלדיאטור 2


אחד מהסרטים היותר מרשימים של העשור הקודם היה ללא ספק גלדיאטור של רידלי סקוט בכיכובו של ראסל קרואו. מאז אותה יצירת מופת עברו להם יותר מ 15 שנה. אם מסתכלים על ההצלחות הקופתיות של היום אי אפשר למצוא סרטים מאותו ז'אנר ייחודי כמו הגלדיאטור. כל מה שיש לנו היום לא דומה כלל לאותו ז'אנר.

טריילר : גלדיאטור 2000

גלדיאטור
ב 2016 היה ניסיון (דיי כושל) ליצור סרט של מז'אנר לוחמת החרבות בימי הרומאים בדמות בן חור. הבעיה הייתה שהוא היה חיקוי כל כך שקוף ולא טוב של אותו גלדיאטור שההשוואה בין 2 הסרטים תזלזל באיכותו העילאית של גלדיאטור.

כל חובב קולנוע תהה לעצמו איך זה שלא נעשה סרט המשך לגלדיאטור של 2000. נתחיל מזה שהגיבור מקסימוס (ראסל קרואו) מת בסיום אותו סרט, משהו שהוא מכשול דיי רציני בליצור משהו אוטנטי שידמה לסרט המקורי. מנגד היו כל מיני שמועות באוויר החל משנת 2009 שיש גופים שבאמת מנסים ליצור סוג של פריקוול לגלדיאטור. נכון להיום אנחנו כבר בשנת 2017 וישנו מכשול נוסף, ראסל קרואו מבוגר ב 17 שנים. מבחינה פיזית זה יהיה הרבה יותר קשה לשחזר את מה שראינו בסרט של שנת 2000.

במהלך מסיבת עיתונאים רידלי סקוט נשאל לגבי הנושא של גלדיאטור וזה מה שהיה לו להגיד.
"אני יודע איך להחזיר אותו. ניהלתי את השיחה הזאות עם האולפנים. אבל הוא מת, יש דרך להחזיר אותו בחזרה לחיים. אני לא יכול להגיד אם זה יקרה או לא. גלדיאטור צולם ב 2000, ראסל קצת השתנה מאז. הוא עושה משהו כיום אבל אני מנסה להחזיר אותו"
אחת ההשערות לגבי החזרתו של מקסימוס לגלדיאטור 2 היא הצגת מסעותיו בעולם הבא. זה נשמע טיפה הזוי אך אם רידלי סקוט יצליח לשכנע את יוניברסל כמו גם את ראסל קרואו שהרעיון הוא משהו שיכול לנסות לשחזר את ההצלחה של הסרט הראשון, הכול פתוח.

לרידלי סקוט היו כמה שנים קשות עם כישלונות מהדהדים אבל לאחרונה נראה שהוא שוב מצא את הנוסחא המנצחת עם The Martian וסדרת סרטי הנוסע השמיני החדשה. אם קובננט יהפוך להצלחה מסחרית נראה שלסקוט יהיה הרבה יותר כוח ביד על מנת להפוך את גלדיאטור 2 מחלום למציאות.

מה אותם אומרים, הייתם רוצים לראות את השיתוף הפעולה המחודש בין רידלי סקוט לראסל קרואו בגלדיאטור 2? אתם מוזמנים להגיב ולספר לנו מה אתם הייתם רוצים לראות בסרט החדש של גלדיאטור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א