טריילר ראשון לסרט ליגת הצדק


טריילר ראשון לסרט ליגת הצדק של די סי קומיקס

לאולפני האחים וורנר לא הייתה את הפריווילגיה של הסכמה מצד המבקרים כמו גם הצופים לגבי סרטיהם האחרונים שהשיקו את היקום הקולנועי של די סי קומיקס (איש הפלדה, באטמן נגד סופרמן וחוליית המתאבדים).נראה שמבחינה ויזואלית הכול נראה מדהים אבל כתיבת התסריט והחיבוריות של הסצנות בתוך העלילה של הסרטים נראה כמו חלק טעון שיפור. האחים וורנר חרטו על דגלם את האופל והרצינות שיש לעולם של די סי להציע ובכל זאת מידי פעם הם מנסים להדמות למארוול מבחינת ההומור.

טריילר - ליגת הצדק

באטמן ווונדר וומן חוזרים כדי להרכיב את הצוות של הפלאש, אקוומן וסייבורג לליגת הצדק
השנה אנחנו אמורים לקבל 2 סרטים מאולפני וורנר, הראשון הוא וונדר וומן של גל גדות והשני זה ליגת הצדק של זאק סניידר. עם כל הכבוד לגל גדות, הפעם נתמקד בליגת הצדק שהוא הדובדבן שבקצפת של ה DCEU. יש שיגידו שהסרט הזה מגיע מוקדם מידי, והם צודקים. הסרט הזה הוא כאן והוא יגיע לכיווננו השנה אם אנחנו רוצים או לא. 

וורנר שיחררו השבוע את הטריילר הרשמי הראשון לליגת הצדק. כצפוי הטריילר נראה אפל ומרשים. וורנר מחזירים את באטמן ווונדר וומן מבאטמן נגד סופרמן כאשר הפעם אנחנו עושים היכרות עם 3 גיבורים חדשים שמקבלים את הבמה המרכזית ב DCEU : אקוומן, הפלאש וסייבורג.

בשביל טריילר ראשון זה נראה דיי טוב, לא חשפו כאן יותר מידי פרטים ורק עשו לנו היכרות עם הגיבורים שיופיעו בסרט. הנבל של הסרט לא נחשף, כמו גם התחייה של סופרמן שלא הוזכרה כאן בשום קטע, וזה טוב לפחות יפתיעו אותנו בהמשך. הטריילר עצמו נראה טיפה מפוזר ולא ברור, שוב זה לא ממש קריטי כי זה טריילר ראשון ועדיף להבין את הכול בקולנוע ולא בטריילר (כמו שהיה בבאטמן נגד סופרמן).

אז מה אתם חושבים על הטריילר ? האם די סי יפתיעו אותנו לטובה או שימשיכו לגרום לנו לריב ולהתווכח על איכות סרטיהם ?

תאריכון לסרטי די סי המוכרזים:

וונדר וומן - 2 ליוני 2017
ליגת הצדק - 17 לנובמבר 2017
אקוומן – 5 לאוקטובר 2018
שאזאם – 5 לאפריל 2019
סייבורג – 3 לאפריל 2020
סיירת הפקחים הירוקים – 24 ליולי 2020

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

8 סרטים מומלצים שיהיה פשע לפספס ב 2024 חלק א

10 סדרות פעולה מומלצות שאתם חייבים להכיר

סרטים מומלצים 🎦 : 15 סרטי קולנוע חדשים שיהיה פשע לפספס ב 2023 חלק א